Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
44 minutter siden, Salka skrev:

Bare hyggelig. :) 

Da skal jeg prøve å vaske min for store på 40 grader. Teit av meg å glemme å bytte den altså, de har til og med 100 dagers returrett, men den har bare ligget pent brettet og ubrukt i skapet siden september den. :fnise: Brukte du vanlig program eller ull? Ulltrøyene og ullstillongsenene mine vasker jeg på 40 grader ull, de krymper ikke, men Ulvanggenseren har jeg bare vasket på 30 grader ull. 

Dumme meg glemte å sette på ullprogram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Rumle skrev:

Dynetrekk med latterlig liten åpning på siden!:raven:

Hva!  :sjokkbla: Klarer du ikke komme deg inni kanskje :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kodene man må trykke for å vise at man ikke er robot når man skal registrere seg på nettsider. Synes  kodene ofte er helt uleselige.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurranser med formuleringen best av f.eks. sju ganger. Kan de ikke da bare si først til fire i stedet, man slipper man å gjøre den lille mellomregningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tolker innlegg på face eller  kg personlig 😩

 

Spesielt irriterende med de som tar over tråden for å diskutere sitt eget problem..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Det irriterer meg når det står på nette at en pakke kommer i postkassa. Så får man en melding på mobilen at man må hente den på et hentested som ligger 3 km unna.

 

Ikke at 3 km er langt. Det er bare litt irriterende når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du drar på butikken for å kjøpe noe spesifikt som du trenger, men så drar du hjem og har ikke kjøpt den tingen. 

Jeg sa til og med til meg selv før jeg dro at "nå må jeg huske å kjøpe det", men virker som hjernen ble igjen hjemme og ble sur da jeg kom hjem og fortsatt ikke hadde fått kjøpt den tingen :P :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig liten tid som er uten noen andre omkring meg. SÅ ringer det venner/familie, og jeg liker godt å bable vettu, men....Kan veldig sjeldent uttale meg fritt.

 

3dbb1c60254e3d7060d0bf16de617323.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringer! En og en halv meter mellom flere biler så det bare står 4 biler på en parkeringsplass som skal ha plass til 7 og folk som parkerer så nært et hjørne i en 90° sving at det må rygges en meter, fullt ratturslag, kjøres en meter fram, fullt rattutslag andre veien, rygges en meter, fullt rattutslag andre veien, kjøres en meter fram, fullt rattutslag andre veien igjen, kjøres fram en meter, fullt rattutslag andre veien, rygges en meter, fullt rattutslag andre veien IGJEN, kjøres en meter fram IGJEN, fullt rattutslag IGJEN og rygges en meter IGJEN, fullt rattutslag IGJEN for så å såvidt klare å lirke seg forbi den parkerte bilen og inn på parkeringsplassen bak bodene. Bare for å oppdage at folk har parkert som idioter der også så du må få snudd bilen 180° for å komme deg ut igjen og parkere et annet sted....  :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke gidde å hente seg en ny kaffeladning  på kjøkkenet for en har liksom ikke lyst på å gå "den lange veien".

Det er min irritasjon overfor meg sjæl.

Og som gjelder akkurat nå: J..... vindkastene som nå trer i kraft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyrevridde hvite menn som tror det er deres plikt å forgifte hver eneste sosiale plattform med deres forskrudde verdensbilde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

hvis man forsøker å konsentrere seg om ett eller annet, men en eller annen veldig pratesyk tulling hele tiden prater om ett eller annet uviktig tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All snøen som gjør det vanskelig å se folk ved fotgjengerovergangene. Det er skummelt både å gå og kjøre bil når det er slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At snøen laver ned igjen, nå som jeg har gjort vei, gårdsplass og stier framkommelige!!    :raven::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02800; Ring inn om et tre som har veltet over veien - svar med en gang. Ring for noen kjører som en drittunge, vingler mellom motsatt felt, legger seg så vidt tilbake ved møtende biler og har funnet favorittpendalen; bremsen -nei, nå er du nødt til å sitte i 5 minutter for å komme igjennom. (Jeg la på og tenkte mitt om det skulle ha skjedd en ulykke) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...