Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Feilfritt Sims 3 her :nigo: Er fortsatt bare det jeg spiller 99% av tida. Lært meg å lage CC og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sims 3 fungerte mye bedre hos meg etter at jeg installerte en mod som rydda opp i byen for summer og kjøretøy som satt fast. Twallans Overwatch tror jeg at den het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det funker mye bedre med twallan men får feilmelding hele tiden om sims som er stuck i verden, sims som bare resetter seg selv osv. dyr som setter seg fast. Hjemløse sims som overpopulerer verden.

Spillet i seg selv funker helt fint men når alle disse simmene bugger så begynner det å gå tregt.

Har alle packs og expansions vet ikke om det har så mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overwatch er et must. Når du får den feilmeldingen, så betyr det at overwatch har funnet simmen og resetter dem, det er poenet. Ang hjemløse, sjekk ut NRAAS Storyprogression. Den rydder opp i hjemløse. Hvilken verden spiller du i? Noen verdener er verre enn andre på helt håpløst routing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel for å kunne spille spillet med minst mulig lag. Men ja, vil helst spille spillet med alle pakkene når jeg først har dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Auri skrev:

Overwatch er et must. Når du får den feilmeldingen, så betyr det at overwatch har funnet simmen og resetter dem, det er poenet. Ang hjemløse, sjekk ut NRAAS Storyprogression. Den rydder opp i hjemløse. Hvilken verden spiller du i? Noen verdener er verre enn andre på helt håpløst routing.

Ja brukte Overwatch, Storyprogression. Spillte i flere forskjellige verdener, som regel var de som var custom helt håpløse. Har fulgt alle tips og triks der ute men får bare bugs. Og jeg bruker ikke mods eller CC heller bare NRAAS og overwatch og etterhvert plasserte ikke nye tomter i verden eller brukte Move objects slik at ingenting stod i veien for simmene i husene.

Forstår at det er det Overwatch gjør men var mange ganger den ikke klarte å resette dem, Og fikk ofte feil hvor tiden stopper men alt rører på seg (trær, vær, plumbob osv) men ingenting skjer.

Såklart så er det spillbart, men ikke på ett akseptablet nivå IMO. Jeg irriterer meg blå av dårlig routing og småting som skjer. Hele kodingen i spillet er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest i denne tråden reinstallerte jeg Sims 3.

Jeg liker fortsatt 4'ern best. :)

Anonymkode: e9757...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker jo mer om sims 3 enn sims 4 på denne tråden...

Anonymkode: 3a9bb...aac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter den nyeste oppdateringen til spillet så har det begynt å klikke ved å henge seg opp helt, slik at det ikke går an å lukke det engang. Da fungerer det heller ikke å trykke på ting på tastaturet for å legge ned spillet, alt bare stopper. 

Det jeg har lagt merke til er at det skjer så lenge jeg ikke har på Internett mens jeg spiller.. Alle tilfellene har også skjedd mens jeg har holdt på i byggemodus. Opphengingen har skjedd på to forskjellige pcer, så det er derfor jeg er ganske sikker på at det ikke har noe med pcn min å gjøre.. er det andre som har opplevd dette etter den siste oppdateringen? Er jo litt slitsomt hvis jeg alltid må ha på Internett for å bruke byggemodus en stund uten at hele pcn henger seg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Verena skrev:

Etter den nyeste oppdateringen til spillet så har det begynt å klikke ved å henge seg opp helt, slik at det ikke går an å lukke det engang. Da fungerer det heller ikke å trykke på ting på tastaturet for å legge ned spillet, alt bare stopper. 

Det jeg har lagt merke til er at det skjer så lenge jeg ikke har på Internett mens jeg spiller.. Alle tilfellene har også skjedd mens jeg har holdt på i byggemodus. Opphengingen har skjedd på to forskjellige pcer, så det er derfor jeg er ganske sikker på at det ikke har noe med pcn min å gjøre.. er det andre som har opplevd dette etter den siste oppdateringen? Er jo litt slitsomt hvis jeg alltid må ha på Internett for å bruke byggemodus en stund uten at hele pcn henger seg opp. 

Ja, men det kom seg med oppdateringen som kom i dag :)

Anonymkode: 3a9bb...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det kom seg med oppdateringen som kom i dag :)

Anonymkode: 3a9bb...aac

Den andre pcn oppdaterte jeg først i dag, men det samme skjedde nå istad da jeg var i byggemodus. Så tror ikke det er borte hos meg ennå :P

Jeg skjønte forresten ikke de nye kjønnsalternativene da det stod hva slags klesstil man hadde.. altså, man kunne lage en mann med feminin klesstil.. jeg visste ikke helt hva det ville si, så jeg prøvde på en sim.. fant nettopp ut at det betydde at han gikk på jobb i dameklær :fnise: er også interessant at man kan velge om de skal være istand til å lage barn eller ikke, uansett om man er mann eller kvinne.. eller om mannen skal kunne være gravid og ikke kvinnen. Veldig interessant! Jeg liker den oppdateringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Verena skrev:

Den andre pcn oppdaterte jeg først i dag, men det samme skjedde nå istad da jeg var i byggemodus. Så tror ikke det er borte hos meg ennå :P

Jeg skjønte forresten ikke de nye kjønnsalternativene da det stod hva slags klesstil man hadde.. altså, man kunne lage en mann med feminin klesstil.. jeg visste ikke helt hva det ville si, så jeg prøvde på en sim.. fant nettopp ut at det betydde at han gikk på jobb i dameklær :fnise: er også interessant at man kan velge om de skal være istand til å lage barn eller ikke, uansett om man er mann eller kvinne.. eller om mannen skal kunne være gravid og ikke kvinnen. Veldig interessant! Jeg liker den oppdateringen :)

Hmm, laster du ned mye?

Har ikke prøvd å lage simmer med feminin/maskulin klesstil. Men likte veldig godt at man har flere valg nå, og nå kan jo også homofile-par få unger sammen :)

Anonymkode: 3a9bb...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, laster du ned mye?

Har ikke prøvd å lage simmer med feminin/maskulin klesstil. Men likte veldig godt at man har flere valg nå, og nå kan jo også homofile-par få unger sammen :)

Anonymkode: 3a9bb...aac

Den andre pcn er ganske ny, kjøpt i desember, og ettersom jeg bruker begge så har jeg ikke så mye greier på den nye ennå. Så tror ikke det er der problemet ligger. 

Ja det er fantastisk :laugh: skal så absolutt lage både lesbisk par og homofilt par der nå framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_o862yqXppO1sks8qho1_1280.png

tumblr_o862yqXppO1sks8qho2_1280.png

Jeg har bare endret klesstilene deres, men jeg digger at man faktisk kan gjøre en allerede laget sim om til et annet kjønn. Absoulutt en framgang for folk i LGBT miljøene at de nå kan være seg selv i Sims. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Endelig kan damene min ha litt mer casual klær og ikke bare tettsitende topper/jakker :)

 

42 minutter siden, Verena skrev:

Den andre pcn er ganske ny, kjøpt i desember, og ettersom jeg bruker begge så har jeg ikke så mye greier på den nye ennå. Så tror ikke det er der problemet ligger. 

Ja det er fantastisk :laugh: skal så absolutt lage både lesbisk par og homofilt par der nå framover :)

Kanskje det hjelper om du skrur av Origin overlay? Husker ikke hvordan man gjør det men ett raskt google søk gir deg svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...