Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sovne med tyggis i munnen og våkne med den liggende glisende i håret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slafser tyggis! Aaaaaargh!

Anonymous poster hash: c534a...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en tråd man skal diskutere på, det er rett å slett bare å få ut ting som irriterer oss eller går oss på nervene.

Man skal heller ikke komme med usaklige kommentarer som "barnslig", "umoden", "grinete" osv. Man får rett å slett bare respektere det at folk er forskjellige og lar seg irritere av forskjellige ting.

Skulle gjerne ramset opp min liste, men det får vente til jeg har bedre tid, da den er en smule lang :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

norsk presse som servere halve sannheter og tillegger folk meninger de ikke har. på statens regning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som kaster sneiper/snus/annet søppel rett på bakken (selv om det gjerne er søppeldunk i nærheten).

Kontorer som f.eks legekontor, som ikke har kø-funksjon på telefonen. Du ringer, det går ett minutt uten at de svarer og så bryter det og du må ringe inn på nytt og håpe på å komme frem denne gangen - i stedet for å få vente i kø til det er din tur.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

De som legger på godt over 100 kg på smithstanga og setter den på øverste hakket - og går i fra!! Fanken så irriterende! Hvis jeg tar av stanga raser den i bakken (klarer ikke å løfte den av hakket og holde den med fingertuppene, må eventuelt stå på krakk), så jeg må "pille av" hver enkelt vektskive før jeg kan bruke den....

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som ikke bruker blinklys

- Folk som bryter vikeplikten (I will hunt you down)

- Folk som legger ned setet på flyet helt ned (Ja, jeg skjønner det på 12timers tur)

- Folk som roper ut at alle norske er drit"støgge" og burde skamme seg. (Personen så forjævlig ut selv)

- Reklame.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snakker i / knotter på mobilen mens de blir ekspedert i en kiosk/butikk/bakeri osv. HALLO HVA FEILER DET DERE?!???!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Folk som ikke tørr å mene noe annet enn deg.

- Folk som sykler flere i bredden. HALLO DET ER IKKE LOV Å SYKLE FLERE I BREDDEN HVIS DET SPERRER FOR TRAFIKK!

- Folk som ikke bruker blinklys.

- Folk som ligger oppi ræva på bilen din samme hva.

- Folk som skaffer seg dyr og som ikke takler ansvaret og sender de til omplassering. Det går an å gjøre research før man skaffer seg dyr så man ser om man takler det eller ikke.

- Folk som ikke bidrar i gruppearbeid på skolen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukke folk som påstår at de spiser som fugler

Folk som konsekvent kjører 5-10 km under fartsgrensen



Anonymous poster hash: d1587...d5e
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som klikker med kulepenner hele tiden!! :rasende:

Endret av Camo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- de som er for late til å bruke blinklys.

- foreldre som har uppdragene drittunger som skriker og hyler på bussen - de forsøker si nei ørten ganger, men følger aldri opp.

-

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

frekke bortskjemte unger. offer for fri oppdragelse, dessverre blir offentligheten også offer for deres frie oppdragelse.

takk gud for musikk og ørepropper. jeg tar IKKE kollektiv trafikk eller handler i butikken uten.

folk som tror at alle andre synes ungen deres er like søt som de selv, og på død og liv lar ungen løpe rundt i butikker som om det var deres lekeplass.

innvandrer damer som sperrer alle fortau med å trille barnevognene sine på vannrette rekker

de venstrevridde og politisk korrekte brille programlederne, som på død og liv må putte inn et eller annet anti frp i hver jævla sending.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at ei pen dame ligger ting ut på facebooksiden til flørten min!



Anonymous poster hash: e45cc...202
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pessimister som lager problemer ut av lufta og tar alle mulige sorger på forskudd og er umulige å muntre opp fordi de bare sier "nei, det kommer jeg ikke til å klare" og "nei, det kommer ikke til å gå" eller "nei, det vil jeg ikke" når man prøver å hjelpe dem å løse et problem!

:sur:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...