Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sniker. Min forrige nabo gikk en del ute om natta og nektet for det etterpå. :P Det får han jo bare gjøre, men sånn sneik han mye. 

Også solgte han bildeler til folk. Litt rart. 

Anonymkode: 42b59...1d0

Hva er det som er rart med det? :klo:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.5.2017 den 13.41, UnderCover skrev:

Et bilde sier mer enn 1000 ord:Screenshot_2017-05-03-13-38-08.thumb.png.0d8ae40edc270234672c683487de8705.png

Ps: Om du leser her kjære nabo, så liker jeg deg best av naboene uansett 😊😊

😳😳😳 det er det værste jeg har sett!!! Fyyyyyyyyu faen så kvalme! 

Og dette er de du liker best??😑😑😑😑

Anonymkode: c841a...ede

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra...

Den nye naboen har visst både karaokemaskin og trommersett... :edie::frkk:

Og hva er greia med å spytte snørrklyser på fellesplen? 

Anonymkode: 5544c...eb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hurra...

Den nye naboen har visst både karaokemaskin og trommersett... :edie::frkk:

Og hva er greia med å spytte snørrklyser på fellesplen? 

Anonymkode: 5544c...eb8

Bor vi samme sted? Han snakker i karaokemaskina og later som om han holder stand up show også.

Vi har og ett par som nabo som har en bitteliten pomeran hund. Mannen i foeholdet har tattiser og går ut med bikkja uten å ha den i bånd og bruker fellesarealet som hundetoalett. Det pisses og bæsjes til den store gullmedalje. Den stakkars bikkja får ikke skikkelige lufteturer fordi mannen er mest opptatt av å røyke og ruse seg.

Anonymkode: 9a085...c69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

😳😳😳 det er det værste jeg har sett!!! Fyyyyyyyyu faen så kvalme! 

Og dette er de du liker best??😑😑😑😑

Anonymkode: c841a...ede

Ja, faktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi er 4 leiligheter som deler balkong. Den ene familien består av mor, far og 4 unger som forøvrig er noen ordentlige DRITTunger. Vræler og skriker fra tidlig morgen til (alt for sent) på kveld. 

Når det var finvær litt tidligere i mai satt jeg på balkongen og så kom han faren med en fotfil å begynte å file fotsålene sine så støvskya fløy. Ble så kvalm at jeg gikk inn. Når jeg og venninna mi skulle ta oss et glass vin der ute samme kveld lå det et hvitt lag med fot-parmesan på gulvet der han hadde sitti tidligere på dagen å filt seg :spy: ÆSJ!!!!!!!! hvem gjør sånt! kunne vel i det minste ryddet opp etter seg

Anonymkode: 691f8...bc9

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerdattera til mormor... Hun bodde i samme gata som mormor, og huset hennes var rett ovenfor mormor sitt hus.

Vel denne dama var mildt sagt noe for seg selv. Hun pleide ofte å stå døgnet rundt i stuevinduet og se mot huset til mormor, for å observere hva som foregikk: Hun var veldig nysgjerrig på hvem, hva og hvorfor. En gang fikk hun sønnen sin til å kaste en stor stein på vinduet til mormor slik at det knuste. En annen gang drev kasta hun møkkete vann over veien mot mormors hus, og en annen gang der igjen brente hun et egg og la det brennende egget i oppkjørselen til mormor. Altså, lista er lang.

Sykeste dama noen sinne. Hun er overtroisk og driver med trolldom og siden hun hata tanta mi som da bodde hjemme med mormor, tok hun all den svarte trolldommen og kasta det bokstavelig talt over veien. Ikke rart tanta mi nærmest rømte etter år med en sinnsgal dame i nabolaget. Ingen i familienforstår hvordan onkel fortsatt holder ut med den dama. Hun er splin splitta gæren

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var student og bodde i kollektiv, var det en jente som bodde sammen med meg og 2 andre jenter. Vi var bare 15 og 16 år på dette tidspunktet, og gikk 1 året på videregående.

Denne jenta brukte få besøk av en mann, som vi alle trodde var hennes far, han var jo gammel og grå i håret. Vi stusset veldig på hvorfor de flirte sånn inne på soverommet, og en dag hørte vi lyder - voksne lyder. Det visste seg at de var kjærester, dette syns vi alle var veldig kvalmt og vi forstod ikke helt hvorfor de var sammen, mannen var i midten av førti årene. Når jeg tenker tilbake på dette i ettertid, så var det jo faktisk et ulovlig forhold mht at hun faktisk var under 16 år.

Det ble en stor sak, fordi jeg og de andre jentene reagerte såpass på dette forholdet, vi likte ikke at de brukte felles dusjen vår heller, de skjedde uhumskheter der inne. Så det endte med at hun flyttet derifra, jeg har verken hørt eller sett noe til henne på 15 år. Men håper nå det gikk bra med henne.

Anonymkode: 0fd4b...d3e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var student og bodde i kollektiv, var det en jente som bodde sammen med meg og 2 andre jenter. Vi var bare 15 og 16 år på dette tidspunktet, og gikk 1 året på videregående.

Denne jenta brukte få besøk av en mann, som vi alle trodde var hennes far, han var jo gammel og grå i håret. Vi stusset veldig på hvorfor de flirte sånn inne på soverommet, og en dag hørte vi lyder - voksne lyder. Det visste seg at de var kjærester, dette syns vi alle var veldig kvalmt og vi forstod ikke helt hvorfor de var sammen, mannen var i midten av førti årene. Når jeg tenker tilbake på dette i ettertid, så var det jo faktisk et ulovlig forhold mht at hun faktisk var under 16 år.

Det ble en stor sak, fordi jeg og de andre jentene reagerte såpass på dette forholdet, vi likte ikke at de brukte felles dusjen vår heller, de skjedde uhumskheter der inne. Så det endte med at hun flyttet derifra, jeg har verken hørt eller sett noe til henne på 15 år. Men håper nå det gikk bra med henne.

Anonymkode: 0fd4b...d3e

Æsj. Denne gamle grisen trodde sikkert han hadde skutt gullfuglen med å få seg så ung kjæreste som han kunne rote med uten at disse forferdelig foreldrene hennes kunne oppdage det :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på venninna mi og kollektivet der. De var 4 jenter, ingen var venninner fra før men var rolige morsomme jenter som respekterte hverandre og hadde det fint sammen. 4 kjernejenter, kan man si. 

Da den ene kjernejenta flytta tik utlandet så fikk de heldigvis inn en ny kjernejente. Stødig og morsom. Fast jobb, bil og alt på stell.

Hun betalte ikke depositum, siden de stolte på henne. Betalte husleier for 2 måneder, men så stoppet innbetalingene. De 3 andre begynte å snakke sammen, og fant ut at de måtte gjøre noe. Men jenta åpnet ikke når de banket på. Hun sov på dagene siden hun jobbet på nettene. 

Etter 2 måneder med å forsøke å kontakte henne på mail, sms og dundring på døra, så fikk de huseier til å komme og låse opp døra til rommet hennes. 

Det var TUSENvis av flasker der inne. Ølflaske, vinflasker, spritflasker osv! 

Alle klærne hennes var der, mens alt av verdisaker var borte. Ingen vet til den dag hva som skjedde med denne jenta.

Anonymkode: 5544c...eb8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Når jeg var liten bodde vi under en gammel dame som var veldig grei men litt merkelig. En gang vi var på ferie lot vi en venn passe kattene. Da hadde plutselig den eldre damen skjelt ut vennen fordi "han måtte slippe ut barna han holdt fanger i kjelleren, da de skrek om natten"! (Hennes hus og hennes kjeller btw)

Hun klagde også mye på at vi støvsuge ol på natten, selvom vi ALDRI gjorde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cicero

Har en innvandrerfamilie i nabohuset som roper til hverandre konstant og lager skikkelig illeluktende mat. Jeg er ikke så veldig prippen på verken lyd eller lukt, men særlig lukta er faktisk veldig ille! Nå som jeg er gravid er det helt uutholdelig når de lager mat, det er en sånn skikkelig sterk krydderlukt som sprer seg utover hele nabolaget og ikke går vekk på flere timer. Med det fine været i det siste har de også vinduene på fullt gap døgnet rundt, så vi naboene får høre ALT de sier (roper) til hverandre.

De har en datter på rundt 12-13 år som jeg tror har begynt på en litt rebelsk fase, for det er konstant krangling og kjefting med henne. De snakker på et annet språk så jeg får ikke med meg hva det dreier seg om, men de virker rimelig forbanna og det ender alltid opp med at hun hylgråter og skriker til dem. Sendte mannen bort for å se at det faktisk gikk bra med henne og da var faren plutselig smørblid og overhøflig, til tross for at han et halvt minutt før hadde brølt så høyt han bare kunne til den stakkars jenta... Uff, jeg har helt vondt av henne, men hun virker glad og fornøyd når jeg ser henne utenfor huset, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, May 10, 2017 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Hurra...

Den nye naboen har visst både karaokemaskin og trommersett... :edie::frkk:

Og hva er greia med å spyttSputtee snørrklyser på fellesplen? 

Anonymkode: 5544c...eb8

Spytte snørrklyser offentlig burde vært bøtelagt! Utrolig ulekkert!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Wednesday, May 10, 2017 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Hurra...

Den nye naboen har visst både karaokemaskin og trommersett... :edie::frkk:

Og hva er greia med å spyttSputtee snørrklyser på fellesplen? 

Anonymkode: 5544c...eb8

Spytte snørrklyser offentlig burde vært bøtelagt! Utrolig ulekkert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kom min kjære kristne nabo på døra igjen.. (Har skrevet om henne tidligere, da hun var overbevist om at Jesus hadde returnert. Det er nok noen ulovlige stoffer inn i bildet) Hun ringte på, klokken var rundt 00 så jeg var veeldig skeptisk til å åpne, men tenkte å sjekke hva hun ville. Åpnet døra, der står hun i morgenkåpa MED pelskåpe utenpå og sjokkrosa lue. "Har du sett han??" spurte hun. "Hæ, sett hvem? Har mannen din forsvunnet??" sa jeg skikkelig sjokkert. "Gud. Den allmektige. Han er her, han er her!" sa hun med stor innlevelse og veiva med armene slik at det var like før hun klasket til meg. Jeg sa bare at det var jo koselig, men at jeg lå og sov og hadde gjerne kunne tenke meg å fortsette med dette. Gikk opp i vinduet å så på henne når hun gikk, da var hun på vei til min andre nabo.. Jaja, hun skal ha for å spre budskapet!! Naboer altså.:bond:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2009 den 5.03, Huldriél skrev:

Damen i etg over oss i blokka, står alltid å titter ut på parkeringen. Vi bor i 1. og hun i 2 i en lav blokk, og like fullt stod hun en dag og tittet på meg med kikkert midt i vinduet sitt. Når vi kom inn i oppgangen gikk hun og låste opp døren for å følge med på oss i gangen. Utrolig!

Samme damen skrur gjerne radioen med trekkspillmusikk på fullt rundt kl. 06.00 hver morgen på rommet over soverommet våres. Nytter ikke å sove lenge på en fridag her nei.

Lite å gjøre da vettu, inviter ho på kaffe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.6.2009 den 13.14, Gjest Kråkaa skrev:

 

Har opplevd nesten likedan. De stengte av veien med bom. Mente de eide veien og ville ikke ha trafikk der.

Det er vel greit? Privat eiendom er privat eiendom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2009 den 13.42, babord skrev:

Naboen (huseieren) min er helt umulig å blir kvitt hvis du først begynner å snakke med han! En gang kom samboeren min for sent på jobb fordi mannen plapra sånn, og bare fortsatte å snakke når han sa han måtte gå..

 

I tillegg så drikker han seg full og krangler med tenåringsnaboene over gaten..(dette er en mann på 60 +)

Lite å gjøre han og? Inviter ham på kaffe, hold ham med selskap<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater

Her var det mye god inspirasjon. Når jeg blir pensjonist skal jeg også bli en sånn grinebiter av en nabo. Tråden er herved lagret for fremtidig bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2009 den 9.44, HelloKjersti skrev:

Vi har en nabo som følger veldig nøye med på hva som skjer, og kommenterer både det ene og det andre.

 

Det toppet seg litt for meg da hun på 17. mai ringe på døra og lurte på om mannen min kunne hjelpe henne med å montere gassgrillen hennes. Siden hun hadde sett at vi også hadde fått oss gassgrill, så mente hun at han sikkert var i stand til å fikse hennes også.

Hun har lite å gjøre, inviter ho på middag:)? Og er det så ille hun spør om hjelp med gassgrillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...