Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke helt venn med Sims 4, og vil gjerne teste Sims 3.
Når jeg skal kjøpe inne på Origin - hvor er originalen? Alt jeg finner er stasj og utvidelsespakker, hvor kjøper man the basic, for å spille? :P

Hilse savner CD-rom :P

Anonymkode: 87fc8...bbd

Her :) Ser ikke ut som det finnes kun Sims 3 i Origin, men denne koster kun 249kr og er grunnspillet og to pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, blåtimen skrev:

Her :) Ser ikke ut som det finnes kun Sims 3 i Origin, men denne koster kun 249kr og er grunnspillet og to pakker.

Tuuusen takk!:)

Anonymkode: 87fc8...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir ikke helt venn med Sims 4, og vil gjerne teste Sims 3.
Når jeg skal kjøpe inne på Origin - hvor er originalen? Alt jeg finner er stasj og utvidelsespakker, hvor kjøper man the basic, for å spille? :P

Hilse savner CD-rom :P

Anonymkode: 87fc8...bbd

Sims 3 er på salg hos Steam akkurat, 75% avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2018 den 2.27, AnonymBruker skrev:

Hei! 

På The Sims 4: Hvordan får jeg lasta ned ting fra for eksempel https://www.thesimsresource.com/ og brukt det på spillet? Jeg har spillet lasta ned i Origin. Skjønner ingenting... Håper det er noen som kan hjelpe meg her :D 

Anonymkode: c81c7...1cf

Du må finne filen i nedlasningsmappen din og flytte den til mods mappen til spillet.

Sims4-CC-Path.png

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sims 4 på PC. Må man betale for å få det på ps4 eller kan man på en måte koble de sammen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, EmmaTrengerHjelp skrev:

Jeg har sims 4 på PC. Må man betale for å få det på ps4 eller kan man på en måte koble de sammen?

 

Man må dessverre kjøpe spillet på nytt til PS4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til hva man kan gjøre på sims 4? Jeg kjøpte nettopp sims 4 cats and dogs og er allerede litt lei. Synes dyrene rett og slett er litt kjedelige :( 

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny trailer for tirsdagens gamepack:

Det ser ok ut men jeg tviler sterkt på at det er like gøy som TS3 World Adventures var. Men jeg kommer til å kjøpe det! :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaring med Sims 4 på PlayStation? Er det helt krise å gå fra PC-spilling til PlayStation? Jeg savner å spille Sims, men har ikke penger å prioritere til ny PC nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeei! Favorittsimmen min - meg selv som astronaut😏😏, døde nettopp!! Jeg brant opp i mens jeg grillet PØLSER 🙄 hvordan kan jeg få henne tilbake??

Anonymkode: 87fc8...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neeeeeei! Favorittsimmen min - meg selv som astronaut😏😏, døde nettopp!! Jeg brant opp i mens jeg grillet PØLSER 🙄 hvordan kan jeg få henne tilbake??

Anonymkode: 87fc8...bbd

Sims 4.

Anonymkode: 87fc8...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neeeeeei! Favorittsimmen min - meg selv som astronaut😏😏, døde nettopp!! Jeg brant opp i mens jeg grillet PØLSER 🙄 hvordan kan jeg få henne tilbake??

Anonymkode: 87fc8...bbd

begynn på nytt fra forrige lagring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det nye spillpakker koster vanligvis? Jeg har ikke så mye på kort, men skal jeg har kontanter så jeg kan bytte med en som kan vippse til meg. :P Jeg MÅ ha Jungeleventyr. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan vi kjøpe Jungeleventyr? Det står jo 27 Februar, men jeg finner den ikke i Origin. Kan man ikke pre-order? Blir det tilgjengelig midnatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Chiyo skrev:

Når kan vi kjøpe Jungeleventyr? Det står jo 27 Februar, men jeg finner den ikke i Origin. Kan man ikke pre-order? Blir det tilgjengelig midnatt? 

Tilgjengelig kl 19:00 mener jeg :)

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilgjengelig kl 19:00 mener jeg :)

Anonymkode: 0b78b...404

Noooo. :grine: Jeg ville ha den nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...