Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva mesh er? Står under noen mods på thesimsresource at det trengs for å kunne vises i cas. 

Anonymkode: cb5dc...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva mesh er? Står under noen mods på thesimsresource at det trengs for å kunne vises i cas. 

Anonymkode: cb5dc...3b1

mesh er selve formen til objektet du laster ned, tror jeg. originalen liksom. det er mange som lager recolors/swatches av objekter, men om du bare laster ned recolor/swatches vil ikke objektet vises i spillet. på thesimsresource pleier det å være en link til meshen da. les litt nedover på download-siden. om du for eksempel laster ned en recolor av en hårfrisyre - men ikke har meshen - vil simmen se skalla ut i spillet.

 

noen som har tips til andre nettsider enn thesimsresource som har fine nedlastinger? gjerne enkel nedlasting uten masse reklameshit. er spesielt interessert i interiør, fine tregulv, klær og tatoveringer. helst litt moderne og gjerne scandinavisk :) selv liker jeg http://mxims.tumblr.com/tagged/mycc/ veldig godt.

jeg bruker aldri originalmøbler, klær og hår :fnise: synes det er så stygt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fresia skrev:

mesh er selve formen til objektet du laster ned, tror jeg. originalen liksom. det er mange som lager recolors/swatches av objekter, men om du bare laster ned recolor/swatches vil ikke objektet vises i spillet. på thesimsresource pleier det å være en link til meshen da. les litt nedover på download-siden. om du for eksempel laster ned en recolor av en hårfrisyre - men ikke har meshen - vil simmen se skalla ut i spillet. 

Aha! Da var det sikkert derfor når jeg lasta ned noe hår i går, og at det i cas endte opp som noe creapy skallet, svart ting.. :PBegynte i går å laste ned ting, så har egentlig ikke sett etter. Men er det noe man laster ned en gang, et program som legger seg på pcn liksom, eller er det noe man må gjøre hver gang? 
 

Anonymkode: cb5dc...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aha! Da var det sikkert derfor når jeg lasta ned noe hår i går, og at det i cas endte opp som noe creapy skallet, svart ting.. :PBegynte i går å laste ned ting, så har egentlig ikke sett etter. Men er det noe man laster ned en gang, et program som legger seg på pcn liksom, eller er det noe man må gjøre hver gang? 
 

Anonymkode: cb5dc...3b1

Det er noe man må ha til hver form/objekt, men den følger som regel med i filen du laster ned. Det pleier å stå ganske tydelig om mesh ikke er inkludert og link til hvor du finner den. Men som regel er det bare å laste ned som du har gjort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dd12lf.png

jeg er syk så har blitt mye Sims spilling i dag. dette er simmen jeg spiller med for tida. hun er alenemor til ei jente (adoptert). jeg spiller alltid med alenemødre. mannfolk er no herk :fnise: de bor i en stor og fiin leilighet på tre etasjer i den "rike" bydelen. skal adoptere en gutt så fort jenta begynner på skolen :cool:

flere som vil poste bilde av simmene sine? gøy å se! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt glemt denne tråden, men wickedwhims må jo helt klart testes! Orgiefester hørtes ut som noe som passer perfekt i min nye save :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vinduskarmen skrev:

Totalt glemt denne tråden, men wickedwhims må jo helt klart testes! Orgiefester hørtes ut som noe som passer perfekt i min nye save :fnise:

Velkommen inn i porr-klubben :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om en lignende hylleting et sted? :) En tom en altså. Fikk ikke med meg at denne var til veggen. Ville jo bruke den som skohylle.. :tongue:

24.03.2017_1-09-10.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC Command center forsvant i den nye oppdateringen, har prøvd å google og fant ut at den har blitt flyttet av mod-eieren, men noen som har en enkel bruksanvisning på å få den tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har problemer angående mods? Uansett hva slags mods jeg fører inn i spillet mitt, så ender det alltid med problemer med spillet! For eksempel lastet jeg ned noen mods som inneholdt sykt fine hårfrisyrer for noen dager siden, men hver gang jeg faktisk  bruker modsene i spillet, så hakker spillet mye, glitcher hele tiden og simmene mine kan finne på å avbryte helt vanlige handlinger.. Den ene hårfrisyren funka ikke engang! Simmen min ble skallet! :roll: Når jeg leser her virker det jo som om alle har mods som funker, men ikke jeg :( 

Endret av MaggiSwaggi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det ble kjedelig å spille som ''en vanlig familie'' i spillet, endte bare med at jeg gikk rundt og fylte på behovene deres og passe på barna.. Så nå har jeg laget meg en fitness modell-f*ckboy som skal ligge med alle damene i nabolaget :tongue:Første målet mitt var Nancy Laangrab (eller hva hun heter) og hun fikk selvfølgelig sansen for simmen min og de begynte å flørte før de havnet i sengs.. Mannen hennes raser og smeller men hun bryr seg ikke:fnise: 

Etter at hun var smelt på tjukka så var det neste mål:tongue:

Anonymkode: f3809...880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og 29. mars kommer bowling-pakka. Zzzzzz...

Jeg har nesten glemt at jeg har sims 4 på PC'en. Kanskje bare et år eller to til sims 5 kommer? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Og 29. mars kommer bowling-pakka. Zzzzzz...

Jeg har nesten glemt at jeg har sims 4 på PC'en. Kanskje bare et år eller to til sims 5 kommer? :nigo:

Bowling??? Så teit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vanlig familieliv blir litt kjedelig :PPleier ofte å lage historiske byer der alle går i f.eks. viktoranske klær, alle har en "story"k og masse annet. Krever selvsagt masse mods og enda mer tid siden alt må laget fra scratch 

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes bygging av hus er mest morsomt. Ofte pleier jeg å utfordre meg selv til å lage små, dritbillige hus som likevel er fine, uten å bruke juksekoder. Noen ganger får jeg lyst til å lage hus i en spesiell stil. Det hender at jeg lager simmer som skal bo der men jeg blir veldig fort lei av å spille med dem.
Nå har jeg hatt en lengre periode der jeg ikke har spilt i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en bruker på The Sims Resource som heter Pralinesims og denne brukeren har mye accessories. :) Mye goth or steampunk style. Mange forskjellige typer piercings og smykker. Jeg lastet nettopp ned øyelapper! :fnise: 

w-600h-450-2807239.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg få andre simmer til å gå hjem??? Jeg trodde jeg kunne klikke "be om å gå", men jeg finner det ikke. :( Jeg har en tenåring som bor alene med sitt småbarn, men faren kommer på besøk hele tiden og han går aldri hjem. Han går bare hjem når jeg forlater tomten... da kommer han til fellestomten vi er på! Altså barnefar stalker familien min!  
Han banker aldri på, han går rett inn, ser på TV, tar mat, sover i sengen hennes. Hvorfor kan han ikke bare gå hjem???

Edit: Fiksa det sjæl. ;) 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har hatt problemer med CC etter den nyeste oppdateringen?

Jeg la inn min gamle CC (har spilt uten i flere måneder) i går fordi jeg var så gira på å bygge litt med det (hadde planer om å bygge med CC til jeg ble lei, og så ta ut mappen igjen), pluss at jeg lastet ned litt ny CC, men med den nye CC-en ville ikke spillet starte. Så jeg fjernet den, gikk gjennom gammel CC og slettet MASSE jeg ikke bruker/liker lenger og la inn det nye, og spillet ville fortsatt ikke starte. Det funker uten CC/med gammel CC, men så fort jeg legger inn noe nytt nekter det å komme igang. Det starter så vidt, men så krasjer det.

Blir gal! Er litt lei av å bygge uten CC for tiden, og lei av å spille vanlig, så jeg gledet meg sånn til å ha det morsomt (spesielt siden noen i denne tråden tipset meg om MXIMS og jeg er forelsket i tingene hennes). 

Anonymkode: 4c80d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...