Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når noen ikke forstår det er til eget beste at de slutter med krenkende utsagn.



Anonymous poster hash: 96c98...9bb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli ganske irritert over disse "kunne du vært sammen med (insert nonsense)"-trådene som det plutselig har gått inflasjon i her på forumet...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror dem er bedre enn uføre, hint. DERE ER IKKE BEDRE!



Anonymous poster hash: 49dfb...c32
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo, kom på en ting til: folk som skriver mageruter i stedet for magemuskler irriterer meg faktisk helt sykt grenseløst!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert på

*de som skal oppi ansiktet mitt for å si noe. Jeg hører selv om du står ett skritt eller to unna!!!

* de som sitter og tapper med fingrene på bordet eller andre flater fordi de er rastløse. Plagsomt å høre på den lyden.

* de som ber meg om å "slapp av`a" når vi diskuterer i det virkelige liv. På nettet er det helt greit. :kari:

*de som fiser på restaurant. Å spise mat mens man kjenner møkklukta spre seg, er ikke veldig hyggelig. Gå på dass da!!!

* de som sier: " det er ikke bare psykisk da", når du sier at du har allergi og ikke kan spise ditt og datt. Jada, det er psykisk. Jeg kan spise det, men jeg får pusteproblemer og dere må mest sannsynlig stikke meg med EPIPEN, men det er sikkert PSYKISK!! Gi meg den nøttekaka!!! Duster!!!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oo, kom på en ting til: folk som skriver mageruter i stedet for magemuskler irriterer meg faktisk helt sykt grenseløst!

Har aldri hørt om mageruter før......, men nesten så jeg fikk lyst til å begynne å si det, kun fordi det høres skikkelig teit ut. :fnise:

Endret av Crobern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om mageruter før......, men nesten så jeg fikk lyst til å begynne å si det, kun fordi det høres skikkelig teit ut. :fnise:

Ikke sant! :bond:;)

Jeg har heldigvis aldri hørt noen si det, men har sett det skrevet flere steder her på forumet, det var derfor jeg kom på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli ganske irritert over disse "kunne du vært sammen med (insert nonsense)"-trådene som det plutselig har gått inflasjon i her på forumet...

Uføre er like verdt som ikke uføre

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføre er like verdt som ikke uføre

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Såklart det, jeg har ikke sagt noe annet...?

Det jeg mente med "insert nonsense" er jo at det har flommet over av disse trådene om alle mulige grupper og tema, og at den type tråder i seg selv er fullstendig latterlige og meningsløse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som tar A-L-T seriøst og ikke eier selvironi.

- Folk som tror de vet alt om meg – bedre enn jeg selv gjør.

- Trangsynte mennesker

- Folk som utleverer seg og forteller ALT OM SEG SELV omtrent før du har hilst på de. Det er ikke alt som må deles med ALLE!

- Folk som overhodet ikke eier sosiale antenner

- Realitydeltagere som klager etter deltagelse i realityprogrammer, og sier de har blitt fremstilt feil, eller at de ikke visste hva de ble med på.. reality ar gått i årevis nå, og jo dere vet hva det går ut på nå!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke (eller aldri) tar nei for et svar. Nei betyr NEI, man skal ikke måtte forsvare hvorfor man sier nei, det har folk faen ikke noe med. Argh, så irriterende.

Endret av Aryamili
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk på bussen som sitter alt for nærme og sutter høylytt på snusen sin, slafser med tyggisen eller kremter ustanselig. Eller har en plystrende nese - grøss!

Folk som går hardt inn for å presentere seg selv som egdy og annerledes; alt fra bloggere som "snakker rett fra levra", "you can't handle me", blabla, til folk som hashtagger seg selv som nerd på instagram fordi de leser en bok.

Folk som snakker i telefonen når de står og skal betale i butikken. Både fordi de bruker lenger tid og fordi det er noe ufattelig arrogant ved det å ikke kunne avbryte en samtale i 30 sekunder for å i det minste se personen bak kassa i øynene og si "hei" og "takk".

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på bussen som sitter alt for nærme og sutter høylytt på snusen sin, slafser med tyggisen eller kremter ustanselig. Eller har en plystrende nese - grøss!

Folk som går hardt inn for å presentere seg selv som egdy og annerledes; alt fra bloggere som "snakker rett fra levra", "you can't handle me", blabla, til folk som hashtagger seg selv som nerd på instagram fordi de leser en bok.

Folk som snakker i telefonen når de står og skal betale i butikken. Både fordi de bruker lenger tid og fordi det er noe ufattelig arrogant ved det å ikke kunne avbryte en samtale i 30 sekunder for å i det minste se personen bak kassa i øynene og si "hei" og "takk".

Hahaha, utrolig sant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bråstopper rett etter rulletrapper.

Jaaaaaaa!!!!!

Det burde være lov å dytte til dem med en spiss paraply for å få dem til å våkne og flytte seg før du ender opp med å snuble over dem.

Phu...har kjørt mye rulletrapp de siste dagene kjenner jeg :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som står klint inntil baggasjebåndet på flyplasser

Dette. De folkene som står og mokker helt inntil bagasjebåndet i håp om å spare 0,4 sekunder når kofferten kommer er ekstreme idioter. Noen ganger er jeg nødt til å brøyte meg gjennom folkemengden med retards for å få kofferten min som, av "karma-årsaker", har kommet før deres.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeeiere som ikke har kontroll på hunden sin når den går løs

Ja. Og hunder som springer løse ved siden av eieren sin i tettbygd strøk og turområder der det er båndtvang. For "den er jo så snill".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slafser tyggis! Hater slafselyden.

Anonymous poster hash: c534a...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...