Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Vil jo ikke virke frekk..

De skjønner hvis du bare vil sitte der i ro visst du ikke svarer dem eller sier mhm eller noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringselskapet til tidligere eier. Ønsker en oppdatering, prøvd nå i to uker med telefoner hver dag, 6 mailer i uken. Like før jeg tar meg en kjøretur og dukker opp personlig på et kontor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedrifter og selskaper som bruker en evighet på å svare på tlf, søknader, mail osv. Forventer ikke svar på dagen, men irriterende å måtte vente i en evighet 🙄 Så enig med Dillyduzit over

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2018 den 21.57, sofie777 skrev:

Når folk snakker om noe som gjelder for alle smartmobiler, men de bruker konsekvent betegnelsen "iPhone". Det er IKKE synonymer! (Gjelder også iPad for alle typer tableter/nettbrett osv.)

Er så enig med deg 😱😩

et lenovo nettbrett er ikke en iPad 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, #Sunrise skrev:

Er så enig med deg 😱😩

et lenovo nettbrett er ikke en iPad 🙈

Har gjort den samme feilen selv mange ganger med nettbrett fordi iPad var første gang jeg hørte om nettbrett så derfor er det stuck inni meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innenfor økonomi finnes begrepet makroøkonomi - som omhandler store internasjonale sammenhenger. Greit nok siden makro betyr stor. Innenfor fotografi finnes begrepet makrofotografi, og hvis betegnelsen makro skal være en parallell skulle man jo da tro at det omhandlet bilder som favner stort, f.eks. landskap og den slags - men neida! Makrofotografi handler om bilder av bittesmå ting som øynene på fluer og sånne ting! Hvordan i svarte får man seg til å bruke ordet makro når det gjelder bilder av små ting?! Og forklaringen med at "vi gjør bare detaljene store" er ikke bra nok! Fjøsnisser!! :bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan enkelte oppfører seg som om partiet de støtter er sekten deres. Egentlig skremmende hvordan enkelte er ute av stand til å kritisere deler av partiets politikk eller partiets politikere uansett hva som har skjedd. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har tatt med meg all pappen på jobb, trillet det ned til pressen for så å finne ut av den er full og jeg må trille alt opp igjen... Da blir jeg irritert. Burde vært et varslingssystem som gjorde at butikkene fikk beskjed om når pappressen var full og når den var tømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg selv.

Har delseminarium med presentasjon på mandag. Har kommet så langt som å åpne et PowerPoint dokument...

Syntes nemlig at jeg på tirsdag lå såååå godt ann, så har stelt hagen i stedet. Nå er hagen finere og arbeidet ligger etter.

 

:bond: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når folk ikke gidder å ta helt av den plastikken/aluminiumsfolien som ligger under lokket på f.eks smørbokser eller beger til italiensk salat og slik. Toppen av latskap. Var det så langt til søppelbøtta?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Når folk ikke gidder å ta helt av den plastikken/aluminiumsfolien som ligger under lokket på f.eks smørbokser eller beger til italiensk salat og slik. Toppen av latskap. Var det så langt til søppelbøtta?

Noen liker å ha de på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...