Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

har sååå mange flaue sånne episoder, men skal skrive den fra sist helg! er en jeg holder litt på med, og var tydeligvis innmari desperat den kvelden. her er samtalen: Jeg : Ute? :D Han: nei, har akkurat kommet hjem fra jobb jeg :/ Jeg: åååååja :/ Han: du er ute skjønner jeg? :-) Jeg: jaa :O ikke noen? Han: ikke noen hva? :/ hehe Jeg: hahaha, skrev feil.Jeg: kan jeh få en klemvJeg: eller du kan henge meg :D Han: nå er jeg ikke helt med her du? :/Han: er alt bra med deg kjære? Meg: ksn du ha beføl? Han: kan ikke si jeg skjønte det heller :/ noe jeg kan hjelpe deg meg? Meg: møte meg? på shell Han: hehe, kan jeg vell :-) Meg: er jer :D huff, aner ikke helt hva jeg tenkte på.. og rart han faktisk gadd å svare. møtte meg gjorde han også. jaja. ikke den værste historien min, men var den jeg hadde :-) Anonymous poster hash: 025e4...bf9

Denne her var jo bare søt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte melding til kjørelæreren min der det stod noe sånt som "Jeg er så sinnsykt kåt på deg akkurat nå, skulle ønske du var her *navnet hans*. Hadde tatt deg lett!"

Da jeg våknet hadde jeg jo glemt hele greia, men fått svar tilbake at han ville ha meg også, og inviterte meg på besøk en kveld..

Jeg ble jo kjempeflau, men det endte godt! ;)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreskolelærern fikk gjennomgå her også.. Problemet var bare at han var i et forhold, med en fyr :huh: Kleint å møte opp på time etterpå :klaske:

Har også sendt noe som lignet på gammelgresk til pappa siden han hadde sagt han kunne hente meg på fest.. Han hadde bare tatt sjansen på at jeg var full nok, kjørt til festen å lempa meg i bilen. Guud så stolt han må ha vært av datteren sin der jeg hang ut av bilen å ropte på elgen... :blink:



Anonymous poster hash: d19f9...d7b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg ELSKER dere jenter og gutter på KG! Får meg alltid en latter her! ALDRI slutt å drikk sier jeg bare :skratte::skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de jeg kommer på:

Sendte meld til min nabo (som er 20 år eldre) at han var en drittsekk for noe uskyldige greier han ikke visste om. Stakkaren skjønte ingenting.. Fikk en meld dagen etter at han håpa han enda var en god nabo og om det gikk bra med meg.

Sendte gruppemeldig til noen gutter jeg hadde møtt på ferie, hadde altså hengt EN kveld, og skrev noe ala "HAHAHA nå hører jeg på den sangen vi hørte på, fy FAEN jeg savner dere" osv. Alle hadde sett den men ingen svarte. Sendte da sangen fra youtube 2 ganger, for da kom vel de til å savne meg også. Not.

Ringte han jeg var forelska i med skjult nr å snakka med forvridd stemme hele samtalen, men før jeg la på sa han navnet mitt. Off som jeg holder på til tider :S

Anonymous poster hash: 486a5...942

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke melding, men skrevet laaangt til flørten om hvor mye jeg likte han og håpet han gjorde det samme. Tror jeg skrev noe om fremtidsplaner osv også, uff, hehe. Kysset også brevet med leppestift og skrev noe a la: skulle ønske det var deg. Hadde også parfymert brevet dersom mulig, hehe. Ble sikkert bra underholdning på festen vi begge var på. :hjerte:

Anonymous poster hash: af873...948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang sovepiller. Jeg tok sovepillene mine og skulle bare lese overskriftene i vg før jeg gikk til sengs. Der var det en overskrift som tydeligvis gjorde meg eitrande forbanna. Sendte derfor en mail til senter parti og en mail til partilederen i senterpartiet. En stygg mail med masse gloser, og masse setninger med så mye skrivefeil at det ikke gikk ann å forstå det oprinnelige ordet. Tenkte egentlig jeg skulle sende en seriøs mail, men tviler sterkt på at det ble oppfattet som seriøst, om innholde ble oppfattet i det hele tatt da:P



Anonymous poster hash: fb312...1c4
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev en ny teit fyllemelding i natt :vetikke:

Denne gangen var det til en ex knullekompis som jeg VIRKELIG ikke bør ha kontakt med. Ikke bra for meg. :sjokkert: skrev heldigvis ikke noe flaut eller sært, men han svarte i en særdeles flørtende tone hehe, ble desverre noen meldinger frem og tilbake... så nå ligger jeg her med angsten min og nærmest venter på at han skal ta kontakt. Håper han lar meg være :plystre:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en som etterhvert bare tok masse avstand fra meg. Jeg var tålmodig og prøvde å prate, prøve, snakke, osv.. så en kveld rant tålmodigheten parallellt ut med alkoholen som rant inn.

- Jeg vil vite det om du elsker meg og vil være sammen med meg. ( startet med noe lunde forståelig norsk)

- Jeg fortejnere et savr fra deg!!! ( en times tid senere.. )

- Jge har ike kastete vekkk flee måndere av mitt liv m deg og du ikkke svare meg!!!! svaaaaas meg!! ( god stund senere)

Og finalen - DE ES SLUUUUUUUUUUTT, JGE HATR DEG!!

Han svarte aldri på noe, forholdet bare rant ut i sanden etter det.



Anonymous poster hash: b95f3...b8a
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev en ny teit fyllemelding i natt :vetikke:

Denne gangen var det til en ex knullekompis som jeg VIRKELIG ikke bør ha kontakt med. Ikke bra for meg. :sjokkert: skrev heldigvis ikke noe flaut eller sært, men han svarte i en særdeles flørtende tone hehe, ble desverre noen meldinger frem og tilbake... så nå ligger jeg her med angsten min og nærmest venter på at han skal ta kontakt. Håper han lar meg være :plystre:

Om du ikke bør ha kontakt med han så gjør du det enkelt og greit og blokkerer nummeret hans. Det er veldig lurt. De fleste smarttelefoner har mulighet for å svarteliste nummer fra både sms og anrop, men dersom den ikke har en sånn funksjon så laster du bare ned en app. Søk på blacklist eller svarteliste eller blokkere nummer i appstore/play. Det er enkelt og personen du svartelister vil ikke få beskjed om at han/hun er blokkert så det trenger du ikke å tenke på.

Anonymous poster hash: bb232...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste jeg har gjort var meldingene jeg sendte til en fyr jeg hadde rota litt med (men vi hadde ikke hatt sex enda), jeg var latterlig betatt av han, syntes han var grisedeilig og var hypp på å få han til sengs så fort som mulig for jeg var rett og slett sykt kåt på han. Normalt er jeg ganske prippen og er ikke den som hopper til sengs med noen så fort eller byr meg frem sånn... men han gjorde meg helt spinnvill og jeg sendte han meldinger som "hei. kontakt meg snart hvis du er hypp på å få deg noe;);););););)" og "er du ute? jeg har lyst på deg. NÅ. "

Grusomt flaut:/ og spesielt siden den ene gangen jeg endelig fikk han til sengs så fikk han den ikke opp og jeg ble liggende å grine (jeg var pissfull.. og grein fordi jeg var kåt og ikke fikk meg noe, mens han trodde jeg grein fordi han ikke fikk den opp).

Hørte aldri noe mer fra han etter det.

Anonymous poster hash: e4fab...665

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte xen etter at jeg kom hjem fra byen, sørpa full. Dagen etterpå fikk jeg en sms der det sto "Jeg forsto nesten ingenting av det du sa i natt, men håper du sov godt ;) " Jeg husker ikke at jeg "snakket" med han :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe kleint i ettertid, men der og da - jepp! Var på vors hos ei venninne og jeg skulle komme meg videre til fest i byen, og sendte melding til en fyr jeg hadde vært på 2 dater med for flere år siden, som jeg hadde ditchet for en annen fyr. Så han hentet meg, selv om jeg ikke husker så mye, husker jeg at vi kjørte rundt overalt i 4-5 timer midt på natten og pratet om alt og ingenting! Kom meg ikke til festen da... Heller en fin fyllehistorie, da vi har vært sammen i 2 år nå og er forlovet :-)



Anonymous poster hash: 11287...8a7
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: Hahahahaha, åh herregud, dette er priceless!

Det var ikke en melding akkurat, men bestekompisen min fortalte meg dagen derpå at han hadde vært ute på byen og blitt så heidundrande sulten - så han hadde gått inn på McDonalds og visstnok ropt at "burgers on me!" med intensjonen at han skulle spandere burgere på alle som var der.

Da han våknet dagen etter, fant han tre cheeseburgere i lomma, og en i underbuksa...!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være så lite A4 at jeg ikke har slike fyllehistorier.

Så hvorfor følte du for å skrive et innlegg i denne tråden? Den heter "Pinlige fyllemeldinger..Del deres historier! :) " Ikke "Tråden for oss som aldri har gjort noe dumt i fylla" eller "Tråden for oss som aldri har vært beruset".

;)

Anonymous poster hash: e4fab...665

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Serr hvorfor vil du ikke ha pu$$y"

"Finn et passende tidspunkt, gror spindelvev i musa snart"

"Jeg vil bare kose, er ute etter noe mer seriøst enn sex"

"Kan ligge men er ikke i stand til å pule i denne formen her"

Jess, det var denne helgen. Er ganske sjarmerende, stakkars pulekompisene får gjennomgå (kan legge til at dette var til fire forskjellige. Nr 3 er min favoritt). Ganske glad for at jeg ikke får til å se dritten jeg sender på Snapchat.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...