Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
2 timer siden, Akuline skrev:

Folk som står og skravler rett ved forgjengerfelt, så man ikke vet om de skal over eller ikke. 

Ja, det er sykt irriterende :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så jævlig glatt ute! Går jo som en gammal kjerring på 80 år :dry: Livredd for å tryne. Må få kjøpt meg noen brodder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at det ikke går å ignorere trådtitler i "Dette snakker vi om nå". Jeg er så lei av å se tråder om størrelse på mannlige kjønnsorganer. :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Radioreklame! De spiller de samme reklamene hele tiden... holder på å bli gal. :rasende: "Jeg knuste et glass" "du får rynse opp" "hæ?" "Du får rynse opp" "jeg skjønner ikke" "Du får ryyyynse opp" 

Endret av LeilaS
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer uanmeldt på besøk irriterer meg:angry: Er det så fryktelig vanskelig å si ifra 10 minutter før en kommer? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Brimi skrev:

Folk som kommer uanmeldt på besøk irriterer meg:angry: Er det så fryktelig vanskelig å si ifra 10 minutter før en kommer? 

Tydeligvis. Irriterende når det står folk på døra under middagen f.eks. så har jeg ikke helt guts til å si det ikke passer å komme inn. Må bli flinkere på det

Endret av Aurora**
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

nettaviser som har pluss-artikkel bak betalingsmur. Men så gidder de tydeligvis ikke å ha varsel eller noe på forsiden om hvilke artikler som ligger bak betalingsmur, og hvilke artikler som ikke har det. 

dermed er man nødt til å faktisk klikke inn på de artiklene man er interessert i, bare for å oppdage at man ikke får lest artikkelen likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en nabo av meg spurte meg om jeg kunne kjøre ham på butikken i går, mellom klokken tolv og ett. Klokken tikket og gikk til to, tre og fire....da hadde jeg prøvd å ringe to ganger uten å få svar. Klokken halv fem ringte naboen og sa han var klar til å dra. Da sa jeg.....men det er ikke jeg NÅ, vi hadde avtale mellom tolv og ett og nå er jeg i gang med mine gjøremål for dagen/kvelden. Det gikk så en time da ringte naboen og spurte meg surt om jeg hadde sittet på ræva og ventet hele dagen uten å gjøre noe.

JA VEL???? :raven:F*kk

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, fiole skrev:

At en nabo av meg spurte meg om jeg kunne kjøre ham på butikken i går, mellom klokken tolv og ett. Klokken tikket og gikk til to, tre og fire....da hadde jeg prøvd å ringe to ganger uten å få svar. Klokken halv fem ringte naboen og sa han var klar til å dra. Da sa jeg.....men det er ikke jeg NÅ, vi hadde avtale mellom tolv og ett og nå er jeg i gang med mine gjøremål for dagen/kvelden. Det gikk så en time da ringte naboen og spurte meg surt om jeg hadde sittet på ræva og ventet hele dagen uten å gjøre noe.

JA VEL???? :raven:F*kk

Herregud, for en frekk nabo du har! Hadde ikke giddet å kjørt han noen plass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, smalls skrev:

Herregud, for en frekk nabo du har! Hadde ikke giddet å kjørt han noen plass.

Takk :klem:Jeg har virkelig gått rundt meg selv og lurt på om JEG var vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye naboen min som spiller så høy musikk at jeg ikke kan snakke i telefon  eller se på TV.

folk som sitter og skravler på telefon i en svømmehall. Blææøæøøøøøh!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...