Gå til innhold

Restylane 0,5 ml eller 1? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ! :) Jeg er så utrolig lei av å etterligne fyldige lepper at jeg nå har tatt steget og bestemt meg for å ta restylane. Konsultasjonstime er så utrolig dyrt så tror jeg dropper det :plystre: Prøvde å google litt rundt, men finner ingen tydelige før-etter bilder av 0,5 ml. Jeg lurer på om noen av dere har noe erfaring ? Slenger med et bilde av leppene mine slik de ser ut nå.. Håper noen kan hjelpe meg :biggrin:

post-37809-0-60019700-1394651141_thumb.j



Anonymous poster hash: 72191...a98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt normale pene lepper. Fyldige er de også. Hvorfor vil du putte restylane i helt normale lepper og risikere å ende opp med andrenebb?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal prøve deg på 0.5 først, og hvis du er misfornøyd og ønsker mer kan du heller fylle opp mer senere. Tror det blir fint jeg! :)



Anonymous poster hash: 7a288...1fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bestemmer de vel når du kommer dit?



Anonymous poster hash: f5409...d0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hei ! :) Jeg er så utrolig lei av å etterligne fyldige lepper at jeg nå har tatt steget og bestemt meg for å ta restylane. Konsultasjonstime er så utrolig dyrt så tror jeg dropper det :plystre: Prøvde å google litt rundt, men finner ingen tydelige før-etter bilder av 0,5 ml. Jeg lurer på om noen av dere har noe erfaring ? Slenger med et bilde av leppene mine slik de ser ut nå.. Håper noen kan hjelpe meg :biggrin:

attachicon.gif1798508_10151987241134856_1143463558_n.jpg

Anonymous poster hash: 72191...a98

Om jeg var deg så ville jeg styrt langt unna 'Frøken hudpleie på hjørnet som setter injeksjoner over en lav sko og med 15 minutters brevkurs' (les: over en lav sko uten konsultasjonstime).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger da ikke restylane????



Anonymous poster hash: 1c23d...c2d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var deg så ville jeg styrt langt unna 'Frøken hudpleie på hjørnet som setter injeksjoner over en lav sko og med 15 minutters brevkurs' (les: over en lav sko uten konsultasjonstime).

Skal ta det hos en sykepleier med 12 års erfaring, så akkurat den delen bekymrer jeg meg ikke for :-)

Anonymous poster hash: 72191...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal prøve deg på 0.5 først, og hvis du er misfornøyd og ønsker mer kan du heller fylle opp mer senere. Tror det blir fint jeg! :)

Anonymous poster hash: 7a288...1fb

Tror det er smart :-) Men 0,5 koster 2000 mens 1 ml koster 3000. Hvis jeg tar 0,5 først og putter inn 0,5 senere må jeg mest sannsynligvis betale 4000 :(

Anonymous poster hash: 72191...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kun rettet opp, slik at begge sidene av leppen er like, istedenfor å gjøre helheten større. Du har forresten veldig fine lepper fra før! :)



Anonymous poster hash: 63422...715
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg heller tatt meg en tur til varmere strøk eller en grei shoppingtur, i stedet for å bruke penger på noe man ikke har behov for :)



Anonymous poster hash: 64519...0b1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du allerede har bestemt deg, men jeg vil si meg enig i at du ikke trenger Restylane. Jeg begynte å le da jeg så bildet ditt! Du har jo ikke akkurat syltynne lepper... Og hadde du hatt det, ville jeg ikke nødvendigvis tenkt at du hadde trengt Restylane da heller. Syns det er merkelig at du vurderer det i det hele tatt. Ta det som et kompliment :) Hadde jeg vært deg, hadde jeg aldri kommet på det engang!



Anonymous poster hash: 77911...372
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du, TS? Klinikken jeg går til har gratis konsultasjonstime, men tar gjerne behandlingen samtidig om du vil.

Ikke ta en hel, det blir nok bare andenebb! Synes heller ikke du trenger det!

Anonymous poster hash: 66c3a...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tåler 1 ml. :) Jeg hadde mindre lepper enn deg, og tok 1 ml. Fikk ikke andenebb. Men fordel det utover både underleppen og overleppen. 1 ml i kun overleppe blir litt i overkant. :)



Anonymous poster hash: e0492...fb4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så har jeg ikke restylane selv, men har lenge vurdert å ta det. Synes du hadde fine lepper i utgangspunktet. Alle jeg kjenner som har restylane anbefaler dog å ta 1 ml første gangen da kroppen gjerne bryter ned den første injeksjonen mye raskere enn etter noen påfyllinger, og det er også det jeg har tenkt å gjøre når jeg omsider skal ta.

Har sett at noen anbefaler å starte med en halv ml for så å bygge på, men mtp. pris synes jeg det virker litt ugunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er smart :-) Men 0,5 koster 2000 mens 1 ml koster 3000. Hvis jeg tar 0,5 først og putter inn 0,5 senere må jeg mest sannsynligvis betale 4000 :(

Anonymous poster hash: 72191...a98

Da de skal stå kølig, så kan du kjøpe 1 ml men vente ei uke eller 2 for å få påfyll hvis du føler for det :)

Det gjorde jeg. Jeg valgte 0,5 ml da, men var usikker på å bruke hele da jeg kun skulle ta i kanten -men var livredd for å få nebb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, du har jo veldig fyldige lepper. Og det sier jeg ikke bare for å være hyggelig.



Anonymous poster hash: 31f80...6aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de skal stå kølig, så kan du kjøpe 1 ml men vente ei uke eller 2 for å få påfyll hvis du føler for det :)

Det gjorde jeg. Jeg valgte 0,5 ml da, men var usikker på å bruke hele da jeg kun skulle ta i kanten -men var livredd for å få nebb :)

Hvorfor tar folk fillere i kanten??? Det er jo da man får andenebb!!

Anonymous poster hash: a6cea...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar folk fillere i kanten??? Det er jo da man får andenebb!!

Anonymous poster hash: a6cea...9bc

På ingen måte? Jeg skjønner ikke hvor du har det fra.. Skjønner selvsagt at om man fyller 1+ ml i KUN kanten så blir det lite pent og "nebbete".. Men gjorde det for å få jevn kontur på leppene, og er utrolig fornøyd.. Har langt fra nebb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun på venstre side for å jevne ut.

Anonymous poster hash: f2a9e...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...