Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man laste ned sims 2? :-)

Anonymkode: c0e80...572

Dersom du har en mac, kan du finne The Sims 2 i app store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spilte The Sims 4 med min niese på fem. Siden hun ikke kan lese helt enda så måtte vi spille ilag og hun fikk dirigere hva de skulle gjøre. Alt gikk helt greit til hun bestemte seg for at en av simmene skulle på do og ta seg en dusj, da kom nemlig sladden opp.

Hun: Hva er det?

Meg: Det kalles for sladd. Det er sånn de gjør for å dekke simmene når de er nakne.

Hun: Hvorfor det? Hvorfor kan de ikke være nakne i dusjen? Ta den bort. :fnise:

 

Hun har egentlig et poeng. Er ikke sladden der for å "beskytte" barn? Sier jo litt når barnet blir forvirret av at man skal sladde nakenhet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Chiyo skrev:

Spilte The Sims 4 med min niese på fem. Siden hun ikke kan lese helt enda så måtte vi spille ilag og hun fikk dirigere hva de skulle gjøre. Alt gikk helt greit til hun bestemte seg for at en av simmene skulle på do og ta seg en dusj, da kom nemlig sladden opp.

Hun: Hva er det?

Meg: Det kalles for sladd. Det er sånn de gjør for å dekke simmene når de er nakne.

Hun: Hvorfor det? Hvorfor kan de ikke være nakne i dusjen? Ta den bort. :fnise:

 

Hun har egentlig et poeng. Er ikke sladden der for å "beskytte" barn? Sier jo litt når barnet blir forvirret av at man skal sladde nakenhet. 

Så sant! Også jeg ble veldig glad da jeg så at man kunne amme babyer i sims 4, men er så teit at det blir sladda. Hvorfor skal barn beskyttes mot amming?

Husker at første gangen jeg spilte sims 1 da jeg var rundt 11-12 år gammel, så lo jeg hysterisk da sladden kom da simmene gikk på do xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shinigami skrev:

Så sant! Også jeg ble veldig glad da jeg så at man kunne amme babyer i sims 4, men er så teit at det blir sladda. Hvorfor skal barn beskyttes mot amming?

Husker at første gangen jeg spilte sims 1 da jeg var rundt 11-12 år gammel, så lo jeg hysterisk da sladden kom da simmene gikk på do xD

 

Jeg ble også skuffet over ammesladden! Utrolig unødvendig. Man viser jo ikke noe som helst fordi hodet til babyen er i veien.

Jeg begynte å spille The Sims 2 når jeg var 10 år, og jeg syns det var utrolig morro med sladden.... helt til jeg ble lei og fjernet den. :P

I The Sims 2 så hadde man jo en "Workshop" som man kunne bruke til å lage egne klær også. Jeg husker at jeg lagde naken klær. xD

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Den sladden får man jo fjernet :)

http://modthesims.info/d/533172

Man må riktignok installere en mod, men jeg gjorde det og det er verdt det. Dog ser det litt rart ut når man ammer, for babyen ligger bare mot brystet liksom :P hahah

Takk, jeg tror jeg skal installere den. Jeg lovte niesen min at jeg skulle prøve å fjerne den. :P Hun ble ganske sur da hun så sladden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Chiyo skrev:

It works! :skya:

Litt rart da fordi de sitter seg på do for å tisse MED bukse på! Haha. 

Haha, I know! Det ser rart ut :fnise: 

Men de er helt nakne når de dusjer og bader da! :) Og man kan ha andre mods som gjør at man f.eks får mer definerte nipler, og noen har til og med laget penis til mannesimmen! Jeg har ikke installert den da, men jeg installerte realistisk kjønnshår osv :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er det litt krise her. Jeg skulle spille Sims nettopp, men da jeg kommer inn på kartet så ser jeg med en gang at alle husene mine og familiene jeg har spilt med, er borte! - Dette skjedde for noen måneder siden også, prøvde å reparere spillet men endte med av installere hele spillet på nytt.. (hadde spilt i 400 timer). Utrolig kjipt!! :dry: Jeg vil virkelig ikke måtte starte på nytt igjen nå som jeg har kommet ganske langt igjen. SÅ hva gjør jeg?

Fin start på lørdagen liksom...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 13.09, frøkenkråke skrev:

Hei, nå er det litt krise her. Jeg skulle spille Sims nettopp, men da jeg kommer inn på kartet så ser jeg med en gang at alle husene mine og familiene jeg har spilt med, er borte! - Dette skjedde for noen måneder siden også, prøvde å reparere spillet men endte med av installere hele spillet på nytt.. (hadde spilt i 400 timer). Utrolig kjipt!! :dry: Jeg vil virkelig ikke måtte starte på nytt igjen nå som jeg har kommet ganske langt igjen. SÅ hva gjør jeg?

Fin start på lørdagen liksom...

 

 

Jeg pleier å lagre simmer i biblioteket mitt online. Så når jeg installerte spillet på nytt etter å ha formatert datamaskinen min så hadde jeg alle simmene mine fremdeles. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg pleier å lagre simmer i biblioteket mitt online. Så når jeg installerte spillet på nytt etter å ha formatert datamaskinen min så hadde jeg alle simmene mine fremdeles. 

Takk for svar. Da kan jeg prøve på det, eventuelt huske det til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et idiotisk spørsmål, men er det mulig å få flyttet sims3 spillene mine på ny maskin?
Jeg har installert mine på mac-en min, men nå har jeg bytte til PC og har lyst å spille. Mac-en var så gammel at det gikk altfor sakte. Må jeg installere alle hver for seg med CD-rommene, eller er det en lettere måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, jatti skrev:

Kanskje et idiotisk spørsmål, men er det mulig å få flyttet sims3 spillene mine på ny maskin?
Jeg har installert mine på mac-en min, men nå har jeg bytte til PC og har lyst å spille. Mac-en var så gammel at det gikk altfor sakte. Må jeg installere alle hver for seg med CD-rommene, eller er det en lettere måte?

Hvis du har spillene registrert i origin, så kan du bare laste ned derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg installerte Sims 3 igjen... Gidder ikke spille 4, det er jo dritkjedelig i forhold til 3!!! Jeg var kjempeskuffa. Noen ting er selvfølgelig bra og en kombinasjon av de to hadde vært det optimale :hjerte:

Hvis man frykter at det tar mye plass så kan man installere det på en ekstern harddisk ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon av det beste fra sims 3 og 4 + sims 2 sitt hjerte og sjarm hadde vært perfekt :) 

Er kjempeglad i sims 2, så om det bare hadde vært åpen verden i sims 2, så hadde jeg bare spilt det :)

Men tror jeg kommer til å spille litt sims 3 igjen snart jeg og. Savner åpen verden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 13.21, Chiyo skrev:

Spilte The Sims 4 med min niese på fem. Siden hun ikke kan lese helt enda så måtte vi spille ilag og hun fikk dirigere hva de skulle gjøre. Alt gikk helt greit til hun bestemte seg for at en av simmene skulle på do og ta seg en dusj, da kom nemlig sladden opp.

Hun: Hva er det?

Meg: Det kalles for sladd. Det er sånn de gjør for å dekke simmene når de er nakne.

Hun: Hvorfor det? Hvorfor kan de ikke være nakne i dusjen? Ta den bort. :fnise:

 

Hun har egentlig et poeng. Er ikke sladden der for å "beskytte" barn? Sier jo litt når barnet blir forvirret av at man skal sladde nakenhet. 

Tenkt det samme selv. Nakenhet er helt menneskelig.. Men saken er at jeg tror EA kan bli anmeldt dersom dem gir ut spill som inneholder nakenhet, rus, røyk, alkohol osv. Er nok også derfor simmene ikke får den "full" effekten når de drikker også.

Man kan jo laste ned mods (med 18 års grense) som gir deg full tilgang til å se simmene nakne, men da tar ikke EA ansvar, for da kan ikke de straffes.. Jeg har ingen mods i mitt spill, men jeg har likevel opplevd å se full kropp på simmene (i boblebadet, de ble ikke dekket til) og jeg syns ikke det var noe galt. Dessuten er det en 3d modell og ikke en realistisk kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30.4.2016 at 13.09, frøkenkråke skrev:

Hei, nå er det litt krise her. Jeg skulle spille Sims nettopp, men da jeg kommer inn på kartet så ser jeg med en gang at alle husene mine og familiene jeg har spilt med, er borte! - Dette skjedde for noen måneder siden også, prøvde å reparere spillet men endte med av installere hele spillet på nytt.. (hadde spilt i 400 timer). Utrolig kjipt!! :dry: Jeg vil virkelig ikke måtte starte på nytt igjen nå som jeg har kommet ganske langt igjen. SÅ hva gjør jeg?

Fin start på lørdagen liksom...

 

 

Derfor har jeg overført alle The sims mapper og spillfiler til en bærbar harddisk. Da har jeg hvertfall sikkerhetskopiert spillet, for har nemlig hørt om flere tilfeller der spillet plutselig starter fra scratch... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også omtrent bare gått over til sims 3 nå, sims 3 kan jeg spille i timesvis og kose meg! Har en mann der nå som bodde på en husbåt, nå har han masse hoteller, fikk så masse poeng at jeg brukte 45 000 poeng på å klone han og lage et barn som er identisk. Det er bare bittelitt av alt jeg kan finne på!! i sims 4 spiller jeg knapt 30 min før jeg blir møkk lei... sims 3 inneholder så sykt mye mer å gjøre! Greit grafikken er litt dårligere og tar mye lengre tid å laste inn enn sims 4, men for en spillglede i forhold!!

Enig med flere, kombinasjon av sims3, 2 og 4 hadde vært det beste. sims 4 er mest bare skuffende, i stedet for å ta med det beste fra de tidligere utgavene i den nye ble det bare et sjelløst spill med en drøss småpakker man blir lei av samme dagen :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser ut som at restaurant-pakken kanskje er like rundt hjørnet... http://ts4news.com/post/144201400587/the-sims-4-dine-out-coming-this-month

Og så har guruene "lekket" den utrooolig spennende (not) nyheten om mulighet for unisex bruk av klær, hår og smykker.

Og jeg er like imponert over hvor kjedelige ting de finner på i det spillet :roll: Det verste er at jeg sikkert ender opp med å kjøpe restaurantpakka i ren desperasjon og av nysgjerrighet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en restaurant pakke det samme som å ha en kafé? Når jeg lager business så selger jeg mest griller kylling fordi de tjener jeg mest på. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...