Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 17. september 2016 at 16.53, Sofw skrev:

Når jeg spør noe om produktet og den ansatte bare " ehhh, ska vi seee", og leser på eska. Da blir jeg irritert; vet du ikke noe om produktet, så bare si det! Lese kan jeg selv, så gidder ikke stå her å se at du leser på eska!

Den ansatte kan ikke vite om du spør fordi du er svaksynt, eller lignende. Slapp av... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 18. september 2016 at 20.17, globalagogo skrev:

Den ansatte kan ikke vite om du spør fordi du er svaksynt, eller lignende. Slapp av... 

Hadde jeg vært svaksynt hadde jeg vel sagt d og bedt om hjelp! Poenget er at de ansatte bør vite litt om produktene de selger! Lese på eska kan vi alle (stort sett)! Var på en liten butikk med gamingutstyr og ba om trådløse hodetelefoner, da mannen som jobber der begynner å lese på alle eskene, før han påstår at det ikke finnes trådløse gaming hodetelefoner. Men i det jeg forlater butikken kommer han springende etter meg, for da fant han vist noen.... Ble ikke salg på han for å si're sånn... 

Innlegget endret iht ryddemelding. Mynona, mod. 

Endret av Mynona
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. september 2016 at 22.57, Sofw skrev:

Hadde jeg vært svaksynt hadde jeg vel sagt d og bedt om hjelp! Poenget er at de ansatte bør vite litt om produktene de selger! Lese på eska kan vi alle (stort sett)! Var på en liten butikk med gamingutstyr og ba om trådløse hodetelefoner, da mannen som jobber der begynner å lese på alle eskene, før han påstår at det ikke finnes trådløse gaming hodetelefoner. Men i det jeg forlater butikken kommer han springende etter meg, for da fant han vist noen.... Ble ikke salg på han for å si're sånn... 

 

at han løp etter deg var jo hyggelig da, han så det i siste liten og ville hjelpe deg. Men ok ;-)

Innlegget er endret iht ryddemelding. Mynona, mod. 

Endret av Mynona
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. september 2016 at 22.59, globalagogo skrev:

at han løp etter deg var jo hyggelig da, han så det i siste liten og ville hjelpe deg. Men ok ;-)

Hyggelig? Han dreit seg ut så jævlig! Hvor vanskelig kan det være å sette seg litt inn i d du selger, er ikke akkurat rakettforsker når du jobber i butikk, men likevel... Så påstår han enda at det ikke finnes...men så fant han det visst likevel...oooops! Sorry, men jeg synes bare det er bedre å være ærlig å si at dem ikke vet, fremfor å stille seg opp foran meg å lese på esker, lese kan jeg nemlig selv.

Innlegget er endret iht ryddemelding. Mynona, mod. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sofw skrev:

Hyggelig? Han dreit seg ut så jævlig! Hvor vanskelig kan det være å sette seg litt inn i d du selger, er ikke akkurat rakettforsker når du jobber i butikk, men likevel... Så påstår han enda at det ikke finnes...men så fant han det visst likevel...oooops! Sorry, men jeg synes bare det er bedre å være ærlig å si at dem ikke vet, fremfor å stille seg opp foran meg å lese på esker, lese kan jeg nemlig selv.

Så flink :-)

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Sofw skrev:

Ja, du vil bli overrasket over hvor mange som faktisk er kapable til det...

Og hvor mange som ikke er det......

Anonymkode: e9364...c6b

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. september 2016 at 16.39, woman in black skrev:

Gullfunn på down town besøker jeg aldri igjen! Har så mange rare historier derfra at jeg bestemte meg for å ikke handle der mer. Fikk en gave fra jobb derfra og byttet den i en polar loop crystal (aktivitetsklokke). Under installeringen av programvaren på PC gikk noe galt og klokka ble ikke koblet opp mot kontoen min, så aktiviteten ble ikke logget. Gikk på gullfunn og spurte om de kunne hjelpe meg. Daglig leder mente at det ikke var noe å gjøre med det, og at det ikke var nødvendig å koble den til pcen siden den funket. Var innom fire ganger med problemet, og til slutt ble jeg sendt videre til sportsbutikken fordi de også fører polar. Fikk heldigvis god hjelp der og fikk tlfnr til polar og alt ordnet seg. 

1. Sept leverte jeg ikke klokka på gullfunn da en av steinen hadde falt av. Først prøvde den ansatte seg på å si at det ikke var en reklamasjon fordi klokka hadde fått et slag. (Noe som ikke er sant, klokka er strøken og har aldri vært utsatt for noe slag). Har fortsatt ikke hørt noe fra butikken og kommer definitivt ALDRI til å handle noe der igjen!

Jeg kommer aldri til å bruke ei krone på Gullfunn Kvadrat. Der går det i samme greia, forsøker å unngå reklamasjoner med å si at det er slitasje og dunk som har forårsaket at en sten er falt ut mens greia er at varen faktisk ikke engang er blitt brukt. Skikkelig slem, spydig butikksjef som gjør narr av en, veldig ubehagelig kvinne. Jeg og min familie handler ikke på en eneste Gullfunn igjen på grunn av henne. 

Anonymkode: 99d90...181

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sofw skrev:

Hyggelig? Han dreit seg ut så jævlig! Hvor vanskelig kan det være å sette seg litt inn i d du selger, er ikke akkurat rakettforsker når du jobber i butikk, men likevel... Så påstår han enda at det ikke finnes...men så fant han det visst likevel...oooops! Sorry, men jeg synes bare det er bedre å være ærlig å si at dem ikke vet, fremfor å stille seg opp foran meg å lese på esker, lese kan jeg nemlig selv.

Folk på butikker har blitt late, de gidder ikke lære om sine produkter lengre, men tar heller å lærer seg noe om det mens kunden står der i butikken ....bare fordi de har blitt stilt en spørsmål som de ærlig talt burde kunne om man brenner for det man driver med. Noe de fleste butikkansatte ikke gjør. De er der bare for en meget lett jobb og lett tjente penger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Butikker som selger bikinier i baby/barnestørrelser

Hæ? Hvorfor er det galt? Hva mener du de i den aldersgruppen skal bade i da? Bikinier er bikinier, badetøy. Eller mener du de SKAL ha hel badedrakt når de er små? Eller mener du motsatt, at de SKAL bade nakne "fordi de er jo bare uskyldige og små".

Anonymkode: 08d4f...8c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er det seksuelle aspektet bak en bikinitopp til et lite barn som menes. Jeg er helt enig i at det er tragisk at det produktet lages. Småbarn kan bade i badedrakt eller badetruse. 

Anonymkode: 20bc6...1f8

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er det seksuelle aspektet bak en bikinitopp til et lite barn som menes. Jeg er helt enig i at det er tragisk at det produktet lages. Småbarn kan bade i badedrakt eller badetruse. 

Anonymkode: 20bc6...1f8

Så det å dekke til (med bikinitoppen) får dere til å bli mer av et "seksuelt aspekt" enn at barnet går mindre tildekket, dvs halvnaken (uten topp)? Det må dere vel selv innse at høres bakvendt ut? Mer tildekket = mer seksuelt aspekt, iflg. dere? Det stemmer ikke i mitt hode.

Anonymkode: 08d4f...8c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.9.2016 den 8.29):

Hæ? Hvorfor er det galt? Hva mener du de i den aldersgruppen skal bade i da? Bikinier er bikinier, badetøy. Eller mener du de SKAL ha hel badedrakt når de er små? Eller mener du motsatt, at de SKAL bade nakne "fordi de er jo bare uskyldige og små".

Anonymkode: 08d4f...8c5

Mener at bikini overdel er bortkastet tøy på små babyer og små barn. Badedrakt eller bikinibukse holder i massevis om en skal kle opp barna sine for å bade.

AnonymBruker skrev (På 19.9.2016 den 9.53):

Så det å dekke til (med bikinitoppen) får dere til å bli mer av et "seksuelt aspekt" enn at barnet går mindre tildekket, dvs halvnaken (uten topp)? Det må dere vel selv innse at høres bakvendt ut? Mer tildekket = mer seksuelt aspekt, iflg. dere? Det stemmer ikke i mitt hode.

Anonymkode: 08d4f...8c5

Ja jeg tror det er å seksualisere barnet. At du syns jeg er helt på jordet får stå for din regning så får vi heller være enig om å være uenige,

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. april 2016 at 0.42, AnonymBruker skrev:

Ble lurt til å få kredittkort på Siba. Ble aldri opplyst om at å bli medlem betydde at man fikk kredittkort, det hørtes ut som å bli medlem i kundeklubben til Kappahl. De ga meg ikke tid til å lese gjennom kontrakten i kassa. Ble ganske sjokka da det kom et kredittkort i posten. 

Anonymkode: 06ab4...955

Samme skjedde meg!
Skjønte ikke at det var kredittkort engang, de fortalte meg det var som et Coop kort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Kappahl butikk på Østlandet. Handlet mye der, og hun damen som jobbet der før var utrolig hyggelig.

Det var en gang jeg skulle kjøpe meg en svart bukse. De hadde sånn serie med samme buksa i forskjellige farger og jeg hadde den allerede i en annen farge så jeg tok med meg den svarte uten å prøve, hadde dårlig tid. Når jeg kom hjem så fant jeg ut at den i svart hadde annet stoff enn de med farger og kunne ikke tre den over kneet engang. Dette var samme dagen før jeg skulle ut å reise i over en mnd, så jeg la den tilbake i posen så jeg kunne bytte når jeg kom tilbake. Min feil, helt klart.

Når jeg kom tilbake jobbet ikke hun snille der lenger og istedet stod det to unge jenter bak kassa. Når jeg spurte meget pent om jeg kunne bytte til ny vare eller få pengene tilbake så så de på meg med det styggeste blikket jeg noen sinne har sett. Sånn opp og ned bitch-look. Jeg prøvde igjen og sa at den har bare ligget i posen hele mnd og jeg får den ikke på meg engang så den er ikke brukt på noen måte, lappene står fortsatt på. Da luktet hun ene på buksa og sa "Ja den lukter jo ikke svette eller tiss eller noe så vi kan vel ta den tilbake da..."

Altså jeg er ikke noe fashionista men jeg er IKKE uflidd eller lukter?! Det var så flaut og det stod folk i kassa bak meg som reagerte på kommentaren.

Anonymkode: acca8...9aa

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det å dekke til (med bikinitoppen) får dere til å bli mer av et "seksuelt aspekt" enn at barnet går mindre tildekket, dvs halvnaken (uten topp)? Det må dere vel selv innse at høres bakvendt ut? Mer tildekket = mer seksuelt aspekt, iflg. dere? Det stemmer ikke i mitt hode.

Anonymkode: 08d4f...8c5

Virkelig? Skjønner du ikke? Barnets kropp seksualiseres ved at puppene på et barn tildekkes. På hvilken måte trenger de å bli tildekket når de er så små?! Det blir helt feil.

Anonymkode: e9364...c6b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start en egen tråd for å diskutere småbarnsbikinier. Det hører ikke til her.

Anonymkode: 1ddb8...79d

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så trist når jeg hører om kundeserviceopplevelser i Norge. Vi må være verdens dårligste land på kundeservice? Det er så sykt at ansatte virker sinte når man kommer for å kjøpe noe. At man virkelig plager dem ved å ville kjøpe varene de har i butikken. H&M er en av de mest ekstreme på dette. Tror nesten de sender sine ansatte på antismilekurs. Altså, jeg handler ALT for mye på H&M og jeg opplever ALDRI at de som jobber der er hyggelige. Det er en stor suksess hvis de er normalt ok liksom. At de sier hei, det er et høydepunkt. Jeg er ikke utpreget fan av at de i kassa skal være helt amerikanske å rope ut "HI HOW ARE YOU OMG I LOVE YOUR SHIRT DONT YOU LOVE THESE PANTS OMG THEY ARE AMAZING", men et smil kunne liksom vært ålreit da. Kanksje en "ha en fin dag", hvis man føler seg ekstra medgjørlig en dag. 

Anonymkode: 70584...977

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sofw skrev:

Hyggelig? Han dreit seg ut så jævlig! Hvor vanskelig kan det være å sette seg litt inn i d du selger, er ikke akkurat rakettforsker når du jobber i butikk, men likevel... Så påstår han enda at det ikke finnes...men så fant han det visst likevel...oooops! Sorry, men jeg synes bare det er bedre å være ærlig å si at dem ikke vet, fremfor å stille seg opp foran meg å lese på esker, lese kan jeg nemlig selv.

Det første jeg tenker er at kanskje vedkommede var ny i butikken og ikke har rukket å sette seg inn i produkter enda. Ofte så er den beste måten å lære seg om produkter er å snakke med kunder som har erfaring men også å lese på pakken. Og du hadde blitt overrasket om du visste hvor mange kunder som ikke evner å lese selv på pakken, plakater, prislapper osv.

Han dummet seg kanskje litt ut i dine øyne med å si at det ikke fantes slike hodetelefoner, men når han fant ut at det ikke stemte så rettet han jo på det og tok dermed læring av det. Men den holdningen du har til den ansatte synes jeg er direkte ufin.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...