Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

Har hatt en nabo, som kunne være veldig bråkete, men h*n flytta til slutt. Ganske glad for det, egentlig. 

Anonymkode: d7034...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Naboen min banner å steiker når han ikke får start på motorsag, plenklipper etc, å kaster dem fra seg å tramper på dem,  dette skjer ofte sist gang en kveld i uka kl 23:30 da han plutselig måtte sage ved

( karma )  men det ganske morsomt å se på i grunn

Anonymkode: f56f0...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre naboer sitter ute på verandaen hver eneste helg og hører på danseband og drikker rødvin til ca 1-2 på natten. Både fredag og lørdag. Det er et ektepar på rundt 60 år. De har glassvegger rundt terrassen, men de er ikke akkurat lydtette..

Anonymkode: a2e9a...142

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørlig talt. Har dere så tomme liv, at dere må følge med på naboen? La naboen være, og pass på dere selv. Bryrmeg midt oppi ræva hva naboen holder på med.

Anonymkode: 1a11f...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ørlig talt. Har dere så tomme liv, at dere må følge med på naboen? La naboen være, og pass på dere selv. Bryrmeg midt oppi ræva hva naboen holder på med.

Anonymkode: 1a11f...58a

Glad du ikke er min nabo

Anonymkode: 973a5...169

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.6.2017 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Naboen lever ennå. Siste halve året har han roet seg betraktelig ned, både med daglige og nattlige sysler, og det kommer av at han ikke har helse til å holde på sånn som han gjorde. Han sitter hele dagen på terrassen, sommer som vinter. Røyker og hoster, røyker og hoster. Han har på radio/musikk, men nå er det veldig lavt, jeg tror at våre og andre naboers klager endelig har gått inn, for det er bare en dag i sommer han har spilt høy rockemusikk for hele nabolaget. Hans elskede høyttrykkspyler som han de forrige årene har brukt flere timer daglig fra april til oktober har han ikke brukt en eneste gang i år. Så ting har blitt betraktelig bedre :) Det eneste jeg har å klage på nå er at han ikke gidder å investere i en gressklipper, så han bruker kantklipper til å klippe hele plenen sin, noe som tar omtrent hele dagen. 

Anonymkode: 122f6...236

Hahahaha vet ikke hvorfor denne var så morsom. Jeg ser denne naboen så sykt for meg, huff :fnise:

Anonymkode: a4288...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

:fnise:, men hva er det med sånne folk? Jeg hadde sånne naboer der jeg bodde før. De hadde også prosjekt hver sommer. Garasje, utebod, platting, veranda, trefelling med tilhørende kapping av greiner, maling(akkurat malingen bråkte ikke:)). Og plenklipping, kantklipping osv alle helligdager/ helger. Grrrr! Hva gjør sånne folk forresten når det ikke er flere prosjekt igjen? Flytter og begynner om igjen?

Anonymkode: 5dbbe...a9a

Problemer i parforholdet! Et vanlig tegn på at mannen og kvinnen ikke trives i hverandres selskap: mannen søker ut i hagen og eiendommen for å bygge, fikser, klippe, male og spyle med høyttrykkspyler´n. Kona styrer innendørs eller stikker på shopping. Alt jævla bråket som husbonden igangsetter til naboenes forargrelse handler om en form for flukt. Det er mannens flukt fra parforholdets uutholdelige monotoni. Han må ha prosjekter å holde på med, hvis ikke går han bananas med utroskap og annen faenskap, barna blir skadelidende og fruen begynner på antidepressiva og botox. Ahh...det moderne familielivet! :fnise:

Anonymkode: 04c04...527

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.8.2017 at 2:28 PM, Typomatic said:

Naboen min drikker alltid kaffe på morgenen ute på verandaen gjennom hele året, uansett om det er varmt eller 15 minus ute.. 
Ellers er de ganske normale:):fnise:

 

On 16.8.2017 at 3:13 PM, AnonymBruker said:

Er du min nabo? Tror det er mannen min du beskriver, han børster bort snø og rimfrost fra stolen og setter seg ut med kaffe , hver dag året rundt :fnise:

Anonymkode: 92012...b59

Snakker dere om meg :fnise: elsker mine fredelige morgenminutter før alle er stått opp å kjører starter, rene mindfullness`en :Nikke:

Anonymkode: f5d57...fe8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Våre naboer sitter ute på verandaen hver eneste helg og hører på danseband og drikker rødvin til ca 1-2 på natten. Både fredag og lørdag. Det er et ektepar på rundt 60 år. De har glassvegger rundt terrassen, men de er ikke akkurat lydtette..

Anonymkode: a2e9a...142

Høres ut som de har det kjempekoselig da :) håper jeg og mannen min sitter og koser oss med vin og musikk og prater til langt på natt om 30 år.

.....men kanskje ikke akkurat danseband :fnise:

Anonymkode: 3727b...8ba

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå står jeg og trakter kaffe som skal inntas på verandaen før jeg tar en liten joggetur,en dusj og deretter på jobb:)

Klokka er 04.05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Akkurat nå står jeg og trakter kaffe som skal inntas på verandaen før jeg tar en liten joggetur,en dusj og deretter på jobb:)

Klokka er 04.05

Så du er den rare naboen mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minitroll skrev:

Så du er den rare naboen mener du?

En av flere rare naboer vil jeg heller si. Antar at det er flere enn meg som liker å nyte stillheten på morningen☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2017 den 0.32, Pupperulla skrev:

Jeg leide en kjellerleilighet, husvertene hadde en sønn med downs. Søt og snill gutt på ca 17-18 år. Han pleide å stå utenfor å kikke inn vinduet i stua mi, tror han så TV ,egentlig. Plaget meg ikke , men skremte livet av en kompis som sov over. Gutten sto der med oksygenflaske, sonde, dykkermaske og ninjaturtlesdrakt( med skilpaddeskall😂)

en annen nabo, politimann, kom hjem ,gikk ut av bilen, bøyde seg ned i en sølepytt og skylte ansiktet ! Hvorfor ? Han var 2 m fra huset sitt🙈

En gal dame i nabolaget ,som skrek til alle barna at de var horer og fitter. 

Gammel dame som kjeftet meg ut og skrek at hun ville stappe meg opp i rauhålet til mora mi, for det var der jeg hørte hjemme! Jeg var 8 år og banket på for å selge maiblomster...

 

Han hadde hatt en annen dame i ansiktet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.10.2017 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Høres ut som de har det kjempekoselig da :) håper jeg og mannen min sitter og koser oss med vin og musikk og prater til langt på natt om 30 år.

.....men kanskje ikke akkurat danseband :fnise:

Anonymkode: 3727b...8ba

Voldsomt til kritikk av musikkvalget til folk. Den musikken var jo i når de var unge, så ikke rart at de hører på den.

Anonymkode: 1ae32...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Våre naboer sitter ute på verandaen hver eneste helg og hører på danseband og drikker rødvin til ca 1-2 på natten. Både fredag og lørdag. Det er et ektepar på rundt 60 år. De har glassvegger rundt terrassen, men de er ikke akkurat lydtette..

Anonymkode: a2e9a...142

Breivikblokkene? 

Anonymkode: a6384...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nabo som påstår at det ikke er lov med blomsterkasser på altanen (laget egen tråd om dette tidligere). Hum påstår at det er en avtale mellom alle beboerne at man ikke skal ha det... denne avtalen eksisterer ikke da jeg har sjekket med styret og de andre i oppgangen og de andre oppgangene. 

Mannen hennes skjeller styreformann i borettslaget ut for ting som ingen skjønner hvorfor. Sist ble han skjelt ut fordi "det skjer jo ingenting" i dette borettslaget...

Anonymkode: eb9cf...3fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...