Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Haha hva er barnevognmafiaen?

Haha så for meg en gudfaren versjon nå av mammaer og bleier. I have a offer you cant resist, il sweep the daiper hehe:)



Anonymous poster hash: 49dfb...c32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha hva er barnevognmafiaen?

Haha så for meg en gudfaren versjon nå av mammaer og bleier. I have a offer you cant resist, il sweep the daiper hehe:)

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

:fnise: Tja noe i den dur..

Jeg klipper og limer litt

Barnevognsmafiaen---> "De finnes i hver by i hele landet. På hver kaffebar, hver kafé, kafeteria, restaurant… Hvor enn du befinner deg, så klarer de å bare være der.

De kommer gående på fortau med barnevognene sine. Gjerne flere i bredden. Er du så uheldig å møte dem, er det du som må ut i veibanen for å ikke kollidere med deres dyrebare barnevogner. “Unna vei! Her kommer vi med vår dyrebareste last i disse flotte moderne barnevognene til en hel formue. Jeg vet de ser ikke ut, men de er moderne! Vi har forkjørsrett, for ikke å snakke om påkjørsrett! For hvis ikke du flytter deg, så flytter VI deg!”

De får ikke til å gå etter hverandre. De må gå ved siden av hverandre hele tiden. Annet er ikke mulig for dem. De funne jo miste kontakten i deres livsviktige samtale om veer, melkespreng og våkennetter. Og ikke minst om hvor eksepsjonell akkurat DERES barn har vært i forhold til nabokonas.

Kommer du inn på en kaffebar sitter de der. Hele dagen er de der. De bytter på det, slik at mafiaen hele tiden er sterkt representert hele åpningstiden."

http://hekta.vgb.no/2009/02/01/barnevognmafiaen/

En annen tråd fra kg om samme fenomen.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=682192

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite direkte personer som tror de er direkte, og i tillegg "markedsfører" seg selv som direkte og rett frem, mens de bare hinter og ikke skjønner at alle har forskjellige måter å kommunisere på. BLÆH.

Endret av TooHawt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett som faller ut!

+1 her også.

Har du Get du også? Ble ikke mye morro helg uten stabilt nett.

Anonymous poster hash: 26064...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det irriterendes? folk må jo få lov til å drikke

Leste du det jeg skrev eller, Sid? Det er lyden de lager som er irriterende. Skvulping + smattig = not a good combo. Selvfølgelig har folk lov til å drikke, men drikker du hvert 3. minutt gjør du det nok bare for kjedsomhetens skyld. Og da er det også forståelig at andre, som meg, syns det er irriterende å høre på lydene som produseres. Det skal legges til at dette særlig skjer under forelesninger og på lesesalen hvor vi som følger med og ikke kjeder oss til døde, opplever sånne distraksjoner.

For øvrig er det mye folk "får lov til" å gjøre, som fortsatt er irriterende for andre ;)

Anonymous poster hash: b4d7a...da7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Leste du det jeg skrev eller, Sid? Det er lyden de lager som er irriterende. Skvulping + smattig = not a good combo. Selvfølgelig har folk lov til å drikke, men drikker du hvert 3. minutt gjør du det nok bare for kjedsomhetens skyld. Og da er det også forståelig at andre, som meg, syns det er irriterende å høre på lydene som produseres. Det skal legges til at dette særlig skjer under forelesninger og på lesesalen hvor vi som følger med og ikke kjeder oss til døde, opplever sånne distraksjoner.

For øvrig er det mye folk "får lov til" å gjøre, som fortsatt er irriterende for andre ;)

Anonymous poster hash: b4d7a...da7

Har du ikke allerede svart på denne kommentaren? jeg er ganske sikkert og så svarte jeg tilbake flere dager siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettaviser med betaling.

NRK lisens.

"Jeg er absolutt ingen rasist, men..."

Damene i kassene på Rimi`en her, som jeg aldri har sett trekke på smilemusklene.

Tenåringer på bussen som snakker høyt om hvor kult det var å bli stoppa av purken/drikke seg dritings/pule osv.

Folk som banner, spesielt kroniske bannere, som ubevist slenger inn et par banneord i annehver setning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke få sove. Det er det absolutt verste jeg vet, ender med at jeg ikke tørr å legge meg for jeg er totalt utmattet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snakker ned på uføre



Anonymous poster hash: 49dfb...c32
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som går i skilpadde modus foran deg

- Folk som stirrer



Anonymous poster hash: 1bf29...614
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som går i skilpadde modus foran deg

- Folk som stirrer

Anonymous poster hash: 1bf29...614

Hva er skilpadde modus?

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er skilpadde modus?

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Å gå skikkelig sakte, nett som en skilpadde :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som irriterer meg:

- Folk som snakker i munnen på andre/avbryter. Det syns jeg er så utrolig respektløst!

- Alt det tåpelige pjattet som er på radioen. Jeg vil høre musikk, men innimellom hver sang er det bare masse intetsigende mas.

- Å bli oppringt fra skjult nummer. Syns det er litt skummelt, for kan ikke finne ut hvem det er, og ikke kan jeg ringe opp igjen heller.

- Snyltere

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gå skikkelig sakte, nett som en skilpadde :)

Så gå forbi dem da:)

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en skikkelig morsom tråd blir slettet!



Anonymous poster hash: 96c98...9bb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en skikkelig irriterendes tråd blir slettet!

Anonymous poster hash: 96c98...9bb

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gå forbi dem da:)

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Jeg gjør det jeg :) Var ikke jeg som postet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som klager på Facebook-siden til Norwegian når de har tilbud på spesifikke ruter, ala "nye avganger til 199 kr én vei". "Hvorfor er ikke Bodø med i denne kampanjen?! Jeg ringer og ringer, men dere svarer jo ikke!! ALDRI mer Norwegian! Heia SAS!!"

Fjortiser o.l. som tar heisen på Oslo City...!



Anonymous poster hash: c5adc...1a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Reklame

kirka

når eg MÅ gjere noke men kan ikkje da! F.eks viss eg ikkje hat periodekalender på mobilen min men føler på meg at mensen kjem veldig snart, så sitter eg på stolen i klasserommet og har innenvendig panikk for eg føler at eg skal blø gjennom, men som det sjenerte f*enskapet eg er så tør eg ikkje å seie ifra.

Ein viss person i klassen min.

Kaldsvetting.

Når folk ber meg forte meg.

Når folk ikkje forta seg(make sense)

Lærere.

Edderkopper.

Svært skjelden dette skjer men når eg ser tv også etter ein stund så står det i ein boksting:"tven slår seg av innen 5 minutter blablabla." også er fjernkontrollen 5 meter fra meg.

Når eg ligge behaglig og må på do...

Når eg ligge og søve på badet(love it) så kjem folk inn.

Dumme folk.

Når eg har glemt bøkene eg har til lekse på skulen.

Når eg har ingenting å ha på meg.

Når folk kommenterer at eg tar feil i ting. Da blir eg sånn:"Neeeeei! Hold kjeft, hysj, hore!" Men det er med ein spøkestemme, så folk bare ler av det.

Spammere.

Når mobilen har lite strøm.

Når internettet detter ut.

Når folk ler av meg når eg er seriøs.

Når det er sol og varmt ute, men graset er vått.

Når eg trur eg skal være aleine heime lenge, men blir det bare 1-3 tima.

Når folk kjem på besøk når eg er aleine heime.

Når eg er på youtube og går(har da mobilen i lomma og den er på youtube og spilla musikk) så går den inn på noke heilt anna eller inn på trackid skit, blei som forbanna at eg hakka mobilen i bakken...

når eg skrive noke(f.eks no) og har fått melding på snapchat som eg ikkje gidde å opne for eg skal skrive ferdig her og kommer bare på nye ting.

Folk som rakker ned på andre.

Avhengighetene mine.

Baksnakking.

Fake folk.

Å bite meg i tunga eller på sidene i munnen.

Munnsår.

når folk med dårlig ånde står 3 cm fra deg og snakker med deg.

når folk skal klemme og kysse på deg.

Når folk skriver ok og thats it.

Folk som har drukke litt og lata som dei er drita.

Når eg VEIT SVARET PÅ OPPGAVENE men har heilt glømt det og gjer feil på oppgava og får lav karakter. Eg veit ka eg skal gjer men klara ikkje å gjer det.

Framføringer aleine.

Ski, alt med ski.

Når folk griner over den minste ting(skal kanskje ikkje snakke eg da som griner over 1 mm lange edderkopper og nye 1D sanger)

Men f.eks i 6.klasse så var vi i bursdag og det var grafitti på veggene i det huset vi var. Det var f.eks ein drage på veggen, og ei jente i klassen begynte å grine fordi ho trudde dragen var ekte eller noke sånt...-_-

Palmeolje.

Bortskjemte skrikeunger.

Å stå opp tidlig.

Fluger, mygg og klegg.

klaging og mas.

Røyking.

Oppmerksomhetsjuke folk.

Mensen.

Menssmerter.

Sexprat på radioen, det er bare kleint.

Når sei folka på radioen bare snakker, eg vil høre musikken, ikkje dei folka.

når folk snakker med meg sjølv om at eg har øreklokker på...

folk som puster tungt.

Snorking.

Folk som stirra

Pedoa

Religion

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...