Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overdreven bruk av tegnsetting og emojier. Eventuelt ingen bruk av tegnsetting. 

Begge gir rom for misforståelser, og er slitsomt å lese. 

Manglende bruk av avsnitt er også irriterende. Da blir det en sånn 'wall of text' som ikke er spesielt fristende å begynne og lese på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til og det er at alle de som blir krenket for hver minste lille ting kan være irriterende nok, men de som skal mase om at alle blir krenket hele tiden er minst like irriterende til tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.dagbladet.no/kultur/na-er-rollelista-til-nyinnspillingen-av-lovenes-konge-komplett/68845729

Vet ikke om jeg skal være glad eller gremmes. Synd at griskhet skal ødelegge alt det gode vi har. Hvorfor kan de ikke bare la originalene være for seg og forbli klassikere? Håper virkelig de ikke roter det til (høflig sagt), og vi får noe som faktisk overgår nyinnspillingen av Jungelboken. Den var faktisk ikke så aller verst. Og så er det å holde seg tro til originalene men samtidig komme med nytt også.

Har også blandede følelser til rollelista egentlig. Håper faktisk de prøvde å få flere av originalen tilbake og hadde gode unnskyldninger til å ikke bli med. Seth Rogen som Pumbaa? Jaja.... :hrm: Rowan Atkinson burde iallfall ha kommet tilbake.

Gjenstår å se neste år hva dette blir av da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Devilheart skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/na-er-rollelista-til-nyinnspillingen-av-lovenes-konge-komplett/68845729

Vet ikke om jeg skal være glad eller gremmes. Synd at griskhet skal ødelegge alt det gode vi har. Hvorfor kan de ikke bare la originalene være for seg og forbli klassikere? Håper virkelig de ikke roter det til (høflig sagt), og vi får noe som faktisk overgår nyinnspillingen av Jungelboken. Den var faktisk ikke så aller verst. Og så er det å holde seg tro til originalene men samtidig komme med nytt også.

Har også blandede følelser til rollelista egentlig. Håper faktisk de prøvde å få flere av originalen tilbake og hadde gode unnskyldninger til å ikke bli med. Seth Rogen som Pumbaa? Jaja.... :hrm: Rowan Atkinson burde iallfall ha kommet tilbake.

Gjenstår å se neste år hva dette blir av da.

Jeg gleder meg veldig, kjekt å se gamle klassikere bli blåst liv i igjen :)

Forhåpentligvis så får de de norske stemmeskuespillerne tilbake

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når jeg har lastet opp en side i en fane for å se på den to minutter senere, så er den ikke klar til å bli sett på eller laster seg helt på nytt når jeg trykker meg inn der igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som røyker inne! :kjefte:

Det er heldigvis mindre vanlig nå enn for 20-30 år siden, men fortsatt er det noen som røyker inne, særlig eldre folk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare MÅ korrigere når andre sier noe feil. Greit, så vet du at det ikke finnes "mandariner" i Norge. Nevn én filmkveld som ble hyggeligere av kveruleringa di.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AmandaVI skrev:

Folk som bare MÅ korrigere når andre sier noe feil. Greit, så vet du at det ikke finnes "mandariner" i Norge. Nevn én filmkveld som ble hyggeligere av kveruleringa di.

100% enig med deg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...