Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som klager over at dersom noen religiøse folk har gjort ett eller annet irriterende - så må dem absolutt presse inn at de som har gjort noe irriterende, tilhører den eller den religionen.

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Luguber skrev:

Unektelig irriterende med folk som har et permanent behov for å sjekke mobilen hele tiden på fest

Åh dette er irriterende. Altså, hvorfor komme på fest når du bare skal se på tlf? Hver heller litt sosial med oss andre. 

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine folk som hever seg over alle andre fordi de har en "tittel" av noe slag. De er ikke mer enn et mennske likevel.

Endret av tussi680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dører tilrettelagt for rullestoler skal være så innmari tunge å åpne på vanlig måte!

At automatiske skyvedører går aaaltfor tregt! Jeg skal kunne gå i vanlig hastighet rett gjennom - og det kan jeg på ingen måte i dag! Jeg kjenner at jeg egentlig bare har lyst til å kollidere med den på trass i håp om at hele dritten kræsjer i bakken!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Zenobia skrev:

Middagsmaten er enten for varm eller for kald :sur:

 Luksus-problemer.

 Det finnes veldig mange mennesker som ikke har noe som helst mat i det heile tatt!

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Luksus-problemer.

 Det finnes veldig mange mennesker som ikke har noe som helst mat i det heile tatt!

Anonymkode: 625e4...0c5

Tråden etterspør luksus-problemer, etter hvordan jeg tolker det. Virkelige problemer er ikke irriterene/går deg på nervene – da ville iallfall jeg brukt andre adjektiver.

Folk andre steder i verden sulter. Det er irriterende/går deg på nervene?! Det kan du ikke mene :bond:

Hadde tråden etterspurt "Hvilke dypt tragiske ting opprører deg?", hadde det du nevner vært riktig svar, synes jeg :jepp:

I en verden av dypt urettferdig fordelte ressurser, sulter folk; det er opprørende, ikke irriterende!!

- - -

 

Ny irritasjon: Det er irriterende å bli misforstått.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Folk som absolutt vil eg skal like masse forskjellige sider på facebook! Ja, dei sender antagelegvis desse til alle på venelista, men framleis! Det siste no er noko herbalife-greier. Aldri i livet om eg likar ei slik side!

Særskrivingsfeil og eigentlig skrivefeil generelt!

Endret av Karou
La til noko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 når man spiller ett dataspill og (etter ett par forsøk) endelig klarer å fullføre ett oppdrag.

 men tre eller fire sekunder før man endelig kan lagre spillet, så krasjer for pokker hele greia!

frakk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg forsøker å gå ned i vekt, og folk rundt meg kommenterer på _alt_jeg spiser; må ikke drikke Pepsi Max, kan ikke spise grønnsaker med dip, for jeg må ikke spise mellom måltidene, stygge blikk når jeg tar meg et knekkebrød (!) osv. 

Folk som bare begynner å snakke om seg selv når du forteller om noe vanskelig som du står midt oppe i akkurat nå. News flash: Vi er to forskjellige mennesker, og vi takler ting likt. Eventuelt: Eh.. Den situasjonen vedkommende nevner er helt annerledes enn det jeg står oppi, -kan du ikke heller bare lytte?

Folk som rakker ned på uføre.

Folk som maser og klager når det er kø. Køen går ikke noe fortere selv om du klager. Tenk på noe fint og vent på tur, så blir ventetiden kjekkere :)

Anonymkode: 7fbfa...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på jobben som sluntrer unna med småting fordi de tror ingen ser det eller tenker over det, og at "det er så lite, så det er ikke så farlig". Irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 For noen uker siden fant jeg en kjempebra video på youtube - men deretter klarer jeg aldri å finne den igjen!

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 For noen uker siden fant jeg en kjempebra video på youtube - men deretter klarer jeg aldri å finne den igjen!

Anonymkode: 625e4...0c5

Youtube har en logg-funksjon, se gjennom den. Der ligger alle filmer du har sett, med mindre du har gått inn og slettet.

Anonymkode: 14704...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å brenne fingre på varm mat eller strykejern etc! Har j...skrekk for den slags for brant meg så på fingrene da jeg var lita. Avskyr det til tusen! Men lager mat, men fy fl.... så forsiktig en prøver da å være, men ikke alltid en har flaksen med seg der.  :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • Folk som skriker når de prater på bussen. Spesielt når det er ungdommer som på død og liv skal rope ut at de har eller skal feste og drikke masse øl i nærmeste fremtid. 
  • Vennegrupper som er på shopping o.l. og som går på rekke bortover gaten, slik at folk ikke kommer seg forbi dem uten å presse seg gjennom dem. Som om de eier hele gaten. Er de f.eks. fire stk så kan de da gå to og to! 
  • Folk som ikke lukker igjen dørene i butikkene etter seg. Altså de dørene til frysere, kjøleskap og sånt. Både jeg og mamma har den vanen at vi lukker dem igjen når vi ser at de står åpne. 
  • Folk som på død og liv skal røyke midt på bussholdeplassen. Jeg vil ikke jages bort fra holdeplassen pga. andres usunne avhengighet!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...