Gå til innhold

fikse knust iphone på Grønland?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Iphoneskjermen på min iphone 4 er knust. Jeg ser at det koster 399 å fikse den på en butikk i tbanestasjonen på Grønland. Dette skulle ta en time.

Noen som har gjort dette? Ble skjermen bra igjen? Og er det noe jeg må huske på før jeg leverer den inn i så fall? Skru den av, ta ut simkort eller noe?

Takk på forhånd!



Anonymous poster hash: af819...de7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bump. Trenger virkelig innspill.



Anonymous poster hash: af819...de7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en skjerm på ebay til 5kr. Eller et "skifte-skjerm-selv-kit" til 10kr! :) Kjenner en som jobber med å skifte skjermer og han gjør dette og tjener grovt!

Anonymous poster hash: a8b3a...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokså vanlig at de bruker deler fra stjålne telefoner for å gjøre det så billig, så hvis du er uheldig får du en med riper. Hvis ikke de er stjålet så bruker de billige skjermer fra Kina, som har lavere kvalitet enn de originale.



Anonymous poster hash: 3cf54...32d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Å fikse skjermen selv er ikke noe for alle da det er enkelt å skade det som ligger under glasset.



Anonymous poster hash: 84aff...f3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump. Trenger virkelig innspill.

Anonymous poster hash: af819...de7

Ikke

gjør

det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

JEG ADVARER Å IKKE BYTTE SKJERM PÅ IPHONE I GRØNNLAND! Hadde vært tidligere i Grønland å reparerte skjermen og etter 5 dager sluttet skjermen å fungere. Jeg gikk tilbake for å reklamere skjermen men da mente de det var min feil og jeg måtte betale full pris for å få en ny skjerm. Den dagen var det min SISTE GANG jeg reparer i Grønland, Styr unna dem ! Jeg leverte min iPhone til reparasjonmobil.no og de åpnet telefonen foran meg og da fant vi ut det mangler over 6 skruer som de på Grønland hadde ikke satt inn på plass igjen. Jeg levere heller til Reparasjonmobil  enn de på Grønland.

Anonymkode: ad40b...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...