Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Winza skrev:

Noen liker å ha de på

Det trenger jo ikke være på. Det er jo lokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JeSuisLouise

Får ikke sove :( Var grisetrøtt på jobb og så fram til en liten time på sofaen da jeg kom hjem. Men fikk jeg sove? Nei :( Da jeg kom hjem fikk jeg masse energi plutselig. Håper jeg får lagt meg tidligere, men jeg sliter seriøst med søvnen for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det trenger jo ikke være på. Det er jo lokk

Har det aldri på selv men har trodd at det kanskje beskytter ekstra eller noe lol. Er noen som gjør det med Pringles også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Har det aldri på selv men har trodd at det kanskje beskytter ekstra eller noe lol. Er noen som gjør det med Pringles også 

Det irriterer meg likevel noe grenseløst. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det irriterer meg likevel noe grenseløst. lol

Når folk gjør det med Pringles også?

Lurer på hva det er som gjør at folk irriterer seg over forskjellige ting, jeg synes for eksempel at tyggis tygging er helt horribelt å høre på og jeg får lyst til å knuse noe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Winza skrev:

Når folk gjør det med Pringles også?

Lurer på hva det er som gjør at folk irriterer seg over forskjellige ting, jeg synes for eksempel at tyggis tygging er helt horribelt å høre på og jeg får lyst til å knuse noe 😂

Ja for da blir det liksom i veien når jeg skal ta pringles fra røret. Hehe ja du sier noe

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt irritert når jeg ser folk skrive/si at "vilkår" ikke er norsk, men at betingelse er. Det kan være at ordet kom hit da en lavtysker sa noe liknende, men både "vil(je)-" og "kår" er norske. 

Det samme er med folk som forsvarer "beskaffenhet" med at "tilstand" også er tysk. Nei, "tilstand" er (trolig) laga på samme mønster som "Zustand", ikke lånt fra det. "Til" og "stand" er helt norske, noe enhver kan forstå.
Derimot er hverken "be-", "skaffen" eller "-het" norske. Det er som tatt rett ut av ei tysk ordbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusfornuftige folk som er dønn seriøse 24/7, og synes alt som er moro er barnslig. Har en på jobb som er sånn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Snusfornuftige folk som er dønn seriøse 24/7, og synes alt som er moro er barnslig. Har en på jobb som er sånn. 

For noen kjedelige folk, livet er ikke verdt å leve om man ikke kan tulle :klovn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Snusfornuftige folk som er dønn seriøse 24/7, og synes alt som er moro er barnslig. Har en på jobb som er sånn. 

Såååå enig! Finnes noen sånne her inne også. Livet hadde vært kjedelig uten spøk, tøys og moro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

For noen kjedelige folk, livet er ikke verdt å leve om man ikke kan tulle :klovn: 

Ja, jeg hadde iallefall blitt gæærn om det skulle ha vært forbudt. :)

1 time siden, Salka skrev:

Såååå enig! Finnes noen sånne her inne også. Livet hadde vært kjedelig uten spøk, tøys og moro. 

Har sett et par tilfeller her inne jeg også, ja. Ikke sant, man må leke litt innimellom. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at jeg blir så fryktelig sulten når jeg er premenstruell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det ikke finnes en oversikt over hva man har sett inne på Netflix. Det er utrolig frustrerende og fullstendig meningsløst! :raven:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Serr?

du vet når skoene til ei venninne ikke matcher jakka , da er det mange ungdommer som serr får sosial angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brontosaurus
3 timer siden, Rumle skrev:

At det ikke finnes en oversikt over hva man har sett inne på Netflix. Det er utrolig frustrerende og fullstendig meningsløst! :raven:

Mener du en komplett oversikt fra "tidenes morgen" ? Ja, det hadde vært gull verdt. For det finnes jo en kategori som heter "watch it again", men den blir vel rensket etter hvert.. Men alle ting de ikke har rettigheter til lengre vil forsvinne da.

Jeg synes også matchingalgoritmen deres kunne vært bedre, jeg har aldri sett tegnefilm men fikk opp Peppa Gris som forslag fordi jeg så Jungelboken (tror jeg?) i flere uker. Gå bort Peppa!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...