Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Min mor som tror hun har rett på å vite alt som skjer i livet mitt.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masing. 

Folk som ikke tar nei for et nei. 

Sympatijegere. 

Folk som alltid må være offeret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Det irriter meg når noen menn og kvinner ser ut til å tro at om man ikke kaller seg feminist så betyr det at man er imot likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har all verdens tid når de går av buss eller trikk, eller er på "søndagstur" foran meg på gata (og den er såpass smal at det ikke er bare-bare å gå forbi eller rundt). Snakker da om relativt unge og friske personer.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Folk som tror at fordi man er singel så er man automatisk ensom

Folk som tror at alle vil være sammen med noen

Folk som tror at alle vil ha barn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At naboene sine eiendeler blåser veggimellom ute og INGEN får den J*vla fingen ut og flytter tingene sine i sikkerhet. Om stuevinduet mitt ryker nå SÅ blir det månelys i lang tid i dette nabolaget :kjempesinna:

Det kan jo forresten vér at de ligge langflade på golvet og ikkje finne fingen sin :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Rumle skrev:

Søndager

:klemmer:Skjønne godt hva du mener. For meg gikk faktisk det over, da jeg ble eldre :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fiole skrev:

:klemmer:Skjønne godt hva du mener. For meg gikk faktisk det over, da jeg ble eldre :blomst:

Ja? Får håpe det går over for meg etter hvert også da, men det har vært slik helt siden jeg var liten :vetikke:

Takk for klemmen! :klemmer:

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over en pågående stillingskrig i kroppen mellom mitt immunforsvar og noe jeg mistenker er influensavirus. Ikke er jeg ordentlig syk så jeg ligger rett ut, men er samtidig for syk til å orke å gjøre noe særlig. Det har pågått sånn i flere dager.

I går bestemte jeg meg for at sykdommen kan bare komme hvis den vil. Jeg handlet inn mat, drikke, smertestillende og halspastiller som burde holde i alle fall ei uke i tilfelle jeg skulle bli sengeliggende. Tror jeg heller vil bli ordenrlig syk, og få det overstått, enn å gå og hangle i dagevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...