Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ang. tekstTV, så er det jo greit for mennesker med hørselshemming, så tviler på at de fjerner det med det første. Håper ikke det, ihvertfall, for dem det gjelder :-)

Jeg har ikke sett den reklamefilmen på TV. Av ren nysgjerrighet: husker du tilfeldigvis hvilken kanal den gikk på?

Du har ett poeng, tenkte ikke på det :)

Tror reklamen gikk på Tv2, de kopierte scenen fra Charlies sjokoladefabrikk med guttungen som fant en gullbillett i en sjokolade.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangla en bit av sjokoladen min. Jævla Freia. Jeg betalte for hele, jeg vil ha den tilbake.

Hevet øyebrynet litt når jeg så det var en bit som mangla, men så jo fort at det var pga en konkurranse av noe slag. Men det mangla en bit, not cool buddy.

:fnise:

Fy faen så irriterende de som klager på den manglende ruta i sjokoladen er.. Ærlig talt, er det ingen som kan lese? Det er jo like mye sjokolade i plata likevel -.-

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så irriterende de som klager på den manglende ruta i sjokoladen er.. Ærlig talt, er det ingen som kan lese? Det er jo like mye sjokolade i plata likevel -.-

Det var igrunn ment på en litt morsom måte :P Men det var ikke akkurat det smarteste freia har funnet på tror jeg :) Burde kanskje vært litt mer synlig så folk faktisk skjønte at det var en konkurranse, og ikke at det hadde forsvunnet en bit av sjokoladen på magisk vis :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så irriterende de som klager på den manglende ruta i sjokoladen er.. Ærlig talt, er det ingen som kan lese? Det er jo like mye sjokolade i plata likevel -.-

Enig! Fader jeg ble helt svett av å titte innom siden til Freia. Hva feiler det folk?? Bruk øya :briller:

Tittet innom meny og fant denne:

"Nå kommer solen hurra,men da får alle som står i kassen på Meny i Rygge solen i øynene,da er det vankelig å se betjenningen i kassen,og betjennigen slitter med å se kundene.Solskjerming må til.Da blir alle fornøyde."

Den var jo nesten koselig da, hyggelig med omtenksomme kunder :fnise:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toro Lasagne sto i mikroovnen, men den begynte aldri å pipe. Hørte bare et smell, og innsiden av ovnen hadde fått "fregner". Plasten gikk opp i sømmen på en måte ... Kjøpte den nyttårsaften med siste forbruksdag 21.1. 2014.

:fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Statoil; der var kroken på døra for oss. Dere sier gang etter gang at dere videreutvikler koppen og at det kommer ny, men at dere ikke klarer det så raskt som vi ønsker. Vi presiserte tilbake gang etter gang at vi skjønte det- og at vi foreløpig kun ønsket å få lov til å bruke den gamle mens vi ventet på den nye. Vi opplevde gang etter gang å få samme intetsigende svar fra Statoil.

Nå er det slutt; flere tiår som kunder med to biler og til dels stort månedlig forbruk er over. Nå går vi andre steder. Men vi kommer fortsatt til å være "pain in the ass" på nettet.......

Å et bilde av statoilkorte som var klipt opp

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten sine sider er underholdende... Endel klager som sikkert er helt på sin plass, endel kjefting basert på at folk antar ting de strengt tatt ikke har noe forutsetning for, og endel som bare er usaklig. Og noen som bare er snåle. F.eks. denne:

Eg vewntar medisiner i dag,postbilen kjærte rett forbi.. Kan eg fdå telefonnr. til den som kjører [sted] osv. Såg det var [fult navn]

så mye feil i tre små setninger...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei! Er X nedlagt? Ser det er mørkt i lokalet på vanlige åpningstider og flagget har hengt som ei fillerye i noen trær i noen mnd nå. Ser ut som det står dårlig til for tiden."

:lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra VG på Facebook:

Bilde av Dæhli som holder på magen til Høgmo.

Kommentar: "Når jeg ser på bildet...så ser det nesten ut som Høgmo og unge Dæhli venter barn sammen"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG Facebook skriver:

"Marion Ravn får oppfylt en gammel drøm når hun spiller i musikalfilmen «Ta meg med». Men hun måtte forsake noe for å få det til. ... Derfor solte ikke Marion Ravn seg sommeren 2013."

Kommentar:

"Hun kan vel bare sole seg hun? Solstrålene trenger seg ikke igjennom sparkel og 7 lag med sminke likevel"

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine innlegg

Det er en knapp øverst til høyre som heter "legg til favoritt", da får du den på mine innlegg :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en knapp øverst til høyre som heter "legg til favoritt", da får du den på mine innlegg :)

Takk, jeg har tydeligvis vært borte ganske lenge fra KG. Takk for tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TextTV-mannen er tilbake!

"Kjære NORGES STØRSTE SPORTSREDAKSJON!!! Siden jeg er nødt til å betale NRK-lisens, kan jeg ikke da få i det minste få LITT service igjen for pengene angående NRK TextTV? Dere klarer jo ikke oppdatere noe som helst lenger. Ikke er dere ferdige med OL heller.. Please ansett noen som KAN service da!!!!!!!!!!"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha! Ler meg ihjel av denne tråden. Kommentarfelt fra hverdagsfolket har lenge moret meg! Innmari provoserende og morsomt på samme tid!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Statoil Fuel & Retail Norge.
Jeg er en av de menneskene som av og til velger å sove verdifulle 5-10 minutter ekstra om morgenen. Som i natt når min kjære forkjølte datter på 1 år tilgodeså sin far med 3 timer søvn.
Slike morgener er det siste jeg tenker på å smøre med meg matpakke på jobb.
Slike morgener er det godt å ha Statoil. Når det nærmer seg lunsj er det (oftere enn jeg liker å tenke på) greit å svippe innom en av Statoilstasjonene her i Bergen og fylle opp koppen med det oransje lokket og kjøpe seg noe mat.
Favoritten min er blitt "Made to go" matpakke med 3 skiver (egg m/majones, oksekarbonade m/løk og salami).
Sunnere enn solo-boller men dyrere enn "wiener-for-en10'er".
Å åpne matpakken er blitt et lite høydepunkt i dagen.
Men idag ble jeg skuffet...
Første og øverste skiven griner mot meg når jeg fjerner mellomleggspapiret. KUN tre eggeskiver?!? (de to små eggeskivene uten gult i teller ikke..)
Dere mener selv dere er best på
Tifredshet innen Servicehandelen.
Jeg er ihvertfall ikke helt tilfreds med dagens matpakke. Hva har dere tenkt å gjøre med dette?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motehus.no har iallefall kommentarfelt på hver eneste nyhet omhandlende "hvorfor tar dere bare inn onesize?", "fine klær, men jævla surt at dere bare har str xxs i alt", "får man kroppene med på kjøpet også?" og ikke minst "verden består ikke av barbiedukker, kom dere ut av bobla dere lever i så kanskje dere skjønner noe!"

:P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva har dere tenkt å gjøre med dette?"

Kunders favorittsetning det der, som om alt de har sagt er korrekt kun fordi de slenger på de åtte ordene på slutten.

"Var på Rema 1000 Leknes å kjøpte meg en melkesjokolade til nesten 40 kr, lite viste jeg at den manglet en bit sjokolade ! Ikke fikk jeg åpnet safen deres ned koden heller, så føler mg snytt for en bit melkesjokolade og lurer på hva dere vil gjøre med dette, for jeg har jo betalt for 200g som det står på papiret".

"I dag var jeg og min nivø i butikken og kjøpte en freia melkesjokolade 200g. gleden var stor når vi så den manglet en rute. vi gikk da hjem med store for forhåpninger. Men når vi da åpnet den så

Manglet det en rute vi leste derfor på papiret bak og registrerte koden.

Men der fikk vi beskjed om at vi beklageligvis ikke hadde vunnet en av de 3 rutene i gull til en verdi av 60.000 kr.

Men da manglet vi en rute med sjokolade og vi vant ikke. men da er denne sjokoladen ikke 200g lengere. og et ufullstendig produkt og dette vil si at jeg betalte mere for en vare en hva jeg egentlig skulle ha gjordt. Og det burde vere en kompansasjon av dette produkte for det er ufullstendig."

"Uansett så synes jeg at når man finner en sånn sjokolade burde det ihvertfall være en trøstepremie. Ikke bare "beklager men du har ikke vunnet".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...