Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Floriss Vinterbro. Surere og dårligere opplærte ansatte skal du se lenge etter. Sjefen er en ekte bitch også, om du forsøker å kommunisere din missnøye. 

mumfi skrev (På 9.5.2014 den 17.49):

Skeidar. DRØYT dårlig service!!

Slenger meg på denne! Aldri igjen!!

Anonymkode: f8b6d...f7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vita på Vestby storsentee. Innpåslitne og frekke ansatte. 

 

Og Urban Moss Amfi (der liker de ansatte best å skravle med hverandre, tydeligvis)

Anonymkode: 20242...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Koy skrev:

:hakeslepp:.. Hallo dette er faktisk VG-oppslag verdig!! Så jævlig råttent sagt

Mamma døde for noen år siden, så det blir vanskelig.

Jeg fikk forøvrig en jakke fra en annen butikk i bursdagsgave 😉

Anonymkode: 7ce7e...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma døde for noen år siden, så det blir vanskelig.

Jeg fikk forøvrig en jakke fra en annen butikk i bursdagsgave 😉

Anonymkode: 7ce7e...93e

:hjerte:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøker bevisst ikke moteforretninger. Blir skult på som om klærne jeg går i ikke er fine nok for butikken og de bak kassen bare stirrer på meg når jeg går inn.

Jeg er helt normal i utseende og klesstil, men føler meg som en uteligger!

Anonymkode: 146de...512

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henger igjen klær i prøverommene på H&M nesten hver gang, av prinsippsak, fordi jeg har møtt fem ansatte på vei dit og alle var sure, ignorerte meg eller så stygt på meg. Det koster ikke mer enn øyekontakt og et "hei" for å vise god service. 

Jepp, jeg er DEN kunden. Jeg synes de er ufyselige, og jeg straffer dem med å gi dem mer møkkaarbeid

Anonymkode: f8b6d...f7e

Du vet det er kunden som kommer etter deg som blir straffet. Antallet ganger jeg har måttet stå og rydde opp etter kunden som var i prøverommet før meg... Vil du straffe de butikkansatte, så sleng hele haugen oppå den lille disken som er i 99% av prøverommene deres. Ikke la det henge igjen i prøverommet fordi det er hovedsaklig andre kunder det går utover.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mamma døde for noen år siden, så det blir vanskelig.

Jeg fikk forøvrig en jakke fra en annen butikk i bursdagsgave 😉

Anonymkode: 7ce7e...93e

Uff ble skikkelig opprørt av innlegget ditt. Sånn behandler man ikke folk! Så leit å høre:( :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MapleSirup skrev (På 10.5.2016 den 21.17):

Fantastisk...

Men så er jo også butikkansatt i garnbutikk regnet som høystatusyrke,...Ikke rart hun er høy på pæra!

Ja, jøss! Spesielt når man er av en annen generasjon og kan såååååå mye mer og er såååååå mye flinkere enn dagens ungdom :dry:
Er på ingen måte ekspert på håndarbeid, men forventer faktisk respekt når jeg velger å handle i en butikk og selv er blid og hyggelig. 
Edit; fått knallgod hjelp på Jens Hoff på uh, Sirkus Shopping..? da :)

Auri skrev (På 10.5.2016 den 21.18):

Du vet det er kunden som kommer etter deg som blir straffet. Antallet ganger jeg har måttet stå og rydde opp etter kunden som var i prøverommet før meg... Vil du straffe de butikkansatte, så sleng hele haugen oppå den lille disken som er i 99% av prøverommene deres. Ikke la det henge igjen i prøverommet fordi det er hovedsaklig andre kunder det går utover.

Skal ikke avspore mer nå, men åh!! Er så enig!!! Hver gang jeg er på H&M må jeg rydde prøverommet før jeg kan prøve noe selv. Fatter ikke at det er så vanskelig å ta med seg klærne man prøver ut på stativet/benken. Makan til dårlig oppførsel fra sånne som ab-en her 😕

Endret av peppermyntete
La til litt
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, går inn her hver gang noe nytt er blitt skrevet for å se om det er plassen jeg jobber som dukker opp😂

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blablaa skrev:

Haha, går inn her hver gang noe nytt er blitt skrevet for å se om det er plassen jeg jobber som dukker opp😂

Haha jeg også! :) 

Anonymkode: 38f99...dba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyshop Arendal. Hun ene som jobber der er alltid så sur og frekk! Hun er sånn mot mange. Kommer med frekke kommentarer.  

Anonymkode: b5d35...5cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes en egen tråd for hva butikkansatte opplever, så skriver det her jeg. 

Jeg jobber deltid i butikk ved siden av studiene. Vi har en veldig streng sjef (som bare er bra) som betyr ingen mobil i butikk, ingen spisen (dersom det ikke er krise og man bare er to på jobb), kundene kommer alltid først og hvis vi ikke har sagt "Hei" innen ett minutt så får vi tilsnakk, alle kunder skal også bli sett på selv om vi hjelper andre. Alle følger disse helt normale reglene og 99% av kundene våre forlater butikken svært fornøyde, men det er en sur dame.. 

Hver gang hun kommer inn er hun bare sur og snakker veldig nedlatene til oss alle. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun gidder å handle hos oss når alt er så forferdelig. Hun nekter nå å snakke med meg. Så uansett om jeg er ledig og de andre ansatte opptatt, så venter hun heller på dem. Her om dagen hadde min kollega en kunde som krevde mye til valg av farger. Jeg var helt ledig og det var kun min kollega og hennes kunde + den sure damen og meg i butikken. Spurte hun to ganger og fikk som svar "du er altfor dum til å kunne hjelpe meg". Etter 8 minutter så går hun bort til min kollega som fortsatt står med sin kunde og sier "kanskje du skal gjøre noe med livet ditt og få sparken herfra?! Du er jo helt udugelig. Nå har jeg stått her i 8 min og ventet og du bare driter i meg". 

Må ærlig innrømme at jeg da gjorde alt jeg ikke skal gjøre som butikkansatt og forklarte på en rolig måte at sånn kunne hun ikke snakke til min kollega og hvis vi var så ille så trengte hun ikke å komme tilbake. 

Så er ikke alle kunder som er så lett å ha med å gjøre heller...

Anonymkode: 4e1e1...e58

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Auri skrev:

Du vet det er kunden som kommer etter deg som blir straffet. Antallet ganger jeg har måttet stå og rydde opp etter kunden som var i prøverommet før meg... Vil du straffe de butikkansatte, så sleng hele haugen oppå den lille disken som er i 99% av prøverommene deres. Ikke la det henge igjen i prøverommet fordi det er hovedsaklig andre kunder det går utover.

 

1 time siden, peppermyntete skrev:

Skal ikke avspore mer nå, men åh!! Er så enig!!! Hver gang jeg er på H&M må jeg rydde prøverommet før jeg kan prøve noe selv. Fatter ikke at det er så vanskelig å ta med seg klærne man prøver ut på stativet/benken. Makan til dårlig oppførsel fra sånne som ab-en her :/

Hvorfor må dere rydde før dere prøver?? :klo:

Anonymkode: b2dfd...0b5

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor må dere rydde før dere prøver?? :klo:

Anonymkode: b2dfd...0b5

Hvordan skal jeg ellers få hengt fra meg tingene mine? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, peppermyntete skrev:

Skal ikke avspore mer nå, men åh!! Er så enig!!! Hver gang jeg er på H&M må jeg rydde prøverommet før jeg kan prøve noe selv. Fatter ikke at det er så vanskelig å ta med seg klærne man prøver ut på stativet/benken. Makan til dårlig oppførsel fra sånne som ab-en her :/

Jeg oppfatter de fleste H&M-butikker som rotete og uoversiktlige med lite service. Det er ikke akkurat et merkelig fenomen at prøverommene heller ikke roper ut luksus. 

I slike butikker kan dette enkelt løses ved å ha en person stående ved prøverommene som deler ut et nummer for antall klesplagg der alt må leveres tilbake igjen (bortsett fra det en vil kjøpe). Til og med på Primark er ikke etterlatte klær et problem på grunn av denne ordningen. Kundene gjør det butikken legger opp til. 

 

Anonymkode: 5341d...edc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det finnes en egen tråd for hva butikkansatte opplever, så skriver det her jeg. 

Jeg jobber deltid i butikk ved siden av studiene. Vi har en veldig streng sjef (som bare er bra) som betyr ingen mobil i butikk, ingen spisen (dersom det ikke er krise og man bare er to på jobb), kundene kommer alltid først og hvis vi ikke har sagt "Hei" innen ett minutt så får vi tilsnakk, alle kunder skal også bli sett på selv om vi hjelper andre. Alle følger disse helt normale reglene og 99% av kundene våre forlater butikken svært fornøyde, men det er en sur dame.. 

Hver gang hun kommer inn er hun bare sur og snakker veldig nedlatene til oss alle. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun gidder å handle hos oss når alt er så forferdelig. Hun nekter nå å snakke med meg. Så uansett om jeg er ledig og de andre ansatte opptatt, så venter hun heller på dem. Her om dagen hadde min kollega en kunde som krevde mye til valg av farger. Jeg var helt ledig og det var kun min kollega og hennes kunde + den sure damen og meg i butikken. Spurte hun to ganger og fikk som svar "du er altfor dum til å kunne hjelpe meg". Etter 8 minutter så går hun bort til min kollega som fortsatt står med sin kunde og sier "kanskje du skal gjøre noe med livet ditt og få sparken herfra?! Du er jo helt udugelig. Nå har jeg stått her i 8 min og ventet og du bare driter i meg". 

Må ærlig innrømme at jeg da gjorde alt jeg ikke skal gjøre som butikkansatt og forklarte på en rolig måte at sånn kunne hun ikke snakke til min kollega og hvis vi var så ille så trengte hun ikke å komme tilbake. 

Så er ikke alle kunder som er så lett å ha med å gjøre heller...

Anonymkode: 4e1e1...e58

Det er en egen tråd :) 

Eller for dumme kunder

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor må dere rydde før dere prøver?? :klo:

Anonymkode: b2dfd...0b5

Fordi alle knagger + krakken og gjerne gulvet i tillegg er fullt av klær fra forrige person? Om det er det eneste ledige prøverommet er det ikke annet å gjøre enn å rydde opp da... Jeg har gjerne med meg 3-4 plagg jeg skal prøve selv, og må ha plass til å henge fra meg det og et sted å legge mine egne klær mens jeg prøver...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...