Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Bloggere som ikkje følger reglar for reklame 

Dei som ikkje brukar blinklys 

Sykelistar som syklar to i bredden 

Folk som kastar i frå seg snusen overalt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisen på oppdrettslaks irriterer meg kraftig. Leger og internasjonale helseeksperter fraråder kvinner, barn og ungdom å spise laksen fordi den inneholder så mye giftstoffer, og denne drittmaten har de altså mage til å attpåtil skru opp prisen på! 4 små stykker oppdrettslaks som  neppe særlig bra for oss koster i dag nesten 80 kr. Sykt, sykt, sykt. Men de får oss jo til å dytte i oss mindre gift da, for jeg antar at mange heller velger å kjøpe sunn laks istedet når prisene likevel er såpass like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bommer på tilbaketasten på telefonen og i stedet for å slette ordet blir det matpaporææææ.

Og nå må jeg bæsje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Når jeg går til youtube.com for å finne ett klipp fra en TV-serie eller film.
 Men det finnes ikke noe klipp fra akkurat det jeg har lyst til å se på.
 Men det finnes minst fire-fem klipp fra en annen scene, som jeg overhodet ikke er interessert i.

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer og holde seg til trådens tema. De sporer helt av og skriver om ting som ikke er relevant i det hele tatt. Tråden er på 3 sider og halvparten av svarene består av avsporing og fjas. Grrr!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som kjører f.eks. audi eller BMW som innbiller seg at de kan kjøre som de vil, og parkere akkurat som de har lyst. Jo dyrere bil de har, jo mer respektløs kan de oppføre seg i trafikken. Folk som kjører slike biler har tydeligvis en rekke unntak ifølge trafikk-loven. De kan kjøre fortere enn alle andre, kjøre midt i veien eller på fortauet etter deres eget for godt befinnende, og de gidder aldri å stoppe ved fotgjenger-overganger..

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, antbug skrev:

Prisen på oppdrettslaks irriterer meg kraftig. Leger og internasjonale helseeksperter fraråder kvinner, barn og ungdom å spise laksen fordi den inneholder så mye giftstoffer, og denne drittmaten har de altså mage til å attpåtil skru opp prisen på! 4 små stykker oppdrettslaks som  neppe særlig bra for oss koster i dag nesten 80 kr. Sykt, sykt, sykt. Men de får oss jo til å dytte i oss mindre gift da, for jeg antar at mange heller velger å kjøpe sunn laks istedet når prisene likevel er såpass like. 

Kjente litt at det irriterte meg at de ikke fraråder menn å spise det og? Nei menn får bare tåle giftstoffene de. De lever kortere enn kvinner så er ikke så nøye med de... Er det slik helseekspertene tenker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Kjente litt at det irriterte meg at de ikke fraråder menn å spise det og? Nei menn får bare tåle giftstoffene de. De lever kortere enn kvinner så er ikke så nøye med de... Er det slik helseekspertene tenker?

Tror det er fordi det lagres i kroppen og går over i barnet under graviditet, men de kunne jo godt ha skrevet kvinner som er ferdig med barnefødsler så ingen blir støtt av det som høres ut som særbehandling av alle kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internettsider som inneholder videoer som starter automatisk med lyd. Gjerne er ikke videoen heller relevant for det man klikket inn for å se.

Anonymkode: aed2f...1ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig irriterende at det tydeligvis ikke er tillatt å irritere seg over folk som ikke gidder å skrive ordentlig.  :angry:

Dersom man nevner hvor irriterende det er med folk som ikke gidder å skrive korrekt, så kommer det alltid noen idioter som begynner å klage og sutre over at "det finnes jo folk som har dysleksi,  og de kan jo ikke noe for at de noen ganger skriver litt rart"

Men problemet er ikke det lille mindretallet, som faktisk har slike skrive-vansker. Problemet er alle de forbanna idiotene som ikke skriver ordentlig - rett og slett for at de ikke GIDDER å gjøre skrive ting, slik det egentlig skal gjøres. De gidder aldri å sjekke korrektur eller noe som helst heller.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Grisete folk på offentlige toalett. Greit nok om det ikke er dokost,men ofte så er det dokost og allikevel så ser toalettene jævlige ut. Jeg har ikke lyst til å gå på do når toalettet er fullt av bremsespor og/eller papir som flyter. Noen ganger så må man jo bare bruke offentlige toaletter og da irriterer det meg at man må gå og lete etter et toalett som ikke er så utrolig grisete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jacklost skrev:

Folk som skal klage på at man ikke skriver ordentlig eller pirker på skrivefeil irriterer meg noe grenseløst :sinna:

Det er ikke en og annen skrive-feil som er irriterende.

Men når folk rett og slett ikke gidder å skrive ordentlig, og har minst fem-seks skrive-feil i hver eneste setning! :icon_frown:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en og annen skrive-feil som er irriterende.

Men når folk rett og slett ikke gidder å skrive ordentlig, og har minst fem-seks skrive-feil i hver eneste setning! :icon_frown:

Anonymkode: 625e4...0c5

Skrivefeil, ikke skrive-feil!!! Jeg hater overdreven bruk av bindestrek! Irriterer meg grenseløst! Så ikke klag på andre når du ikke skriver riktig selv heller. Det skal ikke være bindestrek i ordet skrivefeil. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Salka skrev:

Skrivefeil, ikke skrive-feil!!! Jeg hater overdreven bruk av bindestrek! Irriterer meg grenseløst! Så ikke klag på andre når du ikke skriver riktig selv heller. Det skal ikke være bindestrek i ordet skrivefeil. 

SÅ ENIG! Kjenner jeg nesten koker av sinne når jeg ser det. Kanskje det egentlig er meg det er noe galt med, men men :fnise:

Anonymkode: ccb0f...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ewe skrev:

Artikler som "du har åpnet banan feil hele livet" eller "slik skal håret være i sommer". Latterlig

Og linker som popper opp på face med tittel som "han putter majones i oppvaskmaskinen, hvorfor han gjør det vil SJOKKERE deg!"

 

:filer:Neppe....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...