Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterk å kjøpe meg en ny pc for å bruke til spilling. Har frem til nå brukt en mac fra 2011, men synes det går litt for tregt og det ender opp med at jeg blir for utålmodig og slutter.

Derfor lurer jeg på om noen har en god pc å anbefale til dette formålet? Må vel opp i 7-8-9000 tror jeg selv, om den skal holde for alle utvidelsespakkene og være ok å spille med om det skulle komme en sims 5 i fremtiden. 

Noen som har noen anbefalinger? Ønsker at den skal være rask, føles solid og ha god grafikk. Ikke for stor (skjermen) og bærbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Alvea skrev:

Jeg vurderer sterk å kjøpe meg en ny pc for å bruke til spilling. Har frem til nå brukt en mac fra 2011, men synes det går litt for tregt og det ender opp med at jeg blir for utålmodig og slutter.

Derfor lurer jeg på om noen har en god pc å anbefale til dette formålet? Må vel opp i 7-8-9000 tror jeg selv, om den skal holde for alle utvidelsespakkene og være ok å spille med om det skulle komme en sims 5 i fremtiden. 

Noen som har noen anbefalinger? Ønsker at den skal være rask, føles solid og ha god grafikk. Ikke for stor (skjermen) og bærbar.

Jeg har en Asus til 3500 som kjører sims 4 helt okey, litt lag i Windenburg men ellers fint. Så for 7-9000 tror jeg nok at det skal gå greit å finne en som kjører det veldig bra. Komplett har jo sånn egen kategori med gaming pc'er (tror jeg), du kan jo sjekke der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt. Fader, så spontan jeg er av meg. Tenkte i morrest at det kunne være en ide å kjøpe og nå har jeg handlet. 

3 dager så er den her! :D Gleder meg! Blir kun å bruke til spilling i og med at jeg har dårlig erfaring med pc når det gjelder internett (bedre erfaring med mac). 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Alvea skrev:

Da har jeg kjøpt. Fader, så spontan jeg er av meg. Tenkte i morrest at det kunne være en ide å kjøpe og nå har jeg handlet. 

3 dager så er den her! :D Gleder meg! Blir kun å bruke til spilling i og med at jeg har dårlig erfaring med pc når det gjelder internett (bedre erfaring med mac). 

 

Grattis! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Aurelia skrev:

Grattis! :D

Takk :) Nå gleder jeg meg faktisk til å spille! 

Etter jeg lastet ned ute med gjengen på min mac fra 2011 så ble den så utrolig treg. Men nå blir det andre boller! 

Gleder meg til å spille meg leiligheter og restauranter! :D Har så mange scenarier i hodet som jeg gleder meg til å spille ut.

Fattig alenemor i en sliten leilighet og bygge seg opp.

En familie på fem i en liten leilighet der jeg må finne smarte løsninger.

Friendsinspirert kollektiv med unge voksne med kjærlighetsdrama seg i mellom, der kanskje hun ene blir gravid med typen til hun andre.

En rik ungkar i penthouse som drar damer.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Alvea skrev:

Takk :) Nå gleder jeg meg faktisk til å spille! 

Etter jeg lastet ned ute med gjengen på min mac fra 2011 så ble den så utrolig treg. Men nå blir det andre boller! 

Gleder meg til å spille meg leiligheter og restauranter! :D Har så mange scenarier i hodet som jeg gleder meg til å spille ut.

Fattig alenemor i en sliten leilighet og bygge seg opp.

En familie på fem i en liten leilighet der jeg må finne smarte løsninger.

Friendsinspirert kollektiv med unge voksne med kjærlighetsdrama seg i mellom, der kanskje hun ene blir gravid med typen til hun andre.

En rik ungkar i penthouse som drar damer.

 

 

Det er så utrolig kjedelig å spille om man skal være redd for at spillet krasjer til enhver tid. Er det 3'eren du spiller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Aurelia skrev:

Det er så utrolig kjedelig å spille om man skal være redd for at spillet krasjer til enhver tid. Er det 3'eren du spiller? 

Nei 4 ja :) 

 

Når kommer den utvidelsespakken med leiligheter egentlig? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Alvea skrev:

Nei 4 ja :) 

 

Når kommer den utvidelsespakken med leiligheter egentlig? Noen som vet?

1. november :)
Så nettopp at utviklerne har lagt inn loppemarked i City Living, der simmene kan selge saker og ting. Er litt spent på hvordan det fungerer og hva de kan selge. Ikke det mest spenstige de har funnet på, men jeg gleder meg til bylivet med leiligheter.

Vi får visst en skummel pakke snart også, antakelig en stæsjpakke siden det kanskje er litt tidlig med en game pack samtidig som en utvidelsespakke. Det har lekket ut en video og noen stillbilder av det som skal være folk som spiller inn musikk og lydfiler til pakken. Det er også en Twittermelding fra en av de som jobber med musikk/lyd som røper at det er noe skummelt i gjære. Jeg gjetter at den skumle pakken kommer nå snart, før City Living, i god tid før halloween.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

1. november :)
Så nettopp at utviklerne har lagt inn loppemarked i City Living, der simmene kan selge saker og ting. Er litt spent på hvordan det fungerer og hva de kan selge. Ikke det mest spenstige de har funnet på, men jeg gleder meg til bylivet med leiligheter.

Vi får visst en skummel pakke snart også, antakelig en stæsjpakke siden det kanskje er litt tidlig med en game pack samtidig som en utvidelsespakke. Det har lekket ut en video og noen stillbilder av det som skal være folk som spiller inn musikk og lydfiler til pakken. Det er også en Twittermelding fra en av de som jobber med musikk/lyd som røper at det er noe skummelt i gjære. Jeg gjetter at den skumle pakken kommer nå snart, før City Living, i god tid før halloween.

Skumle ting synes jeg hørtes kjedelig ut da jeg liker best å spille så virkelighetsnært som mulig :) 

Loppemarked hørtes ok ut :) Håper de kan selge ting de lager selv. Strikketøy f.eks, det hadde vært morsomt! De kunne ha vært elendige i starten og bare strikket dritt med hull i, men etterhvert penere ting som f.eks pledd osv :D Wii

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irriterende bug i spillet mitt i kveld. Jeg har laget en sim og hennes yngre søster, og jeg sliter noe veldig med å få den lille jenta til å beholde den lyse hårfargen jeg har valgt! Først måtte jeg bytte hårfarge på henne for hvert antrekk, og da jeg begynte å spille hadde hun plutselig fått mørke øyenbryn. Jeg gikk inn i simsskaperen og byttet farge på øyenbrynene, gikk ut igjen og da hadde hun plutselig fått rødt hår. Jeg gikk inn i simsskaperen igjen men håret og øyenbrynene var nå lyse igjen så det var ikke noe å endre. Da jeg gikk ut av simsskaperen hadde hun fått svart hår... :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig irritert over at vi ikke kan bygge egne leiligheter. Hverken i San Myshuno eller andre byer. Du kan endre penthouse, men hva betyr det liksom. Jeg ønsket å bygge egne komplekser. Det er så nedtur.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke tilleggspakker har dere? Og hvilke synes dere er best? Jeg vurderer og fylle på med et nytt, men er usikker på hvilket! Jeg har på jobben, ut i naturen, og spa-pakken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Mulig det er jeg som ikke skjønner meg på sims 4, men har noe jeg lurer på!Kanskje noen av dere har noe bra svar til meg :)

Hva skal man gjøre med barna når de vokser opp? Virker som dette er så tungvindt, er eneste måten å selv flytte de ut til et annet hus? Blir ikke til at jeg spiller med hver og en av barna, så da blir de bare der i hvert sitt hus. Føler det er mest bryderi hvis familien får mange barn. Er jo ikke plass til alle i byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vevila skrev:

Hvilke tilleggspakker har dere? Og hvilke synes dere er best? Jeg vurderer og fylle på med et nytt, men er usikker på hvilket! Jeg har på jobben, ut i naturen, og spa-pakken. :)

Kjøp Ut å Spise! Elsker å dra på restaurant og det å drive en.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt litt de siste dagene, for første gang på lenge. Herlighet så lei jeg er av at hele familien får døgnet snudd på hodet av disse monstrene under senga..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Birdo skrev:

Spilt litt de siste dagene, for første gang på lenge. Herlighet så lei jeg er av at hele familien får døgnet snudd på hodet av disse monstrene under senga..

Fatter ikke at dette må skje hver j* natt?? Hvem har mareritt HVER natt? Men vet at man kan laste ned en mod som fjerner dette!

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...