Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Tusen takk, alle sammen! :klemmer:

I dag skal jeg på en konferanse som ikke begynner før 10:30, så nå har jeg litt gjemmekontor først. Har oppdatert meg på jobbmailen (så jeg har faktisk jobba også!!!), og har i tillegg fått undersøkt litt hva det vil koste å legge en glassplate over benken på det nye kjøkkenet vårt, sett litt på møbler og innredet litt inni hodet mitt.. :rolleyes::sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk timing på dette flytteopplegget, må jeg si... :ironi: Deadline på kjempeprosjektet på jobb er bare tre ukers tid unna, så jeg løper fra møte til møte hele dagen og får verken tid til å spise eller gjøre alt vi finner ut på møtene at må gjøres..... :bond: Dette på toppen av alle de vanlige oppgavene, som på ingen måte gjør seg selv.  

Her hjemme går det også i 110. Jeg har med pcen hjem hver dag for å jobbe når ungene er i seng, men i dag har jeg bare såvidt fått skrudd den på for å se på møtekalenderen for i morgen, ikke gjort noe mer. Hele kvelden har nemlig gått med til rydding, ordning og bæring. I morgen kommer boligstylist for å fortelle han godeste hva slags blomster vi bør ha, hvilke møbler som bør vekk osv. Jeg skulle gjerne ha vært med, men det kan jeg bare ikke. Søndag kveld drar jeg for sikkerhets skyld på tjenestereise frem til tirsdag kveld, så han godeste tar med seg jentene til svigers. Det pleier nemlig å være rimelig bomba her når han har vært alene med dem i mer enn et kvarter, og tirsdag kommer fotografen... Heldigvis har han selvinnsikt nok til å ta dem med seg ut av huset! :hoho: Onsdag kommer takstmann, og senere på dagen er det kontraktsmøte for nyhuset. Hjelpe meg for et tempo! :daane:

Som om ikke dette var nok, har jeg klart å pådra meg et problem med en ansatt i barnehagen, så jeg/vi kommer antakeligvis til å bli innkalt til et møte der. Jeg ville helst legge ballen død, men han godeste ringte rett til styreren i går ettermiddag da jeg for andre dag på rad kom gråtende/sinna hjem fra barnehagen.... :sukk:

Men nå: Natt! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom slagene; husk å puste litt søte :klemmer: Håper det går fint med alt som skal skje, mye gøy da - og litt ikke fullt så..tror han godeste gjorde et klokt valgt ifht å ringe styrer - sånn skal det jo ikke være! Greit å få rensket opp i ting!! 

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, ikke slit deg helt ut nå. Så kjedelig med problemer med barnehageansatt :( Man vil jo gjerne ha et godt forhold til de som passer barna, men skjønner at det ikle alltid er så enkelt. Håper dere får ordnet opp i det raskt så du slipper flere ubehagelige episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får forhåpentligvis ladet batteriene litt med to netter alene på hotell. Skal i tillegg få hilse på en helt ny verdensborger mens jeg er østpå, så det blir bra!:hjerte: Før det må det nesten bare bli fullstendig texas her, for vi har fått en laaaang liste med ting boligstylisten mente ville gjøre bildene best mulig. På dagens handeliste: Grønne planter, krydderurter, hvite blomster og grønne epler eller lime. Jeg er litt stressa av at jeg ikke er hjemme når fotografen kommer, men får stole på at han godeste klarer seg alene. Bare ikke de plasserer lime i dusjen, så er det greit for meg! Akkurat det er det dummeste jeg ser! :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, jeg ble nesten svett av å lese her inne nå! Snakk om å leve i en virvelvind for tiden! Sånn sett har du sikkert ikke vondt av to netter alene på hotell tenker jeg. Kos deg masse med det!

Og lime i dusjen? ER det noen som mener det er et godt salgstriks? :hoho: På ordentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer fotografen. Håper han godeste har baller nok til å protestere hvis det plasseres lime på rare steder... :hoho:Det er vel Krogsveen som er verst på akkurat det, så forhåpentligvis er det ingen fare. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har sovet veldig godt disse to nettene, men jeg har koblet helt ut om ikke annet! I går fikk jeg sett det lille nurket (snart 3 uker) til et vennepar av oss, til og med før besteforeldrene! :rodmer: Det var litt morsomt, for hun er det første barnet deres, og de er ri-i-i-i-melig overbeskyttende. Bare se, men ikke røre! :ler: Selv satt de med antibac før de ga flaske, hadde kun vært på trilletur rundt blokka (IKKE på noen butikker/kjøpesentre e.l.) og en liten tur til en oldemor, hvor hun "til og med" (som de sa) ble tatt opp av bilsetet (selv om ingen andre fikk holde henne)! Og der satt jeg og tenkte på R som var med på fest i barnehagen den dagen vi kom hjem fra sykehuset........ :skratte: 

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, haha, jeg håper ikke jeg blir fullt så ille! Det skal vel nesten godt gjøres, med to hunder i hus ... :fnise: Bakteriefobien må man liksom legge igjen et annet sted da. Men hvem vet! Kanskje jeg får innstallert sånn mellomkammer mellom yttergangen og innergangen, hvor besøkende blir sprayet med antibac idet de går inn? Håper dere får gode bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, viktig at babyen ikke får noen bakterier på seg :fnise: Husker da barselgruppa hadde første møter på helsestasjon og smokken til den ene falt på gulvet. Den ble bare plukket opp og dytta inn igjen ("hun får i seg så mye dritt fra storesøster i barnehagen uansett" var kommentaren). De du var hos hadde vel dæva :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de gidder når de ikke må! Vi måtte jo, per sykehusets ordre, og syns ikke det var noe artig å være Debbie Downer som måtte holde oss hjemme og be de få folka som aller nådigst fikk komme om vaske henda når de holdt han. Noen som ble litt irriterte faktisk, det var også kjipt. Heldigvis slipper vi det nå, og godt er det, så lite som jeg liker å vaske golvet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det minner meg om mamma, det der bakteriehysteriet altså..hun driver fortsatt og desinfiserer halve huset før vi kommer - og Liten er liksom 4 1/2 år :hoho: Det står antibacflasker _overalt_ og lukter rett og slett klor på bad og kjøkken..hva da hysterisk? Haha, godt jeg ikke har så mye av det der..greit jeg var hønemor med Liten jeg også, men ikke på den måten! Som førstegangs har en jo muligheten til det..blir nok vanskeligere denne gangen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er nok litt mer hønemor for førstemann, ja. Husker jeg liksom skulle gjøre ''alt rett''. Nå himler jeg bare med øynene av meg selv. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man skulle være litt nøye med at folk vaska henda de første ukene jeg :klo: Nå føler jeg meg plutselig hysterisk :hoho: Men er det noe jeg synes er frekt, så er det de som kommer på barselbesøk og er syke/forkjøla/influensa/spysjuka. Leste en tråd om det i gravidforumet og jeg blir litt sjokka over enkelte som tydelig mangler et eller annet i topplokket altså....

Ler av Krogsveen. Det er ikke normalt med to blomsterkvaster og en lime dandert oppå noen håndkler som ligger på toalettlokket altså! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...