Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Solstrålenjeg skrev:

Lite å gjøre da vettu, inviter ho på kaffe <3

Er vel ikke sikkert verken de eller naboen bor der lenger, innlegget er 8 år gammelt...

Anonymkode: 97884...1d6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Solstrålenjeg skrev:

Det er vel greit? Privat eiendom er privat eiendom!

Nå må jeg innrømme at jeg ikke husker hva innlegget du svarer på referer til, men i Norge er det faktisk ikke slik at du uten videre kan nekte folk adgang til eiendommen din.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kara W skrev:

Nå må jeg innrømme at jeg ikke husker hva innlegget du svarer på referer til, men i Norge er det faktisk ikke slik at du uten videre kan nekte folk adgang til eiendommen din.  

At noen stengte av en privat vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2009 den 17.25, Meaty skrev:

Der hvor pappa bor, og jeg vokste opp, er det et snålt par på rundt 40 år. Damen tilbringer masse tid på verandaen, er alltid høylytt og kjefter på gubben som ordner i hagen, vasker bilen, eller hva som helst. Selv om de sitter og spiser på verandaen så kan alle høre hva damen sier. (Dette er snakk om eneboliger i et villastrøk.)

 

En julaften formiddag kom moren til mannen i huset på besøk. Men damen i huset ville ikke slippe henne inn, fordi hun "hadde så mye som måtte ordnes". Da sto svigermoren ute i gårdsplassen og strigråt...

psykopat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min vasker bilen hver dag i sommerhalvåret, hver eneste dag. Han bruker løvblåser på gårdsplassen ca en gang i uken, uansett om det er løv der eller ikke.

Mistenker at han må ut av huset fordi kona er slitsom.

Anonymkode: feb03...7f1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Solstrålenjeg skrev:

psykopat..

Herlighet! Kan du slutte å svare på innlegg som er hundre år gamle???

Anonymkode: 44869...4d9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så rart, men idiotisk.

Bodde i kjellerleilighet og de over hadde en hund som de ga totalt faen i. Husker de var bortreist, men lot bikkja være igjen inni huset. Den bjeffa HELE natta gjennom. Hele tida!! Det var helt sjukt. Endte opp med at jeg sto opp sånn kl 4 og dro inn til byen. Satt på en benk utenfor skolen der jeg studerte til kantinen åpnet så jeg kunne få meg kaffe og frokost. 

 

Anonymkode: 8b858...750

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nabo hos foreldrene mine hata å måke snø :P 

Så de parkerte bare bilen i oppkjørselen til foreldra mine. Husker en gang jeg var hjemme hos de og passet huset alene. Det var ganske sent, eundt 1 på natta, og jeg ventet ingen. Plutselig kommer det en bil som parkerer rett utenfor huset. Jeg blir jo redd! Dette er ikke vanlig!! Hvem faen kommer hit midt på natta? Så ser jeg ei dame gå ut og ned til nabohuset. 

Jeg fortalte det til mora mi, og da var det nok for henne. Naboen hadde gjort det samme flere ganger før, så hu gikk og kjefta på naboen. Senere kunne vi se at naboen begynte å parkere på busstoppet litt lenger oppi veien. 😂😂 alt for å ikke måke innkjørselen!!

Anonymkode: 8b858...750

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet! Kan du slutte å svare på innlegg som er hundre år gamle???

Anonymkode: 44869...4d9

Slutt å svar på innlegg til innlegg som er 100 år gamle :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min vasker bilen hver dag i sommerhalvåret, hver eneste dag. Han bruker løvblåser på gårdsplassen ca en gang i uken, uansett om det er løv der eller ikke.

Mistenker at han må ut av huset fordi kona er slitsom.

Anonymkode: feb03...7f1

Høres ut som min nabo...men han bruker ikke løvblåser, men en vanlig støvsuger!??!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2017 den 1.35, Solstrålenjeg skrev:

Lite å gjøre han og? Inviter ham på kaffe, hold ham med selskap<3

Trur ikkje det er nødvendig å kommentere på alle innlegg. ;) 

Anonymkode: 5544c...eb8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Komme i form.

Snakker så høyt i tlf at hele nabolaget hører hva hun sier.

Blir sliten i ørene av det.🤓🤔

Endret av Komme i form.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, May 30, 2017 den 7.30, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke så rart, men idiotisk.

Bodde i kjellerleilighet og de over hadde en hund som de ga totalt faen i. Husker de var bortreist, men lot bikkja være igjen inni huset. Den bjeffa HELE natta gjennom. Hele tida!! Det var helt sjukt. Endte opp med at jeg sto opp sånn kl 4 og dro inn til byen. Satt på en benk utenfor skolen der jeg studerte til kantinen åpnet så jeg kunne få meg kaffe og frokost. 

 

Anonymkode: 8b858...750

Kontaktet du ikke politi?  Det er ulovelig å reise fra hunden over lengre tid.

Anonymkode: cbf28...53d

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av mine naboer setter stadig søpla si utenfor døren, ser dem står der på morgenen når jeg skal på jobb. Har aldri skjønt hva som er greia med det. Har de kanskje et håp om at den skal forsvinne av seg selv, eller at noen andre skal kaste det for dem? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboen innbiller seg plutselig at han bor på gård og har anskaffet både geiter, høner og en haug kaniner. Altså, hæ? Midt i et boligfelt! Ikke har han særlig stor hage engang, lukter dårlig dyrevelferd.. og for et spetakkel!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåring i nabohuset som klokka tre om natta hopper på trampoline med venner, hyler og roper. Samt (De voksne) slipper ut bikkja (sånn liten lodden tøffel) i 23-tida, og den står der og bjeffer til de slipper den inn rundt 01.00. Ja, jeg har gitt beskjed. Det går bare ikke inn. Nå flytter jeg snart, heldigvis. De blir ikke savna.

Anonymkode: 0ba1e...8d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 17.34, HanneBenny skrev:

Flere av mine naboer setter stadig søpla si utenfor døren, ser dem står der på morgenen når jeg skal på jobb. Har aldri skjønt hva som er greia med det. Har de kanskje et håp om at den skal forsvinne av seg selv, eller at noen andre skal kaste det for dem? :P

Det er vel ikke så uvanlig å sette den klar for kasting når den er full nok til å byttes ut. Så lenge den er borte i løpet av den neste dagen ser jeg egentlig ikke hva som er rart med det. 

Anonymkode: ba245...f6b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25/06/2017 den 16.34, HanneBenny skrev:

Flere av mine naboer setter stadig søpla si utenfor døren, ser dem står der på morgenen når jeg skal på jobb. Har aldri skjønt hva som er greia med det. Har de kanskje et håp om at den skal forsvinne av seg selv, eller at noen andre skal kaste det for dem? :P

Er ikke dette vanlig? Med mindre man bor i blokk kanskje...

Anonymkode: 5e37b...de2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...