Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Elaine Marley skrev:

Folk som kler på dyr klær og kostymer for at de skal være søte og morsomme, og du ser tydelig at dyret ikke liker det. Andre teite ting som bare mennesker har glede av irriterer meg også. Sånn som å farge håret til dyret eller andre tåpelige ting. Det er et dyr, ikke en dukke eller en bamse. 

Nå mener jeg ikke klær som blir brukt med god grunn og som faktisk har en hensikt. Måtte vel presisere dette siden folk elsker å misforstå ting med vilje ofte. Ja, det er ganske irriterende det også. 

Enig. Er rett og slett dyremishandling mye av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer på en ting til som irriterer meg. Du har en avtale med noen og så kommer dagen og du gleder deg, og så avlyses det i siste liten. Gjerne bare en time før du sksl treffe personen. Da har man gjerne allerede kansellert andre ting for at man allerede hadde planer. Er greit nok om det skjer en sjelden gang fordi personen er blitt syk eller noe annet viktig plutselig dukket opp, men når det skjer gjentatte ganger da er det syyykt irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubesluttsome mennesker. Som ikke kan bestemme seg om de vil på kino med meg eller ikke. (Bare for å ta et eksempel) Jeg forventer ikke svar umiddelbart, men irriterende når aldri klarer å bestemme seg. Når dagen har kommet, så har jeg enda ikke fått et svar 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Maleficenta skrev:

Kommer på en ting til som irriterer meg. Du har en avtale med noen og så kommer dagen og du gleder deg, og så avlyses det i siste liten. Gjerne bare en time før du sksl treffe personen. Da har man gjerne allerede kansellert andre ting for at man allerede hadde planer. Er greit nok om det skjer en sjelden gang fordi personen er blitt syk eller noe annet viktig plutselig dukket opp, men når det skjer gjentatte ganger da er det syyykt irriterende.

Signerer. Ofte avlyser de pga noe gøyere dukket opp. Dårlig gjort synes jeg. Avtale er en avtale!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, smalls skrev:

Ubesluttsome mennesker. Som ikke kan bestemme seg om de vil på kino med meg eller ikke. (Bare for å ta et eksempel) Jeg forventer ikke svar umiddelbart, men irriterende når aldri klarer å bestemme seg. Når dagen har kommet, så har jeg enda ikke fått et svar 🙄

Sånt er så dårlig gjort. Hvor vanskelig skal det være å bestemme seg for det liksom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

når man hører på en video, for eksempel på youtube. 

men det veksler hele tiden mellom veldig høy bråkete musikk, og at noen snakker alt for lavt. 

derfor må man hele tiden skru lyden opp eller ned, ettersom hva som skjer i videoen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen ganger gjør man så dumme ting at blir ikke annet å gjøre enn å skrive den fysiske reaksjonen. Vært påvirket av det i par dager nå og bare må få det ut. Massivt bruk av en type smiley, så legger i spoiler

 

Jeg .:wallbash: Er .:wallbash: Verdens.  :wallbash: Største. :wallbash:Idiot. :wallbash: Ikke nok med at jeg dreit meg ut på tentamen, men gamblet også vekk en del penger og masse gevinster. Bare total idioti å ikke ta ut de store gevinstene jeg vant av små innsatser. Aargh!! :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Tillegg så har jeg typisk nok utsatt masse husarbeid og foberedelser til hjemreisen i morgen. De neste 3-4 timene blir gøy... Yeey.

Endret av Devilheart
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg hatt den grusefulle, klagende julelåta til Maria Mena på hjernen i flere dager nå. Jeg HATER den låta og den forsvinner f*#% ikke! Arme meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer vettet av meg over All I want for Christmas is You med Mariah Carey. Det er den verste julesangen som noen sinne har vært laget! Jeg tør nesten ikke gå inn på butikker og kjøpesentre av frykt for å høre gaulinga til Mariah Carey.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man sitter på restaurant og en småbarnsfamilie med 2 små skrikende unger setter seg ved bordet ved siden av. Jeg synes synd på foreldrene også.. Men det blir fryktelig masete for dem rundt når de absolutt skal presse de skrikende ungene til å sitte der under et helt måltid, og ungene blir ikke roligere. 

Endret av Moondance
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Salka skrev:

At jeg hatt den grusefulle, klagende julelåta til Maria Mena på hjernen i flere dager nå. Jeg HATER den låta og den forsvinner f*#% ikke! Arme meg! 

Da er vi to. Har den selv på hjernen 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Da er vi to. Har den selv på hjernen 😬

Huff, den låta er virkelig en lidelse! Men "godt" jeg ikke er alene. 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2017 den 18.58, Salka skrev:

Huff, den låta er virkelig en lidelse! Men "godt" jeg ikke er alene. 😬

Jeg har heldigvis ikke hørt den, takk for advarselen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
På 1.12.2017 den 16.16, NotNaomi skrev:

Meg selv. For tiden finner jeg meg selv irriterende. For å være ærlig. 

Takk til dere som ga pluss. Håper det var selvinnsikt:-D ikke verste en kan inneha : 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...