Gå til innhold
Gjest linneawarp

Rare ting naboene dine gjør.

Anbefalte innlegg

Typomatic   8 6
Typomatic

Naboen min drikker alltid kaffe på morgenen ute på verandaen gjennom hele året, uansett om det er varmt eller 15 minus ute.. 
Ellers er de ganske normale:):fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker   4 022 773 6 171 929
AnonymBruker

Tar denne som anonym, siden mange kjente har hørt historien : Bodde tidligere i et nabolag fra 60-tallet, der mange hadde bodd fra det var nybygget, og tydeligvis hatet hverandre gjennom flere tiår. De beskyldte hverandre for de rareste ting, som at en nabo mente at en annen stjal radiosignaler fra henne. To av dem kranglet også veldig om en vegg. Rekkehusene var sakset, og den naboen som hadde ene veggen i front mente den var hennes, mens nabo som hadde del av samme vegg på ene siden mente den veggen var hans. Hun med denne veggen i front var veldig glad i blomster, og hadde et bed langs veggen, samt to krukker hengende på veggen. Veldig pent faktisk. Likevel, en kveld gikk han som også hevdet å eie den veggen løs på dette. Han knuste krukkene og helte ugressmiddel i hele bedet. Sterke saker! Ren vandalisme vil jeg si, men det som var morsomt er at like etter at han gjorde dette begynte det å regne veldig, og hans inngangsparti lå et nivå lenger ned. Så kjemikaliene han hadde helt utover tok turen ned til hans inngang sammen med regnvann, og hele resten av sommeren var det brunt og stygt utenfor hans inngang. Alt gress og alle planter strøk med. Svært fortjent! :fnise:

Men hun var ikke god hun andre heller! Beskyldte meg for å ha stjålet vannet hennes da et lite brukt toalett i kjelleren hennes forkalket tett i avtrekket. For vannstjeling er jo så normalt, og et utbredt problem her i Bergen, hvor det er en slik mangel på vann? :laugh:

Det var GODT å flytte fra dette gale, hatefulle nabolaget! Såvidt jeg har hørt driver de ennå med å beskylde hverandre for de merkeligste ting. Galskap! Men de må jo trives med denne galskapen, siden de blir boende. :laugh:

Anonymkode: 74952...54b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker   4 022 773 6 171 929
AnonymBruker
44 minutter siden, Typomatic skrev:

Naboen min drikker alltid kaffe på morgenen ute på verandaen gjennom hele året, uansett om det er varmt eller 15 minus ute.. 
Ellers er de ganske normale:):fnise:

Er du min nabo? Tror det er mannen min du beskriver, han børster bort snø og rimfrost fra stolen og setter seg ut med kaffe , hver dag året rundt :fnise:

Anonymkode: 92012...b59

• Upvote 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden