Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Gratulerer som tenåringsmor! :hoppe:

Selvfølgelig har ikke du blitt noe eldre, tykkere eller endret - hvorfor skulle du blitt det når ikke vi andre blir det? :klo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenåring? Jammen... *skjønner meg ikke helt på dette med tid og relativitet og sånt* *blånn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette med tid.... Jeg vet at når det store KG-eventyret begynte, så var jeg i permisjon med minstegull. Hun blir 11 år i oktober. :daane: 

(Noen sier også at jeg blir 40 i år, men jeg nekter plent til det motsatte er bevist. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben hos meg står tiden stille - elevene er alltid like gamle. Ergo må jo jeg være det også...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Daria skrev:

På jobben hos meg står tiden stille - elevene er alltid like gamle. Ergo må jo jeg være det også...

Sjølvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daria skrev:

På jobben hos meg står tiden stille - elevene er alltid like gamle. Ergo må jo jeg være det også...

Du er veldig heldig med jobben din slik. For det er helt logisk at du også står stille i alder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere uke med konstant underbemanning på jobb, så er vi i dag litt for mange på jobb. Dvs... jeg har ikke kjempe mye å gjøre på, så jeg sitter her og surfer da. :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege ja.... burde jo få bestilt time jeg også. Mistet en bit av en tann i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Skravla skrev:

Tannlege ja.... burde jo få bestilt time jeg også. Mistet en bit av en tann i ferien.

Jeg også. Eller det er vel ei fylling som datt ut. Og siden jeg skal på ferie til helgen så turde jeg ikke å vente med tannlegetimen. Ellers hadde jeg nok latt det gå lenger tid, for det er noe av det verste jeg gjør og jeg har grudd meg til timen siden mandag. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tann må bekrones så lommeboken foretrekker at jeg venter litt. Kjenner jeg tannlegen min rett så er vel en innkalling rett rundt hjørnet også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.7.2016 at 11.04, Skravla skrev:

Min tann må bekrones så lommeboken foretrekker at jeg venter litt. Kjenner jeg tannlegen min rett så er vel en innkalling rett rundt hjørnet også. :ler:

Det ble ikke så dyrt for meg, men han tok 3(!) hull. det var vondt det. Hjelper ikke at jeg kjenner han når han maltrakterer munnen min. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Koselig at du deler så mange fine bilder fra ferien. Godt å vite at dere har det bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...