Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at dette må skje hver j* natt?? Hvem har mareritt HVER natt? Men vet at man kan laste ned en mod som fjerner dette!

Anonymkode: 48a89...de1

Ikke jeg heller, blir gal. Også mens faren er inne å spruter på monsteret så løpet den ene ungen inn å vekker mora som skal på jobb🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Birdo skrev:

Ikke jeg heller, blir gal. Også mens faren er inne å spruter på monsteret så løpet den ene ungen inn å vekker mora som skal på jobb🙄

Skjer her og! Trodde det var jeg som var uheldig bare, men tydeligvis ikke. Ender alltid med at begge foreldrene blir vekt:sprettoy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi får en vegetarian trait i den nye pakken! Det gleder jeg meg til :-) Ikke fordi jeg er det selv (tvert imot), men fordi jeg føler det er en viktig del av personlighet som spillet har manglet hittil. Håper også man får litt flere matretter som er vegansk. Kanskje jeg kan åpne en vegan-restaurant :) 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Birdo skrev:

Ikke jeg heller, blir gal. Også mens faren er inne å spruter på monsteret så løpet den ene ungen inn å vekker mora som skal på jobb🙄

Den lampa som ser ut som en pokemon gjør at monstrene blir borte :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, -Missi- skrev:

aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da :)

Jepp, da skal det dukke opp en sim i nabolaget, som gir deg en hodeskalle som er en del av en ny samling; "sugar skulls". Jasmine Holiday kommer også tilbake og dersom du snakker med henne får du en spesiell hylle til å oppbevare hodeskallene i. Når man har samlet alle hodeskallene i hylla, får man en tiende hodeskalle som låser opp en ekstra måte å samhandle med mannen med ljåen.
I tillegg har vi fått nye klær, ansiktsmaling, pynt og en ny oppskrift :)

http://simsvip.com/2016/09/29/how-to-complete-the-day-of-the-dead-challenge-in-the-sims-4/

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buh.. Spillet mitt reagerer aldri på at jeg har fått den siste sukkerskallen! Har 10 nå, så står det at jeg har 8/9!!! :-( Skjedde i påskeegg samlingen og. Buh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi meg en grundig forklaring på Legacy Challenge?

Prøver å lese meg opp på nettet, men greier ikke forstå alt...

Noen som har gjennomført den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eehh.. Noen som veit hva som foregår? :ohmy: 
Når jeg skal bygge en vegg kommer det noe.. greier under veggen, på bakken liksom. Jeg tror det er grunnmuren, men jeg har justert ned grunnmuren så langt ned som det går an. Likevel forsvinner det ikke. Gjorde jeg dette tidligere forsvant den helt bort. Noen som har peiling? 
Nå fant jeg faktisk også ut at det er bare sånn hos den ene familien.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lofotfrøken skrev:

Eehh.. Noen som veit hva som foregår? :ohmy: 
Når jeg skal bygge en vegg kommer det noe.. greier under veggen, på bakken liksom. Jeg tror det er grunnmuren, men jeg har justert ned grunnmuren så langt ned som det går an. Likevel forsvinner det ikke. Gjorde jeg dette tidligere forsvant den helt bort. Noen som har peiling? 
Nå fant jeg faktisk også ut at det er bare sånn hos den ene familien.. 

sikkert en bug o.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TheSims4News har offisielt gitt opp og gidder ikke skrive mer om spillet før det eventuelt forbedrer seg på enkelte punkter. Det betyr kanskje ikke så mye i den store sammenhengen, og skaperne av TS4 bryr seg nok døyten uansett, men det er faktisk et dårlig tegn når faste sims-bloggere ikke gidder mer.

Denne teaseren for de neste månedene får meg ikke akkurat til å sitre av spenning heller :P Vi har jo allerede fått "Day of the dead" og mye info om City living, så "nyhetene" om litt ekstra julestæsj og en ny stæsjpakke med ett eller annet pen-i-tøyet-tema er ikke veldig spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært superfornøyd om de i det minste gadd å rette opp kjente og kroniske bugs i spillet. F.eks. det med renhold av butikk gjør meg gal...

Anonymkode: 51a2a...903

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lasta ned masse hårfrisyrer, klær og møbler i dag - men så ville selvfølgelig ikke spillet starte etterpå. har skjedd før også. irriterende! hva kommer dette av? må derfor prøve meg frem og finne ut hva som funker og hva som ikke funker. litt av en jobb når man har lasta ned EN DEL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at folk sliter med å få spesialinnhold inn i sims 4 uten problemer, i Sims 3 hadde jeg null problemer med å laste ned spesial innhold. Det var bare å laste ned en sim eller et hus fra nettet, så var alt det nye inne i spillet. Vanskeligere var det ikke! 

Hva har Maxis gjort med The Sims 4? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...