Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok det hopper sånn som det pleier. Men det er sikkert en av tingene vi får mer info om nå snart :D

Jeg håper de gjør det sånn at tenåringer er litt mer hormonelle og humørsyke. Og i sims 2 fikk de jo kviser, håper det er noe de får tilbake. Var gøy når det var litt realistisk. Også håper jeg man må dra og kjøpe klær. Syns det er litt teit at man automatisk bare har alle klærne i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har superpc og sliter uansett med at sims 3 krasjer fra tid til annen, hvis de har fokusert på å løse det problemet så tror jeg at jeg skal være superfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de har gjort det mer kompatibelt med Mac. Men de har tatt ekstremt lite selvkritikk på det området, så jeg tviler dessverre på det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er mulig å få til litt mindre A4 liv i spillet. Selv med tilleggspakker utennom hovedspillet, så ble det veldig A4 på de tidligere spillene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det å ha en jobb blir mer interaktivt, slik som i Ambitions. Men uten bugs selvfølgelig, har enda ikke kommet over at brannmannen min var mer interessert i å leke med ball enn å redde hylende mennesker fra det brennende huset rett bak seg...

Og så håper jeg det blir mulig å være kjendis, som i Sims 1 og 2. MYE morsommere enn i Sims 3, husker det kom paparazzier på døra, limousin og crazy stalker-fans. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanatisk fan <3

Trodde aldri at jeg skulle si det,men savner han jeg. Han var morsom og plagsom :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hva vi får vite den 9 :)

Jeg håper på at været automatisk skifter jeg da, at man ikke må ha tillegspakke for det, det husker jeg at jeg syns var teit med sims3 når det kom. Det burde være en selvfølge at det er med :P men det kommer nok en drøss med tileggspakker osv som vanlig :P spent på hva som er med i grunnspillet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kjempeteit at dem ikke hadde vær i grunnspillet i the sims 3. De hadde jo til og med tenkt å ha regn i sims 2 grunnspillet, men tror at de mistet mye av det som eentlig skulle vært i Ts2 i en brann, så de måtte begynne på nytt, og da kutta de ut været.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennede å se.

Hvilke tileggspakker har dere likt best i the sims 3 da ?

Jeg likte godt dyrepakken, håper det kommer dyr i ts4 også. Den siste pakken inn i fremtiden eller noe sånt var morsomt en liten stund men nå gidder jeg aldri reise dit. Reiseliv pakken likte jeg og godt :) Driver fortsatt å reiser med simmene mine, selv om jeg stadig har nye familier og må ta oppdragene på nytt og på nytt da :P Av sånne verdner så liker jeg godt øyliv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy å høre hva dere likte best, sånn som -Missi- spurte om over her og hva dere forventer at grunnspillet inneholder. Tror mine ønsker er litt voldsomme, heehh.

Reisefeber
Kjøpte jeg ikke før lenge etter. Synes det var litt kjedelig egentlig. Liker dog å kunne kjøpe feriesteder, hadde elsket om man kunne kjøpe feriesteder/hytter i det vanlige nabolaget. Slik at man kan bo midt i sentrum, men allikevel stikke til mer landlige omgivelser og "på hytta".

Drømmejobben
Denne er jeg avhengig av. Synes det burde være en del av grunnspillet med litt mer avanserte jobber. Og flere forskjellige jobber.

Helaften
Er vel denne som gjør at man kan bo i leiligheter? Blåser i vampyrer osv, men utesteder og barer er kult. Kunne de også godt ha puttet rett inn i grunnspillet.

Generasjoner
Hva gir egentlig den pakken? Har den innstallert, men aldri tenk over den.

Kjæledyr
Hester var gøy i 2 uker, og hund/katt ble litt ork i lengden. Spesielt når spillet hadde en bug som gjorde at simmen min matet de HELE tiden. Men for all del, gøy med dyr. Hadde vært gøy med flere typer dyr da.

I rampelyset
Mja, spilte vel dette aktivt i 2 dager.

Overnaturlig
Jeg er kjedelig, liker at spillet er mest mulig realistisk.

De fire årstider
De bør virkelig ha årstider i grunnspillet denne gangen, altså. Som sagt, liker at det er realistisk.

Studentliv
Denne digger jeg! Men kunne kanskje vært slått sammen med generasjoner, slik som i Sims 2. Der fikk man vel et nytt alderstrinn (ung voksen) og det var så mye kule ting!! Kviser, reggis. Aah. Fikk nesten lyst til å begynne å spillle Sims 2 igjen nå. Passer fint nå som jeg skal skrive 4500 ord til tirsdag, hehh.

Øyparadis
Kjempegøy med båter! Og sjøen. Havfruer og dykking synes jeg var litt kjedelig i lengden.

Inn i fremtiden
Gadd jeg aldri kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentliv

Denne digger jeg! Men kunne kanskje vært slått sammen med generasjoner, slik som i Sims 2. Der fikk man vel et nytt alderstrinn (ung voksen) og det var så mye kule ting!! Kviser, reggis. Aah. Fikk nesten lyst til å begynne å spillle Sims 2 igjen nå. Passer fint nå som jeg skal skrive 4500 ord til tirsdag, hehh.

glemte studentliv ! Absolutt en av pakkene som tilførte mye nytt i spillet :) Enig i at det skulle vært slått sammen med generasjoner, hører litt naturlig med der :ball:

Moromt at flere har spilt sims2 og, noen som har spilt sims helt siden the sims kom da den første? Det har jeg :):skya: Da var jeg vell 14 tror jeg og sneik meg hjem fra skolen for å spille :nigo::hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

noen som har spilt sims helt siden the sims kom da den første?

Jepp! Var nesten 12 år da den kom ut. Jeg syntes det var så stas å få Bob Newbie (jeg har alltid spilt dem på engelsk) til å bestille pizza og få den levert på døren. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spilte også sims 1! Åh, som jeg elsket den kjendispakken...bortsett fra at simmene mine nesten omkom av sult og tørst etter 5 minutter i byen.

Likte også i Sims 2 at studentene kunne bestille kinamat på døra og at man kunne spille universitetet og vanlig by hver for seg, i sims 3 må man jo gjøre seg ferdig på universitetet før man kan spille en annen familie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The sims superstar var så gøy :D Den sangen når man spiller inn musikkvideo var så morsom! Den når man har på sølvklær og rir på en sjøhestting :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte også første generasjon med sims. Tror jeg har det liggende rundt her fortsatt, så kanskje jeg installerer det for å varme opp til Sims 4 :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spilte også sims 1! Åh, som jeg elsket den kjendispakken...bortsett fra at simmene mine nesten omkom av sult og tørst etter 5 minutter i byen.

Likte også i Sims 2 at studentene kunne bestille kinamat på døra og at man kunne spille universitetet og vanlig by hver for seg, i sims 3 må man jo gjøre seg ferdig på universitetet før man kan spille en annen familie.

Ja, det er så kjipt. Har blitt mange svært sene kvelder på grunn av det med at man ikke kan spille med en annen familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at det er flere som har vært med å spilt fra starten :biggrin:

Lurer på hvor jeg har gjort av de gamle spillene, de ligger nok et sted.

Likte og det at man kunne spille universitetet for seg selv, da kunne man jo spille med forskjellige familier som var der også, blir alltid så utolmodig at jeg må bytte familie. Men er jo gøy å spille lenge på noen og se generasjonene videre og sånn :Nikke:

ahh gleder meg sånn til firern :skya::nigo: Vet hva jeg kommer til å gjøre mye av i høst :hallo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spilt sims siden starten, gikk skikkelig lei av 3, fordi jeg synes den var så urealistisk. Følte meg helt ferdig med spillet, men kjenner at jeg angrer litt på at jeg har kjøpt meg mac nå, for 4 ser utrolig bra ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spilt helt fra begynnelsen. Husker det var heeeeelt fantastisk da sims2 kom, og hvor revolusjonerende det var i forhold til sims1. :fnise:

Tror jeg har de fleste spillene og tilleggspakkene et eller annet sted her. Både av 1, 2 og 3 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...