Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før sommeren (2014)


Elanore

Anbefalte innlegg

Jeg er med på ny tråd :)

Gikk opp en kg i påsken som må vekk i tillegg til resten.

Startvekt for tråden:105kg

Målvekt 20 juni: 95 kg

Endret av pippip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil være med, men jeg har ingen vekt så jeg vet foreløpig ikke hvor mye jeg veier :P

Samme her :)

Må ut og kjøpe nye batterier og få liv i badevekta

Mål: Ned 10 kg før september

Anonymous poster hash: 6c6a3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive målet mitt. Veier 71 nå, men håper å gå ned 5 kilo i første omgang. Har ikke satt noen tidsfrist, for jeg er usikker på hva som er realistisk.

Tror dere det kan la seg gjøre innen 10.juni? Det vil vel være ca. 7 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive målet mitt. Veier 71 nå, men håper å gå ned 5 kilo i første omgang. Har ikke satt noen tidsfrist, for jeg er usikker på hva som er realistisk.

Tror dere det kan la seg gjøre innen 10.juni? Det vil vel være ca. 7 uker....

Vil tro det skal være mulig. Jeg skal gå ned 0,5 kg i uken, eller mer, spørs litt på hvordan jeg ser det påvirker ammingen og jeg skal ned 10 kilo innen sommeren er over håper jeg på :) Endret av Keljo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det skal være mulig. Jeg skal gå ned 0,5 kg i uken, eller mer, spørs litt på hvordan jeg ser det påvirker ammingen og jeg skal ned 10 kilo innen sommeren håper jeg på.

Når regner du at sommeren begynner? Siden du bare skal ned 0.5 kg per uke, trenger du 20 uker for å gå ned 10 kg. Da er vi kommet til 12. september.

Har du snakket med en lege om slanking under amming? Tidligere ble det sagt at slanking frigir miljøgifter som havner i melken. Jeg vet ikke om nyere forskning viser det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg blir også med:) jeg datt litt av på den forrige tråden, men klarte å gå ned litt, og veier nå 87kg. Målet mitt til påske var egentlig 79, men det ble helt umulig. Så det er målet mitt til sommeren istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Jeg skal selvfølgelig være med denne gangen også :jepp:

Gikk nesten ikke ned noe mellom nyttår og påske, men jeg er sikker på at den forrige tråden er grunnen til at jeg ikke ga helt opp :)

Jeg har bestemt meg for at jeg vil komme meg under 80 kg. Så mitt mål blir da 79.9 kilo :ler:

Veier pr i dag 86 kilo. Eller, det vil si at det varierer veldig fra dag til dag. Noen ganger veier jeg nesten 87 kilo, mens andre dager veier jeg helt ned på 85 kilo, så derfor regner jeg 86 kilo som den reelle vekten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når regner du at sommeren begynner? Siden du bare skal ned 0.5 kg per uke, trenger du 20 uker for å gå ned 10 kg. Da er vi kommet til 12. september.

Har du snakket med en lege om slanking under amming? Tidligere ble det sagt at slanking frigir miljøgifter som havner i melken. Jeg vet ikke om nyere forskning viser det samme.

Formulerte meg litt feil, mente innen sommeren var over.

Ja, har rådført meg med lege. Ikke mer enn 0,5 kg i uken i starten og deretter 1 kilo. Kun mer trening som gjelder, ikke mindre mat :)

Endret av Keljo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg en del i det siste.

Startvekt for denne tråden: 70.5 kg

Mål til sommeren: 65 kg

Kanskje litt optimistisk, men velger å ha et stort mål, så får vi ser hvordan det går :) Største utfordring blir nok å holde seg unna sukker. Har spist godteri hver eneste dag de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med.

Kan bli motivert av dette.

Usikker på vekten min etter påske, men veier 74,1 kg, og vil komme meg under 70 i første omgang.

Endret av Vasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å være med!

Veier ca 80 kg (har ikke veid meg etter påske)
Vil ned til 68 kg.

er 181-182 cm

Endret av Feita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er veldig gjerne med etter jeg fulgte dere i forrige tråd. Veier ca 87 nå, målet er å endelig se 70-tallet igjen. Gikk ned fra 98-82 i fjor, men fikk kjæreste og ble alt for glad i kos og svenskt smågodt :P Nå er det alvor igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er med på ny tråd :)

Gikk opp en kg i påsken som må vekk i tillegg til resten.

Startvekt for tråden:105kg

Målvekt 20 juni: 95 kg

Så gøy med en til med ca. samme utgangspunkt og mål som meg. Jeg er også 105 kg (+/- 0,5 kg) og tenker meg ned 10 kg i løpet av de åtte ukene som et mål. Er 3 cm lavere enn deg. Ser du har vært kjempeflink siden i fjor høst! :klappe: Jeg har vært oppe i 110 kg på slutten av fjoråret / starten av dette året, men har hatt et elendig kosthold og ingen trening i lang tid nå. Ser for meg 66 kg som et endelig mål (helst i løpet av 2014), så det er en veldig lang vei igjen.

Drømmen hadde vært å se 8-tallet i løpet av disse åtte ukene, men nesten 2 kg i snitt i uken over så mange uker tenker jeg blir i meste laget selv med mange kilo å ta av. Vil tross alt gjør varige livsstilsendringer, og jeg har ingen intensjoner verken om å sulte meg eller trene to timer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med.......igjen.

Var med på forrige også, men var ikke så flink som jeg burde vært :(

Prøver igjen å veier meg på fredag.

Jeg blir alt for opphengt i vekten om jeg skal veie meg hver uke, så jeg tror at jeg denne gangen tar veiedag annenhver uke. Håper det er greit.

Krysser fingrene for at jeg skjerper meg denne gangen......

Lykke til alle sammen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokkosnøtta

Startvekt: 68 kg

Mål: 60 kg

Vil helst veie 58, men det trengs litt ekstra arbeid for kroppen min og det kan jeg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...