Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

  Høylytt smatting av folk som ikke klarer å spise med munnen igjen.

Folk som snakker med mat i munnen, spesielt så det syns..

At jeg ikke får til å gjøre mer med den fordypningsoppgaven å bare sitter å sturrer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Arbeidskollegaer som har minst fire ganger så stort kontor som meg, men likevel insisterer på å sitte midt i felles-arealene av kontor-lokalene. Samtidig som jeg viss nok "bråker" for mye, og blir "landsforvist" til mitt eget bittelille  kontor i det ene hjørnet av lokalene.....

Så deres eget kontor står helt tomme, fordi tullingene ikke gidder å sitte der.
Samtidig som de sitter i det lokalet som vi liksom skal ha felles (men som jeg uansett ikke "får lov" til å bruke) og der bråker og legger igjen søppel overalt!!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været! Regn, regn, regn, regn og atter regn!!!! Jeg HATER langvarig regn og det blåser som juling i tillegg. Spådd regn og atter regn helt frem til torsdag. Fy faen så lei jeg er! Jeg vil ha VINTER!!! De to ukene vi fikk er ikke nok og det var jo så fint den korte tiden det varte. Vil heller ha -40 enn den jævla driten her!!! Ja, vet det er teit å irritere seg over været siden man ikke får gjort noe med det, men det er jævlig irriterende for det, hehe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som irriterer meg; 

jordbæris, folk som går i shorts når det er kaldt, at de ikke selger evergood kaffe på Coop, telefonselgere, når jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg, dømmende folk, middagspølse, og myyyyyyyyyye mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som ikke forstår forskjellen mellom samtale og monolog. Er det så vanskelig å la andre slippe til innimellom?

- De som bare fôrer barna sine drittmat og unnskylder det med at "de liker jo ikke annet", når sannheten er at sjelden har prøvd særlig hardt å få dem til å spise sunnere eller mer variert.

- Kolleger som skal prate hele. jævla. dagen. Jeg er på jobb for å jobbe, men jeg får jo aldri konsentrasjon midt i all pratinga og ender med en masse hjemmearbeid.

- Forumbrukere som går inn i tråder bare for å svare hvor lite de bryr seg om det spørsmålet handler om. For eksempel: "Hvilket pålegg liker du best?", "jeg liker ikke brød og bryr meg ikke om pålegg". Neivel, hva i huleste gjør du i en tråd om pålegg da? :P

 

Anonymkode: 2a434...fb1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som bruker evigheter på å svare på meldinger, når man er i ferd med å lage en avtale. Så vet man ikke om man er fri til å legge andre avtaler den dagen eller ikke. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Folk som ikke forstår forskjellen mellom samtale og monolog. Er det så vanskelig å la andre slippe til innimellom?

- De som bare fôrer barna sine drittmat og unnskylder det med at "de liker jo ikke annet", når sannheten er at sjelden har prøvd særlig hardt å få dem til å spise sunnere eller mer variert.

- Kolleger som skal prate hele. jævla. dagen. Jeg er på jobb for å jobbe, men jeg får jo aldri konsentrasjon midt i all pratinga og ender med en masse hjemmearbeid.

- Forumbrukere som går inn i tråder bare for å svare hvor lite de bryr seg om det spørsmålet handler om. For eksempel: "Hvilket pålegg liker du best?", "jeg liker ikke brød og bryr meg ikke om pålegg". Neivel, hva i huleste gjør du i en tråd om pålegg da? :P

 

Anonymkode: 2a434...fb1

Enig angående det siste. Verste er når de kommer med kommentaren "hvem bryr seg?" når ts stiller et spørsmål. Du tydeligvis som klikket deg inn i tråden din smultring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, smalls skrev:

Enig angående det siste. Verste er når de kommer med kommentaren "hvem bryr seg?" når ts stiller et spørsmål. Du tydeligvis som klikket deg inn i tråden din smultring!

Ja, eller på Tv og Film forumet. Ts sier "til mandag er det premiere på xxxxxx, hvem skal se på"? Så må noen si "Nei, jeg skal ikke følge med på det møkket der!  Hvorfor gidder dere å se på søppeltv? Dere har elendig smak" Altså :rolleyes: 

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når man ser på ett radio eller TV-program, og må skru opp lyden for å høre det som blir sagt i programmmet. Men plutselig kommer det noen veldig bråkete og irriterende reklamer, og som nærmest sprenger trommevirvlene.....    :murvegg:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når man ser på ett radio eller TV-program, og må skru opp lyden for å høre det som blir sagt i programmmet. Men plutselig kommer det noen veldig bråkete og irriterende reklamer, og som nærmest sprenger trommevirvlene.....    :murvegg:

Anonymkode: 625e4...0c5

Ja, hvorfor skrur de opp lyden når det kommer reklame? ! Redd for at vi ikke skal få med oss reklamene? :roll:

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på. Sykt irriterende! Sikkert fordi man skal høre reklamene når man går på do i pausene. :P heldigvis finnes det mute-knapp og den brukes flittig i pausene. Men reklame er grusomt irriterende likevel, derfor skulle jeg ønske alt jeg ser på gikk på nrk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Salka skrev:

Lurer jeg også på. Sykt irriterende! Sikkert fordi man skal høre reklamene når man går på do i pausene. :P heldigvis finnes det mute-knapp og den brukes flittig i pausene. Men reklame er grusomt irriterende likevel, derfor skulle jeg ønske alt jeg ser på gikk på nrk. 

 NRK har vel aldri noen særlige morsomme eller interessante programmer?

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 NRK har vel aldri noen særlige morsomme eller interessante programmer?

Anonymkode: 625e4...0c5

Nei, er jo det jeg sier. Men skulle ønske det jeg ser på gikk der sånn at jeg slapp reklamen. :) Programmene tar jo dobbelt så lang tid som det ville gjort uten den satans reklamen. Hender det går noen interessante musikkprogrammer på nrk2 natt til lørdag og søndag da. Var jo et 3 timers program om Bowie rett etter han døde og det har også vært et tilsvarende program om Pink Floyd. Ellers er det lite interessant på nrk, ja. Dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 NRK har vel aldri noen særlige morsomme eller interessante programmer?

Anonymkode: 625e4...0c5

Tja jeg må si meg uenig der de har da sent noen interessante dokumentarer på NRK igjennom tiden. Og med tanke på at NRK har drevet på siden 1933 ( radio ) og 1960 ( tv. Jeg tror det var 1960 NRK begynte med TV ) så sier det seg selv at sjansen for at de aldri har sent gode programmer er lik 0. Og framstille det som at NRK i løpe av de siste 56 årene har sent noe bra blir litt for dumt. Nå er NRK langt i fra min favoritt kanal er nok den kanalen jeg ser minst på. Men de har i løpe av årene sent både morsomme, gode og interessante programmer. Men ja det er også veldig mye møkk på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^^Enig. Man kan da ikke fraskrive barne-tv gjennom tidene, klassiske julefilmer og -tegnefilmer, grevinnen og hertuginnen. Fleste av oss er nok vokst opp med NRK. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 At det ikke er større aktivitet i de forskjellige telle-trådene her inne!!    :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/8/2016 at 15.10, AnonymBruker skrev:

Folk som bruker evigheter på å svare på meldinger, når man er i ferd med å lage en avtale. Så vet man ikke om man er fri til å legge andre avtaler den dagen eller ikke. 

Anonymkode: 88084...447

Det er irriterende. Hvert fall hvis de ikke svarer før samme dag. Man kan jo ikke legge avtaler med andre heller. Men beste er å ringe, hvis de er treige til å svare.  

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...