Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At Disney fokuserer på å lage remake av gamle filmer i stedet for å komme med nye historier.  Tegnefilmen Skjønnheten og Udyret er jo en bra film og trenger ingen remake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Hermine Grang skrev:

At Disney fokuserer på å lage remake av gamle filmer i stedet for å komme med nye historier.  Tegnefilmen Skjønnheten og Udyret er jo en bra film og trenger ingen remake. 

Er jo litt annet med ordentlig film enn tegnefilm.. men du sier jo noe. De kunne funnet på no nytt ja. Men "du" spiller jo i remaken da 😛

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Er jo litt annet med ordentlig film enn tegnefilm.. men du sier jo noe. De kunne funnet på no nytt ja. Men "du" spiller jo i remaken da 😛

Hehe, hadde helt glemt profilbildet mitt da jeg skrev kommentaren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2017 den 11.11, AnonymBruker skrev:

At folk ikke klarer å rydde på plass vekter og diverse når de har trent ferdig! Neida, la alt ligge der på gulvet så nestemann må rydde eller bane seg vei i kaoset. Æsj! Jeg tenker alltid at det er sveklinger. Når de har trent ferdig har de brukt opp alle kreftene sine og må bare kreke seg i dusjen. 

Anonymkode: 1f66b...9dd

Det er irriterende! Spesielt når det er tyngre vekter som må ryddes av før man kan bruke apparatet. :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jimmy Fallon har slettet mange av av videoene fra youtubekanalen.

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hermine Grang skrev:

At Disney fokuserer på å lage remake av gamle filmer i stedet for å komme med nye historier.  Tegnefilmen Skjønnheten og Udyret er jo en bra film og trenger ingen remake. 

Er ikke det bare kult med live action versjoner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er en stor edderkopp på badet og jeg tør ikke å ta den :grine: Heldigvis kommer pappa om en times tid. At det skal være så vanskelig :angry:Jeg er ikke redd for edderkopper, men bare ekkelt å skulle ta i en så svær edderkopp :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza skrev:

Er ikke det bare kult med live action versjoner da?

Jo, men om jeg fikk bestemme om Disney skulle lage en remake av en film som er god nok som den er og å lage en ny god film så ville jeg valgt det siste. 

Tror ingen synes den originale Skjønnheten og Udyret filmen ikke er god nok fordi den er tegnefilm. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Jo, men om jeg fikk bestemme om Disney skulle lage en remake av en film som er god nok som den er og å lage en ny god film så ville jeg valgt det siste. 

Tror ingen synes den originale Skjønnheten og Udyret filmen ikke er god nok fordi den er tegnefilm. 

Blir vel mer smak og behag, jeg personlig synes alle nye Disney tegnefilmer fra de siste 10 årene har sugd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Blir vel mer smak og behag, jeg personlig synes alle nye Disney tegnefilmer fra de siste 10 årene har sugd :P

Ja, selvsagt smak og behag. Men Skjønnheten og Udyret er jo ikke fra de siste 10-årene:P Den er fra 1991, 90 -tallet hvor Disney lagde noen av de beste tegnefilmene etter min mening. :)

Disney har jo også helt kuttet ut å lage tegnefilmer som kommer på kino. De har ikke lagd en siden Prinsessen og frosken i 2009.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Linnpinn9 skrev:

At det er en stor edderkopp på badet og jeg tør ikke å ta den :grine: Heldigvis kommer pappa om en times tid. At det skal være så vanskelig :angry:Jeg er ikke redd for edderkopper, men bare ekkelt å skulle ta i en så svær edderkopp :haar: 

Det er nok ordnet opp i til nå da :fnise: Men neste gang, spray den med hårspray (da stivner den sakte men sikkert og blir helt hard) eller spray den med slik kjøkkenspray, da dør de med en gang. Jeg klarer ikke være nær edderkopper eller knuse de med papir (ugh) osv. Så jeg har funnet mange gode metoder på å drepe de. Etter jeg har sprayet de med hårspray eller kjøkkenspray legger jeg et lokk/kopp over og papir under, løfter opp og kaster i do. Kaster masse papir over for så å trekke ned.

Anonymkode: 76c90...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ordnet opp i til nå da :fnise: Men neste gang, spray den med hårspray (da stivner den sakte men sikkert og blir helt hard) eller spray den med slik kjøkkenspray, da dør de med en gang. Jeg klarer ikke være nær edderkopper eller knuse de med papir (ugh) osv. Så jeg har funnet mange gode metoder på å drepe de. Etter jeg har sprayet de med hårspray eller kjøkkenspray legger jeg et lokk/kopp over og papir under, løfter opp og kaster i do. Kaster masse papir over for så å trekke ned.

Anonymkode: 76c90...25a

Pappa fikk heldigvis tatt den. Han tar den bare med henda han :haar:  Jeg skal prøve spray neste gang :)Takk for tips. Hater store edderkopper!

Endret av Linnpinn9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hermine Grang skrev:

Ja, selvsagt smak og behag. Men Skjønnheten og Udyret er jo ikke fra de siste 10-årene:P Den er fra 1991, 90 -tallet hvor Disney lagde noen av de beste tegnefilmene etter min mening. :)

Disney har jo også helt kuttet ut å lage tegnefilmer som kommer på kino. De har ikke lagd en siden Prinsessen og frosken i 2009.

Var ikke Frost på kino da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Winza skrev:

Var ikke Frost på kino da? :klo:

Jo, men teller ikke det som tegnefilm. Jeg skiller mellom dataanimert 3d film og tegnefilm. Jeg burde presisert det. Tegnefilmer ser jo annerledes ut enn de datanimerte 3d filmene. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet som irriterer er allel KG-trådene med dårlige overskrifter.  Overskriften bør si noe om hva tråden handler om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hermine Grang skrev:

Jo, men teller ikke det som tegnefilm. Jeg skiller mellom dataanimert 3d film og tegnefilm. Jeg burde presisert det. Tegnefilmer ser jo annerledes ut enn de datanimerte 3d filmene. 

 

Ja og så er det gjerne disney pixar eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ja og så er det gjerne disney pixar eller tar jeg feil?

Ja, det tror jeg stemmer. :)

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du oppdager at du er like gammel og stygg som alle skal ha det til at du er.

Anonymkode: 66e99...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du oppdager at du er like gammel og stygg som alle skal ha det til at du er.

Anonymkode: 66e99...c17

Nei, det er du ikke og folk mener ikke at du er stygg heller. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...