Gå til innhold

•Ara's skriblerier om alt og ingenting•


ara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
  • 4 år senere...

Hei! Lurer virkelig på om folk er her etter så mange år?! 😅

 

Fyyy søren, det er rart å sitte her å lese alt jeg har skrevet!! Jeg som alltid gikk rundt å tenkte at «jeg er ikke tolerant nok», eller «jeg kan sikkert bedre» osv!

 

i 2020 skjedde det beste som har hendt meg i mitt liv. Jeg greide endelig å komme meg ut av dette fryktelige forholdet som bare eskalerte mer og mer.

 

ALDRI før har jeg hatt det så bra som nå!! Jeg skulle ønske jeg lyttet LITT mer til alle de gode rådene jeg fikk her inne. Jeg kunne ha vært ute av ting før. Men ENDELIG, her er jeg!! Når til og med barna synes det var bra at jeg gikk ifra faren pga krangling osv, da vet man at valget var mer enn riktig!!❤️ Håper virkelig at flere som leser dette og kanskje er i en lignende situasjon ikke nøler like lenge. Jeg var redd for om det skulle bli bedre eller ikke, om jeg skulle finne en ny, om barna ville få det jævlig osv!

hjelpes.

Jeg ELSKER livet mitt nå!

 

Hjertlig hilsen Ara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Ara 🥰 DET VAR LENGE SIDEN!!!

Så gøy å lese et livstegn fra deg igjen. Tenk at du holdt ut så lenge i der forholdet. Jeg husker ikke alt, så får kanskje oppdatere meg litt om jeg har tid. Noe jeg ikke har. Hilsen nokså fersk trebarns mor :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...