Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, malicious skrev:

Takk! Så letta nå - på en måte? :klo:  I alle fall helt emosjonelt utslitt :P Var visst en stor påkjenning dette, haha!

Ja, enn at noe så simpelt som en UL klarer å slite oss så ut :fnise: Var HELT lik når jeg gikk med jr..... 
Satt halvdød på venterommet etterpå og rommet roterte nesten.
Lurer på om det var litt at bekymringer slapp taket og jeg "kjente på alt" på en gang :sjenert: 

Så deilig å ha sett lille :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjekke nyheter :nigo: ikke at jeg hadde forventet noe annet, men bekreftelse er alltid deilig :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, La Traviata skrev:

Så stas å få se den lille :hjerte:

Gratulerer!

 

17 timer siden, Nautika skrev:

:strix:

 

5 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja, enn at noe så simpelt som en UL klarer å slite oss så ut :fnise: Var HELT lik når jeg gikk med jr..... 
Satt halvdød på venterommet etterpå og rommet roterte nesten.
Lurer på om det var litt at bekymringer slapp taket og jeg "kjente på alt" på en gang :sjenert: 

Så deilig å ha sett lille :rodmer:

 

1 time siden, j86 skrev:

Dette var kjekke nyheter :nigo: ikke at jeg hadde forventet noe annet, men bekreftelse er alltid deilig :hjerte: 

Takk dere! <3

Selv om lommeboka er robba, så er hjertet glad. Jeg fikk i allefall litt panikk i går kveld, alt slo meg sånn skikkelig i trynet. Godt samboer var der for å snakke pent og stryke på! Skakke være lett med alle disse hormonene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdigjobbet, har støvsugd, og rydda, vaska og så mye mer. Bekkenet sier takk for seg, og bestemor henter frøkna i barnehagen. Jeg sitter i.. gjett? Sofaen.. Kvinner meg opp til en dusj og venter på mannen som kommer hjem med taco!

God helg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! Ikke gidd å være så flink da! Jeg sliter med å kvinne meg opp til å bare sette en pizzadeig. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 16.43, Jill skrev:

Hallo! Ikke gidd å være så flink da! Jeg sliter med å kvinne meg opp til å bare sette en pizzadeig. :tongue:

Det ble bare med den ene dagen altså! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10 uker!

Bare 2 uker igjen av denne magiske grensa!

Akkurat nå er jeg dausliten, det går jo i ett hele helgen med en 2åring i hus! Eneste er hviletiden  ila dagen er hennes soving. Da blir det avslapping på sofa til den store medaljen! Fått vasket og ommøblert barnerom i dag, bekkenet er derfor ikke helt glad, men får bare venne meg til tanken på at det blir slik fremover ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor får du all energien fra?! :hakeslepp:

Sender du litt over til meg også eller?!?! 
Jeg har til nød sortert den store (gigantiske!!) haugen med klær som har samlet seg opp de siste 3 ukene i dag :sjenert:

 

You go! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Herregud hvor får du all energien fra?! :hakeslepp:

Sender du litt over til meg også eller?!?! 
Jeg har til nød sortert den store (gigantiske!!) haugen med klær som har samlet seg opp de siste 3 ukene i dag :sjenert:

 

You go! 

Haha, du får meg til å fremstilles som den energibomba! Jeg er langt i fra det altså :P Bruker opp all energien ila dagen, så legger meg halvt gråtende til kvelds vettu :P

Fikk tatt klesvasken også, som hadde stått en uke. Hahah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, malicious skrev:

Haha, du får meg til å fremstilles som den energibomba! Jeg er langt i fra det altså :P Bruker opp all energien ila dagen, så legger meg halvt gråtende til kvelds vettu :P

Fikk tatt klesvasken også, som hadde stått en uke. Hahah.

Du altså 😂😂😂

Og her sitter jeg halvveis i koma og svime liksom...

Men jeg har planer om å bli rask og fornuftig igjen om noen uker altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 12.08, tr.heimspia83 skrev:

Du altså 😂😂😂

Og her sitter jeg halvveis i koma og svime liksom...

Men jeg har planer om å bli rask og fornuftig igjen om noen uker altså :nigo:

Ingen vits i å stresse tenker jeg! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+3

Da kan jeg vel glede meg over å ha påbegynnende prolaps da i tillegg til gravidproblem-bekken. Tror jeg får ta det med ro fremover. For mye bøying gjør alt mye verre, nå får mannen trå til med husarbeid!

 

Hjemme med frøkna i dag da hun kastet opp i går natt. En skikkelig dårlig mage på henne i dag, så da må hun være hjemme i morgen også. Skulle gjerne reist på jobb merker jeg. Kjeder meg veldig hjemme og er begrenset hva jeg bør gjøre av husarbeid også.

 

Ellers testet jeg Too Good to Go i dag. 35 kroner for et rekesmørbrød, en deilig bit med fruktkake, et brød og en halv wienerstang. Nom nom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien din er hvor?!?! IKKE hos meg!!! :plystre:

Må være rekene, frukta og sukkeret som girer deg opp... 

Har testa litt den i dag med lovehearts, sjokolade og Solo Super, kan dog ikke melde samme resultatet her jeg sitter i halvørska og venter på fly hjem :sprettoy: 
Selvfølgelig med enda mere (!) godis-cravings enn jeg hadde før jeg ga etter for det første runden! :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Energien din er hvor?!?! IKKE hos meg!!! :plystre:

Må være rekene, frukta og sukkeret som girer deg opp... 

Har testa litt den i dag med lovehearts, sjokolade og Solo Super, kan dog ikke melde samme resultatet her jeg sitter i halvørska og venter på fly hjem :sprettoy: 
Selvfølgelig med enda mere (!) godis-cravings enn jeg hadde før jeg ga etter for det første runden! :sjokkbla:

Hehehe, kan ikke fordra reker, så gav det til svigerfar! Men kaka spiste jeg sjøl! :Hehe:

Om ikke energien meldte seg nu, så er det bare å ta tiden til hjelp! Vær lat med god samvittighet og la mannen gjøre tingene i stedet. hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan man kalle det typisk når frøkna er på miniferie hos besteforeldre og mor ligger hjemme med magevirus? :ler: :kjempesinna:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, malicious skrev:

Kan man kalle det typisk når frøkna er på miniferie hos besteforeldre og mor ligger hjemme med magevirus? :ler: :kjempesinna:

Det er vel bedre enn om frøkna hadde vært hjemme og du hadde magevirus? :vetikke:

God bedring! Håper du kommer deg raskt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jill skrev:

Det er vel bedre enn om frøkna hadde vært hjemme og du hadde magevirus? :vetikke:

God bedring! Håper du kommer deg raskt. :) 

Haha, jo absolutt! Men hu mor hadde andre planer i helga, kan du trygt si ;) 

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2017 den 16.05, malicious skrev:

Haha, jo absolutt! Men hu mor hadde andre planer i helga, kan du trygt si ;) 

Takk for det!

Hørtes ut som du skulle på byen på en skikkelig fyllekule, men regner med det ikke var det. :ler: 

Er du på bedringens vei fra virus, prolaps og bekkenplager? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...