Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Stakkar pusen :tristbla:

Utrolig at slike videoer for lov til å stå på Youtube!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dataspill som inneholder helt idiotiske oppdrag, som spilleren har absolutt NULL bruk for uansett. For eksempel i spillet Grand Theft Auto: San Andreas, hvor spilleren gjennomføre en helt latterlig "Pilot School" for å skaffe sertifikat som flyver – av alle ting! :angry:

Slike ting burde i alle fall bli gjort frivillig. Slik at spilleren kan slippe å gjennomføre slikt unødvendig piss, med mindre man er veldig interessert i dette selvfølgelig.

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du oppretter en tråd og spør om råd om et eller annet. Så kommer det inn noen som kun spør "hvor gammel er du /dere?" :roll:  Hvorfor er det så viktig å vite hvor gamle alle er? Hva har det med saken å gjøre? 

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 At "alle" gir hverandre High Five hele tiden , spes. på TV . Uansett hva, når noen lykkes med noe , er det opp med henda og klask i vei :sprettoy:   Jeg irriterer meg grønn og gul over det, ja:fart2:

Anonymkode: 7e3bf...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎24‎.‎10‎.‎2016 den 20.33, AnonymBruker skrev:

 At "alle" gir hverandre High Five hele tiden , spes. på TV . Uansett hva, når noen lykkes med noe , er det opp med henda og klask i vei :sprettoy:   Jeg irriterer meg grønn og gul over det, ja:fart2:

Anonymkode: 7e3bf...b9e

:fnise:

 

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jacklost skrev:

Og så klør man seg til blods :sur:

Og det tar evigheter før stikket blir helt borte!

Jo, andre ting: bloggere og hvor mye oppmerksomhet de får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.10.2016 den 1.16, DreamOn skrev:

Ja, slikt mener jeg er dyreplageri.  Denne videoen her tok kaka. Voksne mennesker som bevisst i lang tid plager en kattunge  når den er tydelig utsultet.  Trodde ikke vieoer om dyremishandling ikke var lovlige på youtube jeg men. 


*tok bort video*

 

Måtte bare kommentere den selv om neket som har lagt den ut sikkert ikke bryr seg. Helt utrolig at sånne folk får lov til å ha dyr.

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 den 21.06, sofie777 skrev:

En god Facebook-side som har skiftet navn og plutselig blitt det totalt motsatte av det den var ment som.

Ja,nå skal den plutselig bli en sånn clickbait-side,som sikkert kommer til å poste masse sånne "utrolige" nyheter og grensesprengende "forskning".

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treige mennesker!

Dersom man skal ut på ett eller annet. Så man styrer og steller, og ordner seg i stand før man er klar til å reise dit man skal. Fire-fem minutter før man er helt klar til å reise, så bestemmer de man skal reise med at de ønsker å spise noen brødskiver og ta seg en dusj! Slike ting kunne de faktisk ha ordnet seg, samtidig som alle andre flyr rundt og gjør seg klare. Men det gidder dem tydeligvis ikke. De vil heller sitte og slappe av (og gjøre absolutt null og niks) før de kommer seg opp av lenestolen sin, ett par minutter før alle andre er klare til å gå ut!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er så jævlig stygg. :( 

Anonymkode: a45c7...d14

Da er vi to!

 

Anonymkode: 568fe...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Treige mennesker!

Dersom man skal ut på ett eller annet. Så man styrer og steller, og ordner seg i stand før man er klar til å reise dit man skal. Fire-fem minutter før man er helt klar til å reise, så bestemmer de man skal reise med at de ønsker å spise noen brødskiver og ta seg en dusj! Slike ting kunne de faktisk ha ordnet seg, samtidig som alle andre flyr rundt og gjør seg klare. Men det gidder dem tydeligvis ikke. De vil heller sitte og slappe av (og gjøre absolutt null og niks) før de kommer seg opp av lenestolen sin, ett par minutter før alle andre er klare til å gå ut!

Anonymkode: 625e4...0c5

Jævlig irriterende med somlekopper som tar seg gooooood tid og driter i om andre venter på de. Hadde en slik venninne før. Alltid treig. Jeg var kommet på møteplassen og jeg ringer å lurer på hvor hun er og om hun er på vei.  Nei, da har hun nettopp kommet ut av dusjen!!! :bond::roll: Vi skulle møtes kl 18, hvorfor har du ikke dusjet før?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi to!

 

Anonymkode: 568fe...6df

3

Anonymkode: 204eb...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...