Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle opplevd ræva service, eller bitt oss merke i andre ting i en butikk. Hva skjedde?

Jeg var en gang innom en interiørbutikk hvor den ansatte KJEFTET på kundene. Hun stod f.eks i en gardintrapp for å hente ned noe for en kunde, hvorpå en annen kunde kom bort til henne og spurte om noe. "Ser du ikke at jeg hjelper en annen kunde??!", var svaret hun fikk.

Hun ropte og skrek til kundene også.

Endte med at jeg kjøpte det jeg skulle ha og så søkte jeg opp butikken på nettet og sendte klage. Fikk svar fra butikksjefen, som visste nøyaktig hvilken av hennes ansatt det var snakk om. Hun sa hun hadde litt temperament og at hun skulle gi beskjed til henne. Aldri satt mine føtter i den butikken igjen.

Så er det andre butikker, spesielt klesbutikker som selger undgomsklær, hvor de ansatte bare står og skravler med hverandre.



Anonymous poster hash: b1292...ccb
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Achlys

:fnise: Ser det for meg! Så vittig!

Jeg prøver holde meg unna Bikbok, for ca. hver eneste gang jeg går inn der så står de som jobber der og snakker med hverandre. En gang ble jeg stående der en stund, rett foran de. Ventet på å få betale,mens de bare pratet i evigheter(føltes sånn). Og når jeg sa at jeg ville betale så ba de meg vente litt. Da gikk jeg :)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cirka alle H&M-butikker. Rotete, uoversiktlig, sure ungejenter som jobber der, rot i prøverommene, klær på gulvet... Bare for å nevne noe.

Lene V har jeg også dårlig erfaring med.



Anonymous poster hash: 211f3...5b4
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en interiørbutikk i hjembyen jeg aldri besøker. Det er en del av en kjede med butikker som finnes over hele landet. Har ikke noe imot kjeden som helhet, bare akkurat denne butikken. Det er nemlig bare ungdommer som jobber her, og butikken er totalt kaotisk. Det er rotete, skittent, og de ansatte henger alltid med kassa, spør alltid om man trenger hjelp eller lignende. Ikke rent sjeldent har jeg gått forbi og sett kunder stå fortvila i kø og vente på å få betale, med en ansatt som henger over kassa og prater med typen sin i telefonen eller face to face. Jeg har selv også vært der og skulle kjøpt noe for mange år siden, da jeg måtte vente i 10(!!) minutter på å få betale. Jeg var den eneste kunden i butikken, men den ansatte var veeeldig opptatt med å sitte i en av stolene og prate med kjæresten sin. På den tiden var jeg for ung og redd for å si noe. Hadde det vært i dag, hadde jeg helt klart sagt fra på en litt mindre pen måte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en interiørbutikk i hjembyen jeg aldri besøker. Det er en del av en kjede med butikker som finnes over hele landet. Har ikke noe imot kjeden som helhet, bare akkurat denne butikken. Det er nemlig bare ungdommer som jobber her, og butikken er totalt kaotisk. Det er rotete, skittent, og de ansatte henger alltid med kassa, spør alltid om man trenger hjelp eller lignende. Ikke rent sjeldent har jeg gått forbi og sett kunder stå fortvila i kø og vente på å få betale, med en ansatt som henger over kassa og prater med typen sin i telefonen eller face to face. Jeg har selv også vært der og skulle kjøpt noe for mange år siden, da jeg måtte vente i 10(!!) minutter på å få betale. Jeg var den eneste kunden i butikken, men den ansatte var veeeldig opptatt med å sitte i en av stolene og prate med kjæresten sin. På den tiden var jeg for ung og redd for å si noe. Hadde det vært i dag, hadde jeg helt klart sagt fra på en litt mindre pen måte.

Sjekkom den er like ille og så sender du en klage til kjeden. Synd om det skal være slik.

Anonymous poster hash: 7982d...d65

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekkom den er like ille og så sender du en klage til kjeden. Synd om det skal være slik.

Anonymous poster hash: 7982d...d65

Tja, burde vel kanskje gjøre det. Har ikke vært der på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke butikk, men kafe hvertfall.

Moren min hadde nettopp tatt over kafe og restaurantavdelingene på et større offentlig fritidssted, jeg og søsteren min skulle besøke henne der en kveld pluss leke litt "secret shoppers". Så vi stelte oss i hovedkafeen, der det ikke stod en eneste annen kunde. Det var 3(!!) ansatte i kafeen, alle tre så på oss gjentatte ganger. De så på oss, skravlet litt, SPISTE litt, skravlet litt mer osv.. Hun ene kom etterhvert bort til oss der vi stod i kassen, men til vår overraskelse fant hun det for godt å ta et par slurker av vannflasken sin før hun viste oss noe oppmerksomhet.

Man kunne omtrent se panikk i øynene hennes når vi ba om at hun ringte opp moren vår/hennes sjef og be henne komme ned. Hun skjønte kjapt når mamma kom ned at hun hadde driti seg ut, og kom beklagende og unnskyldende bort til oss. Smisket fælt gjorde hun også.

Hadde ikke moren min vært sjefen her hadde jeg ALDRI handlet der.



Anonymous poster hash: 71423...d68
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ein veske/koffert butikk på Lagunen storsenter. Butikken var nyopna og det som tydlegvis var sonen kjefta mora si huden full fordi ho hadde satt nokre koffertar feil. Det var sånn:"er du helt dum i hode?" "Du er så gjennomført evneveik" "du er faen meg ikke en god mor"

Eg sto og høyrte på dette og såg på mora at dette var heilt normal oppførsel. Eg kjøper aldri noko derifrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kappahl, kjøpte en del barnetøy her jeg bor og bare for å irritere så kjøper jeg andre plasser da støtter jeg ikke lokalbutikken og jeg driter i om den blir lagt ned her for da blir vi bare kvitt de ræva folka som jobber der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å oppsøke to forskjellige butikker spesielt fordi jeg kjenner to kvinner i begge butikkene som ikke er helt gode i hodet. Den ene er i tillegg en eksvenninne av en venninne av meg, og jeg vet den eksvenninna er en løgner og stjeler ting. Det skulle sjefen hennes bare ha visst. Det er forresten en liten interiør og blomsterbutikk i en liten by.

 

Anonymous poster hash: ad569...de7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En butikk jeg ikke vet navnet på. Den var rotete, hadde ikke prislapper og støvete. Aldri sett noe lignende verken før eller siden :sjokkert: Det så ut som eieren var en eldre mann som hadde gitt opp og ikke gadd å gjøre en innsats lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lastet ut av en dyrebutikk en gang. Handler aldri der igjen.

Og handlet noe for noen på en spillbutikk, han ansatte var skikkelig frekk, så ikke på mg og snudde seg og snakket med noen andre imens han drev med varen jeg skulle ha og mottok betaling, han sa ikke hadet engang, da jeg hadde betalt, snudde han seg bareog snakket med noen...

Anonymous poster hash: 12797...e77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus. Verste butikken jeg vet om.
Ansatte som nistirrer på unge jenter, bare pga de tror jentene er en potensiell tyv.



Anonymous poster hash: 042e8...723
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

jeg har aldri skjønt at ansatte i dyre designer butikker er så gretne på ola dunk som kommer inn.

vet de at de jobber i butikk?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kappahl, kjøpte en del barnetøy her jeg bor og bare for å irritere så kjøper jeg andre plasser da støtter jeg ikke lokalbutikken og jeg driter i om den blir lagt ned her for da blir vi bare kvitt de ræva folka som jobber der.

Klag til kjeden!

Anonymous poster hash: 7982d...d65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

En dyr klesbutikk jeg var inne i en gang. Hørte at de ansatte snakket om at kunder som kjøpte varer på salg ikke hadde noe i deres butikk å gjøre siden de ikke hadde råd til varene til full pris.

Jeg gikk et annet sted og handlet.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

coop obs i halden forlangte å få se i sekken min. jeg ble skikkelig fornærmet. det var flere andre der med bag, ingen spurte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...