Gå til innhold

Kardashian søstrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ehm. Det øverste bildet er av Kylie og det andre bildet er Kendall.

Anonymous poster hash: 264c5...35c

Når jeg ser andre bilder av Kylie, så ser jeg at det er henne på bildet (selv om det står at det er Kendall). Enig i at hun har forandret seg mye.

Anonymous poster hash: 264c5...35c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest auroravictoria

Så lenge til :/ Det har jo vært sykt land pause? Blir jo tre mnd..

Hvilken kanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Ehm. Det øverste bildet er av Kylie og det andre bildet er Kendall.

Anonymous poster hash: 264c5...35c

Ehm. Det øverste bildet er av Kylie og det andre bildet er Kendall.

Anonymous poster hash: 264c5...35c

Ehm. Nei? Du ser jo kjempe godt at det er Kylie på begge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Kylie?

Før:http://khloekardashian.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/08/Khloe-Kardashian-Wishes-Kylie-Jenner-a-Happy-14th-Birthday-08101126-580x878.jpg

Nå: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/kendall-jenner-bubble-gum-pink-nails-beauty-lead.jpg?w=600

Hun er ikke til å kjenne igjen. Jeg har sett allle episodene av programmet så jeg vet åssn hu ser ut :P men plutselig så jeg et bilde av henne på nett, og jeg så ikke at det var henne engang.

Anonymous poster hash: 913e7...1b0

Skitt, hun er jo helt forandret! Der ligner hun på Kim. SIkkert ikke en enkel familie å vokse opp i, med tanke på fokus på utseende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvooor?

Bare google keeping up with the kardashians season 9, så kommer det opp flere lenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie er yngst og bare 16, men drikker, fester og sminker seg som om hun er 27. Hun er med Justin Bieber og co nå. Blir hun den nye dama hans? :sjokk: Savner Jelena jeg.



Anonymous poster hash: 40674...fe1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie er yngst og bare 16, men drikker, fester og sminker seg som om hun er 27.

Anonymous poster hash: 40674...fe1

Det gjør da vitterlig 70% av norske ungdommer også. Sier ikke at det ikke er noe forstyrrende ved det, men det er slettes ikke forbeholdt Kardashians.

Anonymous poster hash: d4e5f...8a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Bare google keeping up with the kardashians season 9, så kommer det opp flere lenker :)

Det kommer masse du må betale for etc..kan du ikke legge ut linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Det kommer masse du må betale for etc..kan du ikke legge ut linken

Bare google keeping up with the kardashians season 9, så kommer det opp flere lenker :)

Hmm, sesong 9 har jeg sett ser jeg. Den går jo på E-entertainment. Jeg trodde dere snakka om 10, men den spilles vel inn enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett hele sesong 9?? Jeg finner ikke link til resten av episodene, bare halve sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett hele sesong 9?? Jeg finner ikke link til resten av episodene, bare halve sesongen?

Er bare halve som har gått :) skikkelig kjedelig med den lange pausen! Men da begynner det tydeligvis 8 juni da, så hurra :D det har jo pleid å begynne på sommeren egentlig, men nå begynte en ny sesong rett over nyttår pga separasjonen mellom Kris og Bruce (som kanskje ikke ble noe av?) og skillsmissen til Khloe, og de ville vise det på TV mens det fortsatt var ferskt. Så antar at i neste bolk kommer bryllupsplanlegging og Kims fairytale wedding nr 3 ;)

Anonymous poster hash: cbd14...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, ekstremt lang pause..:/ Elsker den type underholdning. Føles ut som jeg har ventet kriselenge, haha. Skulle ikke Kim trekke seg fra programmet? Siden hun vil leve familielivet mer privat med Kanye og North? Håper hun er med neste sesong også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest auroravictoria

Har du sett hele sesong 9?? Jeg finner ikke link til resten av episodene, bare halve sesongen?

Nei det er nok ikke hele tror jeg. Ser de som går på E, sikkert litt over halve..

Sesong 10 er kanskje ikke igang enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om disse folkene, stjeler typer fra venninner og drikker seg sanseløse som 16 åringer. Nei fytti, de er familien trash!



Anonymous poster hash: 40674...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Synes ikke noe om disse folkene, stjeler typer fra venninner og drikker seg sanseløse som 16 åringer. Nei fytti, de er familien trash!

Anonymous poster hash: 40674...fe1

Når har det skjedd? Sjeldent at disse jentene drikker seg sanseløse om ikke aldri...

Huff, folk er så rask til å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke ute enda:-)

Nei det er nok ikke hele tror jeg. Ser de som går på E, sikkert litt over halve..

Sesong 10 er kanskje ikke igang enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...