Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som spør om man er sur opp til flere ganger på 5 minutter - Nei jeg var ikke sur, men er det nå.

Folk som snakker høyt med andre eller i telefon på bussen - vi trenger IKKE å høre det.

Folk som sykler på fortau, for også begynne å sykle i veien, også på fortau. - Bestem deg.

Folk som har kids som griner på offentlig transport - joda, du kan prøve å underholde kidden din, det er ikke farlig.

Når man bestiller cola - men får pepsi. Ville ikke ha det, du spurte ikke om jeg ville ha pepsi engang.

Når bussen er sen eller kjører før tiden.

Folk som tror at bakken er dies personlige bossspann.. Ehhh nei! Gris!

Folk med barn som tror de eier butikken, veier, busser og alt annet. - Nei kjære, du har ikke førsteretten på alt selv om du har barn.

Folk med barnevogn som bare kjører over deg eller hunden din. - B*tch you blind?

Folk som ikke gidder å løfte på en finger men forventer at alt bare skal falle på plass. - Ikke slik livet fungerer alltid.

Folk som klager på situasjoner de selv har puttet seg selv i. - "jeg måtte jobbe 16 timer" .. Nei, du måtte ikke, du sa ja til det, frivillig, så hvem sin feil er det?

Tja, listen goes on, men gir meg her .. for nå :P

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke vil diskutere en problemstilling bør man ikke legge tråden under Generell debatt.



Anonymous poster hash: b44be...f6b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg irriterer meg over:

-den ufattelig dårlige journalistikken i dag. De vrir og vender, klipper og limer, lyver

-irriterer meg over gamle damer på butikken som skal handle hundreogørten varer, men som bare kan legge på en vare om gangen og sjekke at den blir slått inn riktig før man legger på en ny vare. Så skal de vente helt til alle varene er på andre enden og kassadamen sier beløpet før de kan så mye som tenke på å ta opp lommeboken.

Så skal de ta ut x antall tusenlapper, men finner ikke koden til kortet sitt, og etter 5 minutter så git hun opp og finner frem pungen med mynt.

Og man selv står bak med 1 vare, er tissetrengt og vil barr hjem. (Opplevde dette i går)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er kresne i matveien, herregud som de irriterer meg! Spesielt de som drar til utlandet og bestiller hamburger i frykt for å smake hva de lokale har å tilby. Driver og pirker i maten og sier "æsj, hva er detta fårno". Bare la meg skyte deg så trenger du ikke å spise maten. :murvegg:

Blir irritert bare av tanken.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- folk som drar til dubai, arabiske emiratene og lignende steder.

- de som klager på vondt meg her og der, trøtthet. slapphet i det uendelig - og derfor ikke kan bidra/hjelpe til, men har energi til å shoppe, gå på kafe hele dagen (det som er morro og personen selv liker). Og blir fornærma hvis andre sier de er slitne.... "for da ditcher man de og stiller aldri opp".

- meg selv, fordi jeg er så lat akkurat nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når det er laaaang kø i matbutikken, og kassadama/mannen ikke ringer på ny kasse. Så må man spør om de kan ringe på ny kasse, for de ser det ikke selv. Skjerpings!

- Folk som kjører 10 under fartsgrensen.

- Fjortiser som prater høyt på offentlige steder, og som tror at alle andre er kjempeinteressert i å høre på samtalen deres.



Anonymous poster hash: 2e284...325
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Mennesker som tror de vet bedre enn andre og mennesker som uttaler seg om ting de tydeligvis ikke kan noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

- Folk som klager over at de er så syke, har så vondt her og der, men så fort helgen kommer så drar dem på fest.

- Skattesnyltere som ikke gidder å jobbe.

- Menn som later som de er ute etter et seriøst forhold når de egentlig bare er ute etter sex.

- Folk som kommenterer hva man spiser: "Oi, så mye du spiser!" Eller "oi, så lite!"

- Syklister i veien.

- Folk som ikke bruker blinklys eller holder vikeplikten.

- Folk som stadig spør om å låne penger, til og med når de tjener det dobbelte av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene...

:danse:



Anonymous poster hash: ae004...344
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke kan forskjellen på orddelingsfeil og særskrivingsfeil.

Ord delings feil



Anonymous poster hash: d88c6...592
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Mennesker som tror de er bedre enn alle andre

Folk som ikke blinker "Jeg gidder ikke blinke, jeg vet jo hvor jeg skal hen"

Folk som ikke overholder vikeplikten

Sure kunder

Overvektige folk som klager over hvor ille de har det der de sitter i sofaen med potetgullposene sine (ofte å se på tv programmet "Farlig Fedme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Når det er laaaang kø i matbutikken, og kassadama/mannen ikke ringer på ny kasse. Så må man spør om de kan ringe på ny kasse, for de ser det ikke selv. Skjerpings!- Folk som kjører 10 under fartsgrensen.- Fjortiser som prater høyt på offentlige steder, og som tror at alle andre er kjempeinteressert i å høre på samtalen deres. Anonymous poster hash: 2e284...325

Folk som tror at den i kassa i matbutikken ikke ser at det er kø, og kjefter, selv om det pr dags dato er umulig å teleportere kolleger til å åpne en ny kasse, eller å duplisere mennesker hvis man er for få på jobb. Det hender at den som skulle gått på pling er opptatt med å hjelpe en kunde. Og jo, vi ringer når vi ser kø. Chill.

Andre ting er inngrodde tånegler, bussforsinkelser, lite strøm på tlf, barn på offentlige steder (jepp), reklame, eggeskall i røre... Falske anklager, gammel svette... Russ. Bråkete naboer. Tamponger. Krittstøv. Hygienenivået på norske utedoer langs veien. Krangling med anonyme brukere.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Syklister som sykler i trafikken og derfor må følge trafikkreglene men som plutselig svinger over til overgangsfeltet og grønn mann hvis de får rødt lys. Bestem dere. Ingen kan få i pose og sekk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...