Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

14 timer siden, loffen skrev:

Ja, jeg prøver hardt å glede meg på deres vegne. 
:fnise: 

:ler: Søte du! Vi har aldri vært der før, men jeg føler også at "alle" er der for tiden. Sikkert flere som føler på D-vitaminmangel. :fnise:

12 timer siden, Roadrunner skrev:

:kaklehone: <--- Finnes ikke misunnelig... 

*smågrønn*

:ler:

Det er jo litt deilig, men jeg kjenner på stresset med å reise bort så tett opp til jul også, det er jo avsluttninger på alle mulige ting. Så jeg føler det blir litt mye å overlate til foreldrene mine, men de presset faktisk på for at vi skulle kjøpe turen og dra. (pappa lurte til og med på om vi trengte litt ekstra penger til turen, men vi takket altså nei til det. :ler: ) Og ungene de ser virkelig fram til å ha mormor og morfar i huset en uke. Det er visst andre regler når vi ikke er hjemme. :vetikke::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Daria skrev:

Er dere ikke hjemme, har dere ingenting dere skulle sagt :ler: Kjekt å kunne få kjøpt litt julegaver på tur, da.

Enig! Det skal jo være kjekt at vi reiser bort også, spes siden de ikke får være med. :ler: Jeg har heldigviis bare igjen julegaver til mine egne to, så da skal jeg nok klare å bli ferdig med de på tur.

25 minutter siden, loffen skrev:

I dag har jeg vært på tur sammen med en dame som skal til Tenerife neste uke. Nå er det jaggu nok altså. :bond: 

:ler: Det er så kjipt å høre at alle andre skal på tur. Vil du flytte inn i kofferten min? Der er sikkert plass.

 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig drittdag! Når jeg da selv ikke er grunnen til det, så blir jeg ganske sur også.

Jeg er så maktesløs lei av sjalu kollegaer som er sure og grinete. Når jeg endelig trodde at ting var litt bedre her så innser jeg hvor feil jeg tar. Jeg er oftere og oftere innom Finn, kommunen, NAv etc og ser på ledige stillinger. Men så er det det da, at jeg er så glad i jobben min. Jeg trives virkelig med arbeidsoppgavene mine. Da er det så vanvittig surt at det alltid er en mørsk sky her. :sukk:

Sånn! Det var dagens utblåsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Huff, utrolig kjipt med sånne dager og ikke minst sånne kollegaer. Er det i all hovedsak en person det gjelder, er det flere? Og ekstra kjipt er det når jobben er helt topp... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Roadrunner skrev:

:troest:

Huff, utrolig kjipt med sånne dager og ikke minst sånne kollegaer. Er det i all hovedsak en person det gjelder, er det flere? Og ekstra kjipt er det når jobben er helt topp... :klem:

Samme dama hele tiden. Alle kan ha dårlige dager altså, men det er ikke det som er tilfellet her. Det er pga henne jeg virkelig vurderte å ikke ta denne jobben også. Jeg har i alle fall bestemt meg for å alltid oppføre meg skikkelig og alltid kunne se meg selv i speilet og vite at JEG har i alle fall oppført meg.

Men, men i dag har hun fri og det er fredag. :strix: Så da kan det bare regne kattunger ute, dagen er fin allikevel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig trist at en person klarer å spre rundt seg med negativitet så andre faktisk ikke orker å jobbe rundt vedkommende... Det er kanskje ikke mulig å si ifra til personen noe om dette heller...? Det er i alle fall flott at du klarer å heve deg over det og gjør ditt beste for å ikke synke ned på same nivå.

Så heldig du er som er der det regner kattunger da... :fnise: her regnet det bare "trollkjerringer" i går... :P
Og :hoppendeglad:litt for at det er helg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 12.57, Loevinna skrev:

Det er egentlig trist at en person klarer å spre rundt seg med negativitet så andre faktisk ikke orker å jobbe rundt vedkommende... Det er kanskje ikke mulig å si ifra til personen noe om dette heller...? Det er i alle fall flott at du klarer å heve deg over det og gjør ditt beste for å ikke synke ned på same nivå.

Så heldig du er som er der det regner kattunger da... :fnise: her regnet det bare "trollkjerringer" i går... :P
Og :hoppendeglad:litt for at det er helg!! 

Hehe, bruker ikke dere uttrykket "regner kattunger" Kanskje det er noe vi har funnet på for å innbille oss at det ikke gjør så mye, alle liker jo kattunger.  :ler:

Ja det er kjipt at en person kan styre så mye, det er jo ikke så stort dette kontoret, så man kan ikke gjemme seg i mengden akkurat. Jeg føler jeg har prøvd det meste med denne personen, men hun er nok bare slik. Liker å være litt høy på pæra og er generelt sur når hun ikke får viljen sin. Sjefen er kanskje ikke den mest pedagogiske jeg kjenner, men han har prøvde å si til henne at hun må slutte å sutre når hun ikke får det som hun vil. Det endte med at hun sykemeldte seg, og det er jo heller ikke bra. (for andre enn meg :sjenert: )

Jeg prøver å legge det bak meg, og trekker meg heller unna på kontoret mitt. Får i alle fall gjort veldig mye når jeg sitter her inne og ikke snakker så mye utover det som er jobb. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Jerle skrev:

Hehe, bruker ikke dere uttrykket "regner kattunger" Kanskje det er noe vi har funnet på for å innbille oss at det ikke gjør så mye, alle liker jo kattunger.  :ler:

Ja det er kjipt at en person kan styre så mye, det er jo ikke så stort dette kontoret, så man kan ikke gjemme seg i mengden akkurat. Jeg føler jeg har prøvd det meste med denne personen, men hun er nok bare slik. Liker å være litt høy på pæra og er generelt sur når hun ikke får viljen sin. Sjefen er kanskje ikke den mest pedagogiske jeg kjenner, men han har prøvde å si til henne at hun må slutte å sutre når hun ikke får det som hun vil. Det endte med at hun sykemeldte seg, og det er jo heller ikke bra. (for andre enn meg :sjenert: )

Jeg prøver å legge det bak meg, og trekker meg heller unna på kontoret mitt. Får i alle fall gjort veldig mye når jeg sitter her inne og ikke snakker så mye utover det som er jobb. :fnise:

Ikke et vanlig uttrykk her omkring nei...  :fnise: 

veldig greit at du trekker mye tilbake på kontoret så du får tid til å være aktiv her inne på kg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2017 den 20.27, Loevinna skrev:

Ikke et vanlig uttrykk her omkring nei...  :fnise: 

veldig greit at du trekker mye tilbake på kontoret så du får tid til å være aktiv her inne på kg :fnise:

:ler: Ja det er utrolig hva man rekker når man er litt usosial på jobb. :fnise:  Men jeg prøver selvfølgelig ikke å være for mye usosial på jobb heller, da blir det jo snart jeg som får klager fordi jeg er sur. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm.. jeg lurte egentlig på om vi ikke kan la være å sende julegave til hverandre? 
For atte :P jeg var på posten i går, og det har blitt  dobbelt så dyrt med nye priser. Altså, det er helt vilt hvor mye det skal koste å sende ting! :grine: 
Vi kan vel heller ta en :kaffekopp:  :spise::vin: eller noe i forbindelse med den 50-årsdagen, du vet?
:laugh:;)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 1.12.2017 den 17.09, loffen skrev:

Hm.. jeg lurte egentlig på om vi ikke kan la være å sende julegave til hverandre? 
For atte :P jeg var på posten i går, og det har blitt  dobbelt så dyrt med nye priser. Altså, det er helt vilt hvor mye det skal koste å sende ting! :grine: 
Vi kan vel heller ta en :kaffekopp:  :spise::vin: eller noe i forbindelse med den 50-årsdagen, du vet?
:laugh:;)   

Sorry har ikke vært innom før nå, ikke med vilje jeg ikke har svart. :hjerte:

Selvfølgelig kan vi la være søte du. Hehe ja den 50-års dagen ja. Om jeg er ved din grense så er det en date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er midt i "innføre nytt system" bobla. :bond: Knapt et våkent minutt dreier seg om annet. At det er jul og få dager, det prøver jeg å glemme. Men jeg tenker at det blir koselig allikevel, selv om huset ikke er helt rent, maten er i alle fall kjøpt inn.

 

Tilbake til boblen min... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...