Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

https://www.thesims.com/no_NO/news/sims-4-community-pack-style?utm_campaign=sims4_hd_ww_ic_soco_fb_blog-sp13-artstyle-040517&utm_source=facebook&utm_medium=social&cid=30944&ts=1491844195610

 

Det ble økostæsj, ny spørreundersøkelse :):)

 

Jeg svarte A - Fordi den stilen er mer moderne og ryddig, passer til det meste.  

Svarte B fordi det var en annen stil enn det som allerede er i spillet.

Anonymkode: 302f3...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh er så skuffet. Økostæsj - virkelig? Det er ikke noe som kommer til å revolusjonere mitt spill ihvertfall. Hvorfor kan de ikke lage noe som gir litt mer fart i spillet? Er så veldig lei av det moderne og stilrene, det har vi jo så mye av i sims, så valgte B

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg startet opp spillet i dag, for første gang på dritlenge, spilte i ca 10 min før jeg slo av pc'en og fant på noe annet. Sykt kjedelig 😴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cool! Jeg skal oppdatere spiller mitt med en gang! Og jeg som trodde jeg skulle få jobbet litt med oppgaven min... :P Synd at jeg må på hyttetur med familien i helgen da... Hehehe.... neida.:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Tips til karakterer man kan lage? Eventuelt kjendiser ol man bør laste ned? Dårlig fantasi for tiden! Angelina Jolie døde istad og jeg må lage en ny familie. Ble mye å spille med 6 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Severus skrev:

Forstår jeg det rett at de ikke blir i spillet forever?

NPC-plantesimmene som tusler rundt og deler ut bønner forsvinner nok når perioden er over, men om du har samlet alle bønnetypene og dyrket frem den magiske planten eller hva det nå er, så kan du fortsette å dyrke bønner og lage plantesimmer ved å la simmene spise magiske bønner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

NPC-plantesimmene som tusler rundt og deler ut bønner forsvinner nok når perioden er over, men om du har samlet alle bønnetypene og dyrket frem den magiske planten eller hva det nå er, så kan du fortsette å dyrke bønner og lage plantesimmer ved å la simmene spise magiske bønner.

Bra, jeg begynte å lure på om det var en kapitalistisk måte fra EA å selge den nye Eco Living greien sin. Å la oss smake plantesimmer, bare for å trekke de så vi må kjøpe dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlot Betty Lou Hills i all sin nygravide prakt og lot henne kjøre sitt eget løp mens jeg spilte med min fremtidige plantesim, Flora Blossom. Da jeg senere skulle tilbake og spille med Betty Lou hadde hun fått en sønn som spillet hadde gitt navnet Rune... :roll: Ærlig talt altså, han kan jo ikke hete Rune når mora heter Betty Lou! Så jeg døpte ham om til Bobby :fnise: 

De plantesimmene er forresten litt vanskelige å få fatt i! Når jeg endelig finner en, har den feil følelse og vil ikke gi fra seg en bønne. Til nå har jeg gjort en av dem sint og en av dem flørtete, pluss at jeg har truffet på en som var leken og en som var trist. Så nå mangler jeg selvsikker-bønne og ubekvem-bønne. Det blir neppe lett å finne tak i.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg forlot Betty Lou Hills i all sin nygravide prakt og lot henne kjøre sitt eget løp mens jeg spilte med min fremtidige plantesim, Flora Blossom. Da jeg senere skulle tilbake og spille med Betty Lou hadde hun fått en sønn som spillet hadde gitt navnet Rune... :roll: Ærlig talt altså, han kan jo ikke hete Rune når mora heter Betty Lou! Så jeg døpte ham om til Bobby :fnise: 

De plantesimmene er forresten litt vanskelige å få fatt i! Når jeg endelig finner en, har den feil følelse og vil ikke gi fra seg en bønne. Til nå har jeg gjort en av dem sint og en av dem flørtete, pluss at jeg har truffet på en som var leken og en som var trist. Så nå mangler jeg selvsikker-bønne og ubekvem-bønne. Det blir neppe lett å finne tak i.

Ubekvem slet jeg med. Men jeg løste det ved å huke tak i en plantesim som gikk forbi hjemmet mitt og fikk henne med meg inn på soverommet. Trykket "prat her" og når plantesimmen var inne gikk simmen min ut og låste døren. Tok ca en natt så hadde plantesimmen tisset seg ut og stinket, hun var meget ubekvem. Låste opp døren og ba om en bønne, woillaa :)

Selvsikker gjorde jeg mer eller mindre på samme måte. Innredet med selvsikre bilder/møbler og aktiverte følelsesaura. :) 

(Ellers så kommer det tidsnok en ubekvem eller selvsikker plantesim til slutt og stiller seg utenfor hjemmet ditt ) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alvea skrev:

Ubekvem slet jeg med. Men jeg løste det ved å huke tak i en plantesim som gikk forbi hjemmet mitt og fikk henne med meg inn på soverommet. Trykket "prat her" og når plantesimmen var inne gikk simmen min ut og låste døren. Tok ca en natt så hadde plantesimmen tisset seg ut og stinket, hun var meget ubekvem. Låste opp døren og ba om en bønne, woillaa :)

Selvsikker gjorde jeg mer eller mindre på samme måte. Innredet med selvsikre bilder/møbler og aktiverte følelsesaura. :) 

(Ellers så kommer det tidsnok en ubekvem eller selvsikker plantesim til slutt og stiller seg utenfor hjemmet ditt ) 

 

Så smart! Har ikke tenkt på at man kan invitere dem hjem og gjøre ting for å få dem i et spesielt humør.
Simmen min bor i San Myshuno på den eneste tomta som ikke er leilighet, og der kommer det aldri plantesimmer forbi, så mulig jeg blir å slite med å få lurt noen på besøk. Jeg har pleid å dra til de store parkene i Oasis springs og Willow Creek, for der dukker det alltid opp noen grønne simmer.

Men jeg skal prøve å se om det dukker opp noen utenfor hjemmet hennes og lure dem inn :)

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mest mulig realistisk i mine spill. Altså har jeg ikke vampyrer, unngår aliens og tar ikke del i plantsim-utfordringen. Men det er dessverre mye som mangler i The Sims 4 for at det skal være «tilnærmet realistisk». Dette savner jeg:

- Muligheten for flere oppgaver i hjemmet (vaske klær, stryke skjorter, støvsuge, rydde).
- Dyr (Selvfølgelig! - lufte i bånd, kose, stille ut dyr i konkurranser, kaste bein)
- Sesong/Vær (Selvfølgelig! – Sole seg, bli solbrent, bade, ha piknik, bygge snømann, snøballkrig, stå på ski, måke snø, rake løv, leke i løvet i hagen, gå med paraply, hoppe i sølepytt).
- Kjøretøy/fremkostmiddel (Sykkel, moped, bil, motorsykkel, rulleskøyter, skateboard. Jeg vet at vi har skjermlasting for hver gang vi forlater hjemmet, men hva gjør det? Jeg savner å ha bil og garasje. At man drar på jobb i bil eller taxi og at barna tar skolebussen).
- Ferier og hotell (Drive hotell – slik som man driver restaurant, besøke hotell, en ny eksotisk verden, eventuelt en bed&breakfast).
- Mer for tenåringer (kviser, raseriutbrudd, flau av foreldrene, stemmeskiftet,  cheerleading og fotball, dra på skoleball, snike seg ut hjemmefra uten lov).
- Mer for småbarn (trille i vogn, smokk, klær og leker).
- Mer for eldre (gåstol, stokk, mer briller og klær, muligheten for å strikke).
 - Matbutikk! (Hvorfor kan vi ikke få en egen matbutikk når vi allerede har matboder og butikker? Jeg vil ha frysedisk og hyller slik som Sims 2. Eventuelt slakteri eller fiskebod).
- Mer bryllupsstæsj. (Vet, jeg liker ikke bryllup i Sims, men hadde de gitt meg bridesmaids, bryllupsreise, gaver og nye fine brudekjoler hadde jeg nok giftet meg mer.)
- Mer designobjekter (Møbler, kunst, gjerne muligheten for å jobbe som designer).

Ellers savner jeg karriere innen dette:
- Utdanning (barnehage, skole, rektor osv).
- Militæret (som tidligere)
- Musikk/sang/skuespill (kjendis, filmskuespiller – you get me).
- Media (TV, radio, film ect).
- Eiendom (Håndverker, eiendomsmegler, konstruksjon, arkitekt??)
- Vetrinær/dyrestell
- Design/interiør (interiørkonsulent, designer, arkitekt, stylist)
- Stylist/make-up (frisør, makeup-artist, stylist).
 

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Når kommer den nye EP'en da??? Jeg trodde det skulle komme ny EP denne VÅREN. Nå er vi snart i Mai. :bond: 

Det ser ut som det blir en Generations eller Family pack, men de har jo ikke gitt oss en ordentlig teaser enda. :sukk: 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Spilt i 5 timer og enda ikke en plantesim i sikte? Er de bare i byene som ikke hører til tilleggspakkene?  Hjeeelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"Congratulations!
Wicked whims has been installed!

ALL RUNNING SEX INTERACTIONS HAS BEEN STOPPED TO PREVENT ISSUES.

No worries, this is a standard procedure.

Everything should be working without any problems."

Hva gjør jeg nå da???

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...