Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som svarer på hovedspørsmålet i en tråd på Facebook som svar til en person, men ikke som direkte relevant til personens innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Sitter på ser på mukbang videoer på youtube. For de som ikke vet hva det er. Folk filmer seg selv mens de spiser enorme mengder mat. De sitter der alene foran et kamera. Og de aller fleste sier hele tiden "vi" i stedet for "jeg". F.eks "We are gonna have the chicken now, will save the pizza for later". Liksom, WE!? Det er DU som spiser, ikke VI!. Grr. slike ting irriterer jeg meg grønn over. For det høres så idiotisk og irriterende ut. Gamere gjør det også, samme med vloggers. De skal på butikken (filmer alt så klart) så sier de "we are gonna drop by the store right now". Er det fordi de tror at seerne faktisk er der med dem? Det høres jo helt idiotisk ut. 

Han/hun har med seg kameraet sitt på butikken :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

når jeg skal legge igjen en kommentar, i en bestemt tråd. 

 men når jeg endelig finner igjen den aktuelle tråden, så har jeg forlengst glemt hva jeg hadde planlagt å skrive der! 

 :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uoppdragende unger som ikke eier oppdragelse og som er helt gærne 🙈

Folk på fest som må skåle hele tiden. greit å skåle noen få ganger, men ikke hele kvelden :roll: Så blir man sett på som sur ford i man ikke vil være med å skåle hver gang. "Skåååål"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At mine foreldre aldri fortalte meg at det jeg kunne la være å konfirmere meg i det hele tatt! Fikk bare høre at den kunne være enten kirkelig eller borgelig. Hadde jeg visst det skulle jeg glatt hoppet bukk over hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så jævlig glatt ute 😬 Tør så vidt å ut å kjøre bil. Redd for å sette meg fast. Like ille å skulle gå. Redd for å tryne og skade meg 😭 venninna mi brakk ryggen i romjula pga glatta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fruktfest

Folk som bare mister bilen sin når de skal parkere. Som bare durer inn og parkerer MIDT på streken så de tar opp to plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som legger ut selfies daglig på Instagram med teksten "ha en fin dag videre" med "glitre"-emoji o.l. Jo takk du for at du tror dagen blir finere fordi jeg har sett et bilde av deg. Høres arrogant ut ser jeg nå, men det er faktisk noe som irriterer meg grønt :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter kattetiss i gangen, men jeg finner ikke ut hvor lukta kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perelandra skrev:

Det lukter kattetiss i gangen, men jeg finner ikke ut hvor lukta kommer fra. 

Fra katten kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...