Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg ble litt gledesmisunnelig på både kjærestetur og ny seng. :P

Noen synes ikke det er noe viktig med kjærestetid han, men vi er jo sammen hele dagen stort sett, så vi trenger kanskje heller tid fra hverandre. :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny seng! Så digg!
Hva slags seng har dere kjøpt?

Finnes lite som slår ei god seng... *drømme*

Vi har kjøpt Jensen Nova plus med motor( :danser: ) og splitt overmadrass. Den er veldig fin og VELDIG etterlengta. 

Kjenner at jeg ble litt gledesmisunnelig på både kjærestetur og ny seng. :P

Noen synes ikke det er noe viktig med kjærestetid han, men vi er jo sammen hele dagen stort sett, så vi trenger kanskje heller tid fra hverandre. :fnise:

 

Nå vet jeg ikke helt om det er mannen som ønsker dette så veldig med oss heller da, men han blir nå med. Og er sjeleglad for alle gaver han slipper å kjøpe. :fnise:

Denne gangen har jeg til og med bestilt par-spa til oss. Det var han ikke helt gira på, men bursdagskortet kan brukes til så mangt. :ler:  Åh! Jeg gleder meg litt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med å forsove meg. Merker at de begynner å ta på disse førjulsdagene. Det er aldri tid til å slappe av, det eneste jeg tenker hele dagen er at jeg gleder meg til å sove på kvelden.

I går la jeg meg til og med rundt kl 23, så sånn sett skulle jeg klare å stå opp kl 0645, men jeg våknet av at mannen sa at klokken var 0715 i dag. Og det var i seneste laget når jeg skulle være på jobb klokke 08. Spesielt denne uken er det viktig å rekke jobb, for jeg har ansvaret for den jobben jeg er i opplæring med, så da er det ikke akkurat flexitid, når jeg er alene med den jobben. :Gjesp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Loffen. :klem:

Vi hadde det bare så bra!!! Hotellet var bare helt herlig. Dette.  Og uten å huske det hadde jeg bestilt et litt fancy rom, som hadde en egen club lounge. Vi shoppet (alt for) mye, spiste veldig god mat og hadde det helt herlig på SPA. Spaet var jo en opplevelse i seg selv, vi lo fra ende til annen når vi hadde gjørme steam bad. Jeg hadde jo ikke helt kontroll på hva jeg hadde bestilt, men det var altså først gjørme innsmøring og steam bad, som ble avsluttet med "regnskog dusj". Det var ikke helt hva mannen hadde sett for seg, men vi fniste og lo hele tiden. Så var det litt avslapping på et rom, før vi ble hentet for å ta boblebad. Etter boblebadet var det massasje i 1 t og 25 min. Det var bare helt skjønt.

Etter dette skulle man liksom slappe av og kose seg videre, men vi dro tilbake til rommet og stakk på shopping - igjen. vi hadde jo tross alt vært nede i spaet i over 3 timer.

Til meg selv kjøpte jeg kun 2 par sko og Melatonin(det jeg bruker for å sovne), det var faktisk mannen som sto for shoppingen. Og siden det skjer kun hver jubelår så var jeg veldig fornøyd. Han endte opp med 4 nye dongeribukser, en skjorte, 2 gensere og en skjeggtrimmer. Alt unnagjort på 15 min.  Ungene ble mer enn bortskjemt i det vi kjøpte med hjem, men det er vanlig når vi reiser på tur uten de. Det er de gangene minsta erklærer at jeg er verdens beste mor, så jeg prøver å oppnå den tittelen inn i mellom. :fnise: 

Sko er litt for billig i Polen til å ikke ta med seg noen par hjem. Denne gangen ble det dratt med 5 par hjem, noe som var ganske moderat for å være meg. Når vi var der for noen år siden, så tror jeg vi var oppe i 9 par. (men da var jo ungene med, så da er det lettere å kjøpe sko til de)

Vi likte oss så godt at vi bestilte påskeferie til hele gjengen før vi dro der i fra. Dette var bare noe vi måtte ta med barna på. :hoppe: Vi var enige i at dette kan vi fint gjøre hvert år jeg har bursdag, for det var den beste og koseligste kjæresteferien vi har hatt, helt uten noe stress.

Og nå er det kun 2,5 dag til juleferie! :hoppe: Jeg har fri hele neste uke, det skal bli koselig sammen med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleferien kom tidligere enn forventet, men ikke på en god måte. Onsdagen ble avsluttet med oppkastsyken. Den varte til langt ut over torsdagen. Jeg var så elendig natt til torsdag at mannen ikke turde å legge seg. Han var redd det var mer enn bare omgangssyke. 

Men etter en sløv torsdag med feber, så er formen en smule bedre i dag. Men jeg måtte holde meg hjemme begge dagene.

Så nå er det juleferie på meg, neste jobbdag er mandag 28. Håper bare formen tillater mer enn sofa og Netflix  sliting snart. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Så trasig! Godt at formen er bedre, og håper du snart er tilbake på beina for fullt. Og at resten av familien slipper unna. Riktig god bedring! 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sløv og små-uvel i en hel uke, det var ikke helt med i planen for en rolig og avslappende juleferie.

Vi hadde en herlig julaften med foreldrene mine her, det er kun hvert fjerde år, så det er ekstra kos.

Vi fikk mange fine gaver, mannen og ungene hadde også vært så elskverdige at de hadde kjøpt denne til meg :ler:. Jeg har kanskje ytret mening om hva jeg synes om slike. ;) 

Fortsatt god jul til alle som er innom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.12.2015 at 10.57, Daria skrev:

De var jo litt søte... :fnise:

Ja, de er faktisk det. Men det har jeg ikke tenkt å innrømme på en stund. :fnise:

Den 2.1.2016 at 9.36, Roadrunner skrev:

Godt nytt år!

Takk det samme!

 

Nytt år, nye muligheter er det ikke så?

I morgen er pappa 70 år (  :daane: sier det noe om meg kanksje? ) Og han skal ikke feire noe. Så da ble det selfølgelig bestemt at vi skal overraske han med feiring. Det skal skje på lørdag. Og før den tid er det MYE som skal gjøres. I slike sammenhenger skulle man jo tro at det å ha 3 søsken var til hjelp. Meeeen når man ikke helt kommuniserer så bra, og ikke er helt på bølgelengde... vel jo da gleder man seg bare til det er over.

Men jeg er glad vi gjør det for pappa da, han fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...