Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som ikke skriver titler i anførselstegn og kanskje ikke med stor førstebokstav en gang. Det skrives "Ringenes herre", ikke ringenes herre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer snart ikke lese andres kommentarer eller innlegg! Er så SYKT lei av å lese at ALLE bruker forkortelsen "pga" feil. Seriøst, INGEN bruker det riktig!!! 

Det heter ikke "Selges pga den passer ikke". Er det SÅ JÆVLIG vanskelig (!!!!) å bruke forkortelsen riktig?? 

"Selges pga AT den ikke passer" eller faktisk skrive ordet FORDI! "Selges FORDI den ikke passer". 

Anonymkode: e09da...92f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Sånne "program-ledere" (eller hva det nå kalles) som skal kontrollere musikk og sånn på radio.

Det prater og prater og prater alt for mye! Jeg skrur på radio for å høre på musikk (eventuelt få med meg noen nyhetssendinger) - og jeg er overhodet ikke interessert å høre på en eller annen sullik som prater i vei om ett eller annet unødvendig (og kjedelig) tullball..
 

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Sånne "program-ledere" (eller hva det nå kalles) som skal kontrollere musikk og sånn på radio.

Det prater og prater og prater alt for mye! Jeg skrur på radio for å høre på musikk (eventuelt få med meg noen nyhetssendinger) - og jeg er overhodet ikke interessert å høre på en eller annen sullik som prater i vei om ett eller annet unødvendig (og kjedelig) tullball..
 

Anonymkode: 625e4...0c5

Enig. Og når ENDELIG gitarsoloen jeg har ventet på kommer, kutter de midt i fordi de skal prate videre om tullballet sitt.

Anonymkode: 4a9e5...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Sånne "program-ledere" (eller hva det nå kalles) som skal kontrollere musikk og sånn på radio.

Det prater og prater og prater alt for mye! Jeg skrur på radio for å høre på musikk (eventuelt få med meg noen nyhetssendinger) - og jeg er overhodet ikke interessert å høre på en eller annen sullik som prater i vei om ett eller annet unødvendig (og kjedelig) tullball..
 

Anonymkode: 625e4...0c5

Derfor hører jeg ikke på radio mer.  Alt for mye unødvendig snakk. Som ab sa, utrolig irriterende når de skrur av musikken før den er ferdig!  Altså hva faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittunger uten oppdragelse. Det er jo en fin ting å lære barna sine oppdragelse og maner. Ikke alle foreldre som synes det er så viktig. 

Når plutselig nettverket ikke funker. Ille hvis jeg holder på å betale en regning eller noe viktig,  så klikker nettet! :angry:

Masete og innpåslitne mennesker. Orker det ikke!

Reklame! 

At søsteren min bare tenker på seg selv og ikke har evner til å si takk når folk hjelper henne.  Bare tar alt som en selvfølge!  Ah! 

Idioter i trafikken. Som kjører for fort eller for seint.  De som ikke bryr seg om vikeplikten. Bare durer frem!

Negative mennesker som alltid er misfornøyd med noe hele tiden. Jeg liker ikke folk som klager og sutrer over hver minste lille ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på KG som roper troll for alt mulig.

Anonymkode: 71f44...fe0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn som tyr til engelskspråklige ordtak når de skal uttrykke en mening, og som radbrekker ordtaket. Som dette 

Sitat

It take's a village to rise a child

 

Anonymkode: 4a9e5...a38

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle saker en leser, kommenterer en eller annen tulling: 

"Ikke rart det er krig i verden...." 

Wow for et argument! Om du er en av dem som skriver denne ubrukelige setningen, kutt ut og spar andre for sløsing av meningsløse ord som ikke bidrar til debatt i noen grad. 

Anonymkode: e09da...92f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Det irriterer meg når trådstartere sportløst forsvinner fra tråden. De starter et innlegg og snart kokes det frem en spennende debatt. Stemningen blir hetere og hetere og folk blir sure. "JEG tror at ts.." mens andre svarer "NEI, TS burde.." 

    men ts er borte og kommer aldri tilbake.:sukk:

     
  • Irriterer meg når folk sporer av med en barnslig krangel.
    - "Hører at du er sint! sikkert bitter fordi moren din ikke er glad i deg!"
    - "Jeg sint? du som er sint! mensen eller? "
    - "hater du kvinner? ja,kvinner har mensen!"
    - "Hater ikke kvinner jeg, hvorfor er svarer du så sint?"
    osv osv..

    utrolig..uinteressant. 
Endret av HomelessIcecream
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Når man ser på en eller annen utenlandsk TV-serie eller film, hvor karakterene snakker ett annet språk enn norsk.

Men de som skal oversette alle disse kommentarene / replikkene om til norsk gjør ikke dette korrekt, slik at fleire av under-tekstene blir helt feil - eller tatt fullstendig ut av sammenheng.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Når man ser på en eller annen utenlandsk TV-serie eller film, hvor karakterene snakker ett annet språk enn norsk.

Men de som skal oversette alle disse kommentarene / replikkene om til norsk gjør ikke dette korrekt, slik at fleire av under-tekstene blir helt feil - eller tatt fullstendig ut av sammenheng.

Anonymkode: 625e4...0c5

Enda verre: HBO nordic.
Ser på game of thrones på engelsk med norsk undertekst. Så snakker de valyrian(eller et annet språk) Og skjermen viser både den engelske oversettelsen og norske. Ender opp med to tekster opp på hverandre sånn at jeg ikke kan lese noen. :rasende:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:


Når man ser på en eller annen utenlandsk TV-serie eller film, hvor karakterene snakker ett annet språk enn norsk.

Men de som skal oversette alle disse kommentarene / replikkene om til norsk gjør ikke dette korrekt, slik at fleire av under-tekstene blir helt feil - eller tatt fullstendig ut av sammenheng.

Anonymkode: 625e4...0c5

Det finnes en egen tråd om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HomelessIcecream skrev:

Enda verre: HBO nordic.
Ser på game of thrones på engelsk med norsk undertekst. Så snakker de valyrian(eller et annet språk) Og skjermen viser både den engelske oversettelsen og norske. Ender opp med to tekster opp på hverandre sånn at jeg ikke kan lese noen. :rasende:

Der det går ann, les øverste på engelsk og nederste på norsk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slenger inn en kommentar - i tråder her på forumet som ble opprettet i 2006 eller i 2007, og som har vært døde omtrent like lenge....

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som er egoistiske i samtaler. Har en venninne som snakker om jobben sin konstant, men har null interesse i å høre etter når andre snakker. Selv når vi snakker om jobben hennes er hun uinteressert om det vi sier er noe annet enn skryt av henne.

Anonymkode: aed2f...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen som viser en familie på biltur sammen som snurrer på tv for tiden. 

Det er visstnok en reklame for trrådløst nett (?), men jeg hører bare hyling. Tusen takk for ødelagt hørsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Når en eller annen komplett idiot oppretter fullstendig  idiotiske og latterlige trolle-tråder på ett debatt-forum. Samt alle idiotene og fjøs-nissene som kommer med sine like idiotiske kommenterer til slike trolle-tråder!

Hvorfor kan ikke folk bare gi blanke pokker i å svare på tråder / skriblerier som helt åpenbart er ett stort idiotisk troll?!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...