Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Abruzzi
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må noe være veldig galt, med meg går alt rimelig fort! Oppdater du spillet regelmessig?

Anonymkode: 3a9bb...aac

Jeg har siste oppdatering iallefall. Tror oppdateringen skjer automatisk? Om det ikke gjør det, hvordan oppdaterer jeg? Spillet er kjøpt og lastet ned via Origin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg plages virkelig med den legekarrieren! Nivå 8, og simmen min må ta imot et barn. På sykehuset får jeg beskjed om at en gravid sim er kommet inn og trenger hjelp, men det er INGEN der. Og nå får jeg ikke beskjeden flere ganger.

What to do???

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg plages virkelig med den legekarrieren! Nivå 8, og simmen min må ta imot et barn. På sykehuset får jeg beskjed om at en gravid sim er kommet inn og trenger hjelp, men det er INGEN der. Og nå får jeg ikke beskjeden flere ganger.

What to do???

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Jeg hadde samme problem, til slutt ga jeg opp og jukset meg til neste nivå i legekarrieren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomstre skrev:

Jeg hadde samme problem, til slutt ga jeg opp og jukset meg til neste nivå i legekarrieren...

Hvordan jukset du? Grundig forklart?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør jeg feil? Prøver å forfremme simmen.

Skriver inn careers.promote doctor

Klikker på enter.

Ingenting skjer. Når i løpet av arbeidsdagen skal jeg evt skrive inn koden? Er koden feil? Noe annet enn enter?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Kommer kjæledyr i november? :ninuskapus: Bare rykter så langt, men sånne pre-orders har tidligere vist seg å stemme! :)

https://simsvip.com/2017/06/04/slovakian-retailer-lists-sims-4-pets-pre-order/

Vistnok har folk funnet tegn på kjæledyr og seasons i koden til spillet i nyere updates.

 

Hvilket sims likte dere forresten best?

Tror jeg likte sims 2 best. Synes det hadde best "atmosfære" følelse, mer ting å gjøre, du kunne eie bil, mer mysterier (f.eks bella goth på det ørken nabolaget) osv. Husker også de dagbøkerne folk hadde på thesims.no eller hva nå siden var. Sims 3 er bra, men det blir så jævlig tregt å tar lang tid å laste på uansett hvilken PC du har. Det spillet der tåler bare ikke tilleggspakker. Synes forøvrig konsoll versjonene av sims ikke var så verst heller, som bustin out, sims 1 på ps2, samt sims 2 på 360. 

Sims 4 ser jo bra ut, kjører bra. Men er bare ingenting å gjøre nesten. Alt EA hadde trengt å gjøre hadde vært å gi oss sims 2, bare i sims 4 "grafikk". 

Anonymkode: ed70d...822

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg feil? Prøver å forfremme simmen.

Skriver inn careers.promote doctor

Klikker på enter.

Ingenting skjer. Når i løpet av arbeidsdagen skal jeg evt skrive inn koden? Er koden feil? Noe annet enn enter?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Sitat

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chiyo skrev:

 

Har funnet det, og skriver inn, men ingenting skjer. Derfor lurer jeg på hva jeg gjør feil :) Skal jeg klikke enter etter at koden er skrevet inn? Skriver jeg den inn mens hun er på jobb? Evt hva gjør jeg for å få forfremmet den dama?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har funnet det, og skriver inn, men ingenting skjer. Derfor lurer jeg på hva jeg gjør feil :) Skal jeg klikke enter etter at koden er skrevet inn? Skriver jeg den inn mens hun er på jobb? Evt hva gjør jeg for å få forfremmet den dama?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Har du først skrevet inn testingcheats true? Det funker ikke uten, hvertfall. Også er det viktig at du har simmen som skal forfremmes valgt når du bruker den, ingen andre simmer. Hmm.. det er det jeg kan komme på..

Og ja, du må trykke enter.

Endret av bippo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, bippo skrev:

Har du først skrevet inn testingcheats true? Det funker ikke uten, hvertfall. Også er det viktig at du har simmen som skal forfremmes valgt når du bruker den, ingen andre simmer. Hmm.. det er det jeg kan komme på..

Og ja, du må trykke enter.

Så først testingcheats true, så den andre juksekoden?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så først testingcheats true, så den andre juksekoden?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Mhm. Gjelder for stort sett de fleste juksekodene :) Alltid testingcheats true først.

Edit; Må korrigere meg selv litt, du trenger ikke å taste den inn før hver kode. Men tast den inn først, så tar du alle kodene etterpå. Tror ikke man trenger den for pengekodene da. 

Endret av bippo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bippo skrev:

Mhm. Gjelder for stort sett de fleste juksekodene :) Alltid testingcheats true først.

Edit; Må korrigere meg selv litt, du trenger ikke å taste den inn før hver kode. Men tast den inn først, så tar du alle kodene etterpå. Tror ikke man trenger den for pengekodene da. 

Det virket :):alice:Takk! :nori:

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virket :):alice:Takk! :nori:

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Så bra :) Bare hyggelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kommer til å kjøpe den nye pakken? Var for få deler, klær o.l for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Svartedauden skrev:

Er det noen som kommer til å kjøpe den nye pakken? Var for få deler, klær o.l for min del...

Næh, ser sykt dritt ut. Kanskje når den kommer på salg en gang og jeg har planer om å sløse bort penger på..dritt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utover noen kule frisyrer så var det ikke mye som fristet i den fitness-pakka...

Anonymkode: 5e0b9...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Hvordan kan jeg leie en leilighet? Frem til nå så har jeg vare kjøpt, visste ikke engang at det var mulig å leie før jeg leste her...

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Hvordan kan jeg leie en leilighet? Frem til nå så har jeg vare kjøpt, visste ikke engang at det var mulig å leie før jeg leste her...

Anonymkode: c0e80...572

Du må betale et depositum + møblene når du flytter inn, deretter må du betale en sum i uken for å bo der. Du kan jo velge uten møbler for å gjøre det billigere. ;) 

Penthouse leiglighetene må du kjøpe, og da betaler du ikke leie. 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Sims, har vært fan siden det aller første spillet, og koser meg med Sims 4 også. Likte spesielt jobb- og leilighet pakkene, men stæsj-pakkene hopper jeg over. Føler at jeg får altfor lite igjen for pengene der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...