Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Poppie skrev:

Jeg HATER å vaske klær, men på Sims er det jo morsomt! Om det blir mulighet, så blir nok det en av de få stuff-pakkene jeg faktisk kjøper.

Det kom jo skittentøyskurver i den foreldre og barn pakka, så det er ikke utenkelig at vaskemaskiner kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er plutselig blitt logget ut fra Origin og får ikke til å logge inn igjen. Feil passord får jeg beskjed om.

 

Jeg klikket på at jeg hadde glemt passord og skulle få en epost fra Origin, har enda ikke fått.

Er det flere dette har skjedd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alvea skrev:

Jeg er plutselig blitt logget ut fra Origin og får ikke til å logge inn igjen. Feil passord får jeg beskjed om.

 

Jeg klikket på at jeg hadde glemt passord og skulle få en epost fra Origin, har enda ikke fått.

Er det flere dette har skjedd med?

Kommer heller ikke inn på origin, men står ingenting om at passordet er galt. Jeg logger inn som normalt, det står at origin kobles til, så slutter programmet å svare og jeg må forcequit 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Severus skrev:

Det kom jo skittentøyskurver i den foreldre og barn pakka, så det er ikke utenkelig at vaskemaskiner kommer.

Det er jo den pakken som vi spillerne fikk bestemme. Har jo pågått en undersøkelse siden i vår.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Kommer heller ikke inn på origin, men står ingenting om at passordet er galt. Jeg logger inn som normalt, det står at origin kobles til, så slutter programmet å svare og jeg må forcequit 

Wow, akkurat ferdig med kundeservice der nå jeg. På chat. Tålmodighetsprøve for å si det mildt. Anbefaler å sette av god tid dersom problemet ditt ikke løser seg.

Helt fjernt, men fikk løst det til slutt! (Det endte med at jeg måtte lage meg en ny email da ett eller annet gjorde at jeg ikke mottok epost fra Origin å den gamle). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2017 den 20.57, Alvea skrev:

Wow, akkurat ferdig med kundeservice der nå jeg. På chat. Tålmodighetsprøve for å si det mildt. Anbefaler å sette av god tid dersom problemet ditt ikke løser seg.

Helt fjernt, men fikk løst det til slutt! (Det endte med at jeg måtte lage meg en ny email da ett eller annet gjorde at jeg ikke mottok epost fra Origin å den gamle). 

Fungerer Origin for deg fremdeles? :) Sliter fremdeles med samme problem. Appen starter, så går bildet vekk, så slutter programmet å reagerer slik at jeg må forcequite 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trukket med en gang 😊 så blir det lastet automagisk når spillet blir sluppet 😊

Anonymkode: 612dc...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere det, når dere skal spille med hele familier. Jeg har lyst at mannen min skal nå høyeste nivå innen politikarrieren, samtidig som kona driver butikk. Men hvordan skal jeg få det til? Jeg må jo følge dem. For ikke å snakke om oppdragelse av barn etc. midt oppi det hele. Det blir jo helt drøyt når katter og hunder kommer også. :O Spillet mitt blir veldig fort preget av hverdagsrutiner. Sove-spise-dusje-jobb-spise-hobby-sove.

Hvordan får dere det til?

Anonymkode: 4d0bf...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør dere det, når dere skal spille med hele familier. Jeg har lyst at mannen min skal nå høyeste nivå innen politikarrieren, samtidig som kona driver butikk. Men hvordan skal jeg få det til? Jeg må jo følge dem. For ikke å snakke om oppdragelse av barn etc. midt oppi det hele. Det blir jo helt drøyt når katter og hunder kommer også. :O Spillet mitt blir veldig fort preget av hverdagsrutiner. Sove-spise-dusje-jobb-spise-hobby-sove.

Hvordan får dere det til?

Anonymkode: 4d0bf...e24

Synes det er lettest å spille med 1 karriere-sim og 1 sim som har vanlig jobb. De gangene jeg har prøvd å spille med 2 stk så deler jeg det opp i annenhver dag, eller oppfyller alle kriteriene til karriere-simmen og lar ham/henne gå alene på jobb til "jobbarometeret" blir grønt nok til forfremmelse.

Har også lastet ned mods som gjør at de spiser/dusjer raskere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Poppie skrev:

Synes det er lettest å spille med 1 karriere-sim og 1 sim som har vanlig jobb. De gangene jeg har prøvd å spille med 2 stk så deler jeg det opp i annenhver dag, eller oppfyller alle kriteriene til karriere-simmen og lar ham/henne gå alene på jobb til "jobbarometeret" blir grønt nok til forfremmelse.

Har også lastet ned mods som gjør at de spiser/dusjer raskere.

Hvor finner jeg sånne mods? Dusjing og spising tar jo opp minst to-tre timer av dagen, hvis ikke mer. Så har vi do-besøk i tillegg. 

Anonymkode: 4d0bf...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de gidder å lage Sims 5, håper jeg de korter kraftig ned på tiden det tar å gå på do, dusje og lage/spise mat. Eller i det minste bør de lage en belønning som gjør at simmene blir mer effektiv og bruker kortere tid på alt det hverdagslige.

Gleder meg til dyrepakken da. Selv om ikke dyr er det jeg trenger mest, får vi jo en ny by og en ny karriere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner jeg sånne mods? Dusjing og spising tar jo opp minst to-tre timer av dagen, hvis ikke mer. Så har vi do-besøk i tillegg. 

Anonymkode: 4d0bf...e24

Drchillgood og polarbearsims er 2 brukere jeg har lastet ned fra. Om du googler dem + sims4 mods så finner du sikkert noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig på et eller annet vis å slå av for andre simmer i spillet enn dine egne? Altså at mine simmer er de eneste, at ingen som selve spillet har laget er der. Irriterer meg grønn hver gang spillet plutselig får det for seg og flytter disse inn i de tomme husene :sukk: 
 

Endret av Lofotfrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og problemer med origin. Får heller ikke spilt sims. 

 

Noen her som skal ha sims4 til ps4? :)

Anonymkode: 0fa00...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.10.2017 den 0.22, Lofotfrøken skrev:

Er det mulig på et eller annet vis å slå av for andre simmer i spillet enn dine egne? Altså at mine simmer er de eneste, at ingen som selve spillet har laget er der. Irriterer meg grønn hver gang spillet plutselig får det for seg og flytter disse inn i de tomme husene :sukk: 
 

Under instillinger når du spiller (der du velger levealder, autonomi osv.) tror jeg det skal være et alternativ om du vil at tomme hus skal fylles automatisk eller ikke. I så fall kan du bare hake vekk den og renske verdenen for personer du ikke har lagd selv.

Har ikke forsøkt dette selv altså, jeg bare tror her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende dette er besvart før, men har ikke orket å bla meg så langt tilbake i tråden enda. Men er tilleggspakken foreldre og barn lansert enda? Virker ikke som om det er så mange nettbutikker som har den inne enda hvertfall. Jeg foretrekker i allefall å kjøpe pakkene via nettbutikk, i stedet for å kjøpe de inne i selve spillet. 

Synes hunder og pakken virker interessant, men litt kjedelig at det bare er hunder og katter man kan spille med så langt. Men ser morsomt ut med ny by da. En annen pakke som jeg kanskje savner er noe lignende som collegepakken de hadde til tidligere versjoner av sims, håper at det blir lansert etterhvert. Synes det ofte er utrolig mye styr med babyer eller småbarn, litt lettere med tenåringer, så da var det jo i grunnen greit at man bare kunne sende noen av barna avgårde på universitetet når de ble gamle nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2017 den 21.00, Leinica skrev:

Kan hende dette er besvart før, men har ikke orket å bla meg så langt tilbake i tråden enda. Men er tilleggspakken foreldre og barn lansert enda? Virker ikke som om det er så mange nettbutikker som har den inne enda hvertfall. Jeg foretrekker i allefall å kjøpe pakkene via nettbutikk, i stedet for å kjøpe de inne i selve spillet. 

 

Ja. :) Jeg kjøper alle spill gjennom Origin så jeg vet ikke med andre nettbutikker, men spillet har vært ute lenge.  

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...