Gå til innhold

Det tredje øyet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, jeg så fra episode 5 ca, mamma syns den var SÅ spennende. Vi gjorde et lite eksperiment før starten av siste episode, jeg hadde sagt om og om igjen at jeg følte jeg visste hvem morderen var. Og jaggu mei så hadde jeg rett! Jakob, som ble beskyttet av moren. Er det da man innser at man har sett for mange krimserier i sitt liv? ;)

Anyway, en sjeldent GOD norsk serie. Engasjerende, spennende og vel-produsert. Morderen var heller ikke åpenbar, selv om magefølelsen min fikk rett. Fikk heller ikke følelsen av at den prøvde å være "ditt eller datt", overpretensiøs, eller "hyper-kul" som jeg har fått når jeg har gitt andre, norske serier en sjanse.

Følger nok absolutt med på sesong 2 :D Mari blir kidnappet kan det jo se ut til ;)

Synd sesong 2 ikke kommer før høsten neste år eller våren 2016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd sesong 2 ikke kommer før høsten neste år eller våren 2016

Er det bekreftet at det kommer en sesong 2?

Anonymous poster hash: bfdb2...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Er det bekreftet at det kommer en sesong 2? Anonymous poster hash: bfdb2...76f

Ja. Bekreftet av tv2 via mail:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo lagt opp til at det kommer en sesong til med Viggos siste drøm. Leste at det blir en rød tråd gjennom neste sesong også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Han er visst en synsk etterforsker har jeg lest. Tror dere jakob eller mora hans dukker opp i neste sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Caroline91

Jeg følger med :) Og jeg likte den! Litt uvant at ikke hver sak løses etter hver episode, som i første sesong. Men, alt i alt veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg gidder iallefall ikke å følge med på dette programmet.

 Jeg synes rett og slett at dette ikke er noe særlig spennende.

 Men hver sin smak, antar jeg...

Anonymkode: 44fbc...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk denne sesongen er hakket mer spennende enn forrige sesong. I sesong 1 var jo hver episode avsluttende, selv om Christina var den røde tråden gjennom alle episodene, men jeg liker bedre serier hvor episodene bygger på hverandre slik de gjør i denne sesongen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir forresten litt irritert på meg selv over at jeg faktisk liker Sofie, når hun egentlig bare har vært teit mot Viggo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig poenget med den sexscenen? Jeg ble helt forstyrret av den. Lurer på hva den har å si for den videre handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
13 minutter siden, Sol79 skrev:

Hva var egentlig poenget med den sexscenen? Jeg ble helt forstyrret av den. Lurer på hva den har å si for den videre handlingen.

Samme grunn som i alle andre serier og filmer med sex scener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig i det. Syns det var på kanten til sykt. Usikker på om det skulle være humoristisk siden det ikke er humoristiske stikk i Det tredje øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...