Gå til innhold

Hva er kjerring-stil for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt sånn flagrete klær (spesielt tunika og tights) i knasje farger som lime-grønn og turkis. Iblandet store smykker og "artig og fresh" kortklipt hår.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det ser kjerringaktig ut med folk som ikke gjør en innsats for å se noenlunde bra ut. Sånne som aldri går til frisøren men har langt slitt hår i en hestehale, null sminke, kjedelige briller, allværsjakke, formløs genser og "mammajeans" som er vid og formløs.

Tenk så mye bedre en kan se ut med velstelt hår, lett sminke, stilige briller (for de som bruker det) og noen nye klær. Skal jo så lite til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser kjerringaktig ut med folk som ikke gjør en innsats for å se noenlunde bra ut. Sånne som aldri går til frisøren men har langt slitt hår i en hestehale, null sminke, kjedelige briller, allværsjakke, formløs genser og "mammajeans" som er vid og formløs.

Tenk så mye bedre en kan se ut med velstelt hår, lett sminke, stilige briller (for de som bruker det) og noen nye klær. Skal jo så lite til.

Men da blir man jo i følge KG også kjerring, med "sprek" frisyre og "artige" briller.

Damned if you don't, damned if you do.

Anonymous poster hash: 032af...997

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir man jo i følge KG også kjerring, med "sprek" frisyre og "artige" briller.

Damned if you don't, damned if you do.

Anonymous poster hash: 032af...997

Nei det skal ikke være lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn flagrete klær (spesielt tunika og tights) i knasje farger som lime-grønn og turkis. Iblandet store smykker og "artig og fresh" kortklipt hår.

Der beskrev du ei dame jeg kjenner :danse:

Anonymous poster hash: c24ed...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der beskrev du ei dame jeg kjenner :danse:

Anonymous poster hash: c24ed...b7b

Jeg så henne på bussen i går og tenkte på denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ultimate kjerringstilplagget, Mariebuksen fra Nytt & Nyttig.

Den populære MARIEBUKSEN – går aldri av moten!

"Her er buksen for deg som alltid liker å se velstelt ut. Holder fasongen – du slipper «knær» selv etter timer i bilen eller på bingoen. Pen modell i slankende fasong, med lommer og strikk i livet."

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den mørkeblå skulle jeg faktisk greid å style så den så antikjerring ut. Tight bluse, hæler, smykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten skinnsekk.

Briller som blir mørke i lys.

Soft bh

Tights og tunika

Formløse dongeribukser med paljettdetaljer, strass osv.

T-skjorter med strasspynt.

Desigual

Gladiatorsandaler

Massevis av gullarmbånd, gullringer og gullkjeder.

Guessvesker og vesker som ligner

Strikkede jakker og t-skjorter med ulvemotiv. Har sett at disse blir solgt i boder rundt omkring.



Anonymous poster hash: 694d3...251
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har litt sånn kjerringstil syns jeg da. Husker en gang hun gikk med dongeriskjørt ned til knærne, og en t skjorte med TRYKK av en dongerivest og perlekjede. Også var resten av t-skjorta rosa, med no blomster her og der.

Også rosa øyenskygge og lipgloss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir man jo i følge KG også kjerring, med "sprek" frisyre og "artige" briller.

Damned if you don't, damned if you do.

Anonymous poster hash: 032af...997

Jeg er jammen glad for at KG ikke er virkeligheten! :fnise:

Anonymous poster hash: 685f2...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ultimate kjerringstilplagget, Mariebuksen fra Nytt & Nyttig.

Den populære MARIEBUKSEN – går aldri av moten!

"Her er buksen for deg som alltid liker å se velstelt ut. Holder fasongen – du slipper «knær» selv etter timer i bilen eller på bingoen. Pen modell i slankende fasong, med lommer og strikk i livet."

ååååh, endelig en bukse som takler alle timene jeg tilbringer på bingo! :skratte:

Anonymous poster hash: 685f2...61a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

På 22.3.2014 den 17.10, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor skal man være fruktbar? Skjønte ikke det.

 

Kort hår er greit hvis man har veldig tynt hår f.eks, men ikke sånn kjerringsveis..

 

Anonymous poster hash: c5a9f...e4c

Eller veldig tykt, kraftig, brusete og uhåndterlig hår. 

Kvinner med veldig tørt og/eller skadet hår vil også kunne se freshere ut om de klipper det av. Og så kan de eventuelt spare det ut på nytt.

Anonymkode: 37a4a...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktuell observert kjerringstil i denne varmen: knebukse og litt romslig topp uten ermer. 

Anonymkode: a370e...d12

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2014 den 1.36, AnonymBruker skrev:

 

Nei, det har med biologi å gjøre. Menn tiltrekkes av kvinner med langt hår. Det er fakta, ikke mote.

 

Anonymous poster hash: 6c7bc...4af

At menn tiltrekkes av pupper og rumper og feminine ansiktstrekk gar med biologi å gjøre. Men at menn skal klippe håret kort og kvinner akal la det vokse seg langt har da ingenting med biologi å gjøre. Det er kulturelt.

Anonymkode: 37a4a...737

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du verden for en tråd.

Kan ikke "kjerringer" (damer på +32) få lov å bestemme sjøl hva de vil gå i uten at alle andre skal blande seg? 

Er det sånn at det ligger noe slags sjølbekreftelse i å spesifisere det en sjøl ikke går i?

Anonymkode: 39f40...722

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten kortklipt "stilig" hår, eller langt, tykt uhåndterlig hår som det ikke er gjort noe med, evt. satt i en lav hestehale, litt slik menn hadde på 1500-tallet.

Noe jeg også har stusset over er kvinner som går med utringning når de har en kløft som bare er rynker. Noen er så rynkete på brystet at kløften kryper oppover som en lang rumpesprekk, og så velger de likevel en topp som viser frem det hele. 

Anonymkode: 8f9e7...559

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten kortklipt "stilig" hår, eller langt, tykt uhåndterlig hår som det ikke er gjort noe med, evt. satt i en lav hestehale, litt slik menn hadde på 1500-tallet.

Noe jeg også har stusset over er kvinner som går med utringning når de har en kløft som bare er rynker. Noen er så rynkete på brystet at kløften kryper oppover som en lang rumpesprekk, og så velger de likevel en topp som viser frem det hele. 

Anonymkode: 8f9e7...559

Tja, det kan jo være at det er varmt og de vil ha luft mot brystet? 

Det er jo ikke sånn at man alltid kler seg for å se mest mulig vakker ut, heller. Kvinner kler seg også av praktiske hensyn, slik som menn. Og ikke alle er med på den regla om at rynkete damekropp skal tildekkes og at brystene skal være en ikke-synlig kroppsdel etter fylte 50. 

Anonymkode: 57558...62b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...