Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg hører mye på radio, men det er så mye reklame. Noen ganger er det reklame på flere av radiokanalene samtidig 🙈 Mye av reklamen er så teit!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.3.2018 den 16.26, smalls skrev:

Jeg hører mye på radio, men det er så mye reklame. Noen ganger er det reklame på flere av radiokanalene samtidig 🙈 Mye av reklamen er så teit!

Jaaa og så er det de samme reklamrne om og om og om og om igjen så man blir sprø.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparebank1. Nettbanken deres ligger nede altfor ofte. Det er ikke bra nok i 2018 når man som meg trenger tilgang til banktjenester flere ganger daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wonders skrev:

folk som hoster og herker inni telefonrøret.

:mobil: ...hooost, haaark! *

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går meg på nervene når bukser sklir ned og jeg bare skal rette litt på det, tar tak i buksekanten å røsker litt i sikksakk oppover...

Og så har jeg uheldigvis røsket med meg  undertøyet. Gir meg selv en wedgie!

 

Eller skal rette på noe undertøy og det blir et blinkskudd...ikke helt gjennomtenkt da

 

47d8b1e4658f8f853328708f0e0bc315.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som sier æsj til mat. Irriterende hvis de ikke en gang har smakt det "æsj, det vil jeg ikke ha"

Folk som smatter! Dette gjelder både barn og voksne. Blir helt GAL av å høre på smattelyder!

Sitter på bussen f.eks og noen spiser eple, potetgull eller gulerot. Takler ikke den knaselyden!

Mennesker som er verken hjelpsomme eller eier empati for andre. Tenker bare på seg selv 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wonders skrev:

Folk som knuffer på offentlig transport.

Haha, jeg leste noe heeeelt annet enn knuffer. :hoho: Men jeg er helt enig, det er sykt irriterende og unødvendig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Haha, jeg leste noe heeeelt annet enn knuffer. :hoho: Men jeg er helt enig, det er sykt irriterende og unødvendig. 

:alice::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråletårer

At jeg ikke klarer å slappe av å gjøre ikke noe . Uten å få  dårlig  samvittighet.  Arv fra min katolske far.  Jeg vil være lat ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som dytter når de står i kø, jeg opplever ofte det at folk dytter meg og går forbi meg i kø. Skjønner ikke hvorfor. Det hadde nok blitt ramaskrik om jeg hadde funnet på å gjøre de samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy reklame på youtube og spotify, og reklame på youtube som man ikke får tatt vekk. Er det meningen at man på død og liv skal se det for da får de kanskje tjent mer penger?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kamel skrev:

Høy reklame på youtube og spotify, og reklame på youtube som man ikke får tatt vekk. Er det meningen at man på død og liv skal se det for da får de kan!skje tjent mer penger?

Det og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...